Witte selle italia ?
Moderator:Beheerders
Kwil op mijn nieuwe cube bike wel een wit pimpzadeltje. Maar kwil wel een Slr of een TT ( goei ervaring mee ) . Bestaan deze zadels met wit leer ? Alst er nie is bennik van plan een Tune speedneedle te kopen, die zijn der in alle kleure

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Witte selle italia ?
De SLR is met een slangenleren dekje ooit verkocht, zeer chique en wit.
Goed zoeken!
Rinse
Goed zoeken!
Rinse
op mijn reservebike hebbik een slr snake zadeltje staan. Die slr snake wordt nog altij verkocht bij bikefun. Maar kwil echt een helemaal witte.
Een cursus ABN is ook geen luxe, misschien dat eerst voordat je dure zadeltjes gaat aanschaffen.
Zit toch allemaal niet zo te zueren over dat abn schrijven (moeten daar trouwens geen puntjes tussen? Het is per slot van rekening een afkorting ::))
Maar volgens mij kun je vanaf 2004 Selle Italia"s in het wit krijgen. Ik weet niet precies welke maar ergens in een of ander mtb blad staat een reclame van Selle Italia en daar staat in dat ze nu verschillende kleuren hebben. Maar of dat ook voor de SLR geldt weet ik niet. Kwestie van naar de site van Selle Italia surfen of de importeur bellen.
suc6
Maar volgens mij kun je vanaf 2004 Selle Italia"s in het wit krijgen. Ik weet niet precies welke maar ergens in een of ander mtb blad staat een reclame van Selle Italia en daar staat in dat ze nu verschillende kleuren hebben. Maar of dat ook voor de SLR geldt weet ik niet. Kwestie van naar de site van Selle Italia surfen of de importeur bellen.
suc6
Bij S-TEC en Bike-discount hebben ze nógal~wat Selle zadeltjes in nógal wat kleuren!
Van de Flite TT is een versie gemaakt met een zebra print, ook wit dus.
Lekker licht zadeltje en ik weet er nog 1 te hangen....
Later
ps. live vanuit Calafell Playa, spanje
Lekker licht zadeltje en ik weet er nog 1 te hangen....
Later
ps. live vanuit Calafell Playa, spanje
bij Vaneyck sport hangt er ook nog een TT zebra print zadeltje en bij bikefun verkopen ze nog SLR snake print zadels ;D
De site van selle italia ligt eruit tot 15 maart !