Red Bull verboden?????
Moderator:Beheerders
Voordat ik een rooie stier drink, trek ik altijd ganz znel een spandex aan, kwestie van een dubbele kick.
-
- Forumbeheerder
Re:Red Bull verboden?????
Vodka redbull gevaarlijk? ammehoela. Ik drink t met sloten als ik uitga (da kan natuurlijk ietsz verklaren)
in belgie zitten we nog niet met dat verbod.
Maar ze hebben er hier een even groot aardje van weg om totaal irrelevante dingen in regeltjes te gaan gieten, en de eigenlijke problemen te negeren. Symbooldossiers noemen ze dat dan. dunnetjes krabben aan d oppervlakte maar een probleem oplossen, ho maar.
in belgie zitten we nog niet met dat verbod.
Maar ze hebben er hier een even groot aardje van weg om totaal irrelevante dingen in regeltjes te gaan gieten, en de eigenlijke problemen te negeren. Symbooldossiers noemen ze dat dan. dunnetjes krabben aan d oppervlakte maar een probleem oplossen, ho maar.
Volledig kansloos in mijn opinie er zijn al te veel smartdrinks op de markt dat verbieden gaat gewoon niet werken. Er zijn overigens veel schadelijkere dranken!!En dat om een beetje Taurine. Mijn broek zakt er wel van af want vindt dit verspilling van geld. Zie jij mensen in de goot liggen vanwege een RB verslaving of mensen in het ziekenhuis met gezondheidsklachten door RB?Pure kolder. Alsof die sloten paracetamol niet schadelijk zijn voor je lichaam. Al die synthetische rotzooi is niet ok.
Laat de EU dit dan uitzoeken en deel de kosten,maar ga niet ieder afzonderlijk alles onderzoeken dat is 26 keer je eigen wiel uitvinden beetje jammer van de centen lijkt me.
Laat de EU dit dan uitzoeken en deel de kosten,maar ga niet ieder afzonderlijk alles onderzoeken dat is 26 keer je eigen wiel uitvinden beetje jammer van de centen lijkt me.
vieze zoetige rotzooi bwahh
Ach, als het nu het verbieden van roken is of het verbieden van red bull ik vind het allemaal maar onzin, mensen die het graag willen, blijven toch ook wel roken, ook al weten ze dat je er kanker van kan krijgen.
Slaat nergens op, maar goed wie ben ik ???
DOc schreef:
::) ::) ::) statement van de dag :-*

Alternatief...en nog lekker ook ...
-
Geen reactie van Bart?????
of heb ik die over het hoofd gezien?
of heb ik die over het hoofd gezien?
vandaag zal wel eens kunnen, het is de 13de he

BOMBPROOF erik schreef:
Ik ben echt benieuwd naar de persoon achter deze kwestie, een polletje, hoe ziet ie eruit ?
Ik zeg klein, kalend [ook als het een vrouw is], reist alleen met OV en mist dagelijks de bus, leest de margriet, heeft zelfgebreide geitenwollen ballenwarmers, werd vroeger elke dag in elkaar geslagen op de basisschool, heeft een dikke bril en zit al jaren zonder partner [zijn vriend heeft em verlaten].
Of zit ik ernaast ?
![]()
E
Weinig kans dat ik het was.

Ik denk dat Paul Rosenmöller wat bijklust in de vrije uurtjes, denkt vanwege de naam natuurlijk dat het om een dieronvriendelijk product gaat.
(kommakommakomma!)
Eh ja inmiddels is 3 dagen geleden alweer besloten dat het NIET illegaal word...
-
Het gaat om het feit dat
1) de politiek hier tijd aan besteed
2) de media er en masse bovenop duikt
3) wij hier alweer 2 blz onzin uitkramen
oh ja? JA
Zo
Ik neem nog een kauwgomballedrankje ja
E
1) de politiek hier tijd aan besteed
2) de media er en masse bovenop duikt
3) wij hier alweer 2 blz onzin uitkramen
oh ja? JA
Zo
Ik neem nog een kauwgomballedrankje ja
E
BF = Chief Wiggum schreef:
He, daar komt weer wat van de oude BF naar boven! Die goeie oude tijd!