Ik haat Maarssen (fietsforensnerdentopic)

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Steulen
Ik haat Maarssen (fietsforensnerdentopic)

Bericht door Steulen » wo feb 11, 2004 2:58 pm

Als forens fiets ik wekelijks in alle vroegte van Utrecht naar Amsterdam. Mooie route, langs de Vecht, het Amsterdam-Rijnkanaal, de Waver, de Amstel...skon Hollands landschap, zogezegd. En wekelijks wordt mijn plezier aardig vergald door de passage door Maarssen. Overal mooie fietspaden, behalve Maarssen. Maarssen heeft schots en scheve stoeptegels bij wijze van fietspad, twee ellendige minirotondes waar je als fietser op de meest onmogelijke manier overheen wordt geleid en parallelweggetjes die opeens op een (voorheen) fietspad opduiken. Kortom, vloeken en tieren. Vooral als je vanuit Utrecht langs het kanaal Maarssen binnenfietst krijg je een "fietspad" voor de kiezen waar de gemiddelde Nederlandse MTB-route nog wat van kan leren. Alleen jammer dat ik in het donker op de racefiets daar nou net geen behoefte aan heb. Zo...ook weer geklaagd. 8)

Gast

Re:Ik haat Maarssen (fietsforensnerdentopic)

Bericht door Gast » wo feb 11, 2004 4:54 pm

ik zou gewoon naar maarsen broek gaan en daar trails gaan springen ;)

Gast

Bericht door Gast » wo feb 11, 2004 10:07 pm

Nou, ik heb eigenlijk nergens fietspaden op m"n dagelijkse tocht. De hele tijd een pad tussen velden, met bomen erlangs die het wegdek opgebroken hebben met hun wortels.
Steek gewoon een paar stevige touringbanden onder je racefiets. Geeft bakken meer vertrouwen en minder lekken.

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » do feb 12, 2004 10:34 am

Setje Speedcity"s kopen en dan maar met de mountainbike naar het werk? ;)

Binker

Bericht door Binker » do feb 12, 2004 12:35 pm

Ben bang dat je dan effe bezig bent met al die formulieren. Ga voor de speedcity"s een reetfiets past toch niet op dit forum. trouwens dan kan je er nog een sprongetje oid op wagen.

BLRacing

Bericht door BLRacing » do feb 12, 2004 6:30 pm

Ik rij elke dag tussen Wijk bij Duurstede en bunnik op de fiets en dat is goed te doen, lange rechte stukken. Behalve als de boeren weer eens uit komen rijden met hun machientjes en al dat klei, steentjes en modder op het fietspad uitrijden. Helemaal ellendig als het geregend heeft. En niet opruimen he maar wel 1 á 2 keer per maand lekrijden. ;)

Bombproof Koffiemolen

Bericht door Bombproof Koffiemolen » vr feb 13, 2004 12:04 am

die boeren kun je aansprakelijk stellen!

Plaats reactie