info over een camping in de buurt van een freeride, dual, di
Moderator:Beheerders
-
Ik ga in de zomer met een groep vrienden op vakantie en we zijn nu druk op zoek naar een camping in belgie. en als ik in het buitenland ben wil ik ook heel graag een mooi freeride dual dirt of downhill parcours opzoeken omdat ik nog nooit een parcours in t buitenland gereden heb.
Weet een van jullie een camping met goede informatie er over? (site, ligging, telefoonnummer eigen ervaring ofzo) alle info is welkom.
alvast bedankt.
Weet een van jullie een camping met goede informatie er over? (site, ligging, telefoonnummer eigen ervaring ofzo) alle info is welkom.
alvast bedankt.
Re:info over een camping in de buurt van een freeride, dual,
ben je nu al zo druk in de weer voor komende zomer? als ik lees wat je zoekt kun je misschien beter uitwijken naar een ander gebied... België is skitterend, maar het schwarzwald is toch wat rockyer! of richting portes du soleil (morzine/les gets) campings zat..
-
Ja, de mensen waarmee ik op vakantie ga willen het liefst zo snel mogelijk een camping boeken vpordat het vol zit.
Andere gebieden dan Belgie zijn ook goed als het maar niet al te verweg word. Rockyer klinkt wel spannend
als het maar wel te doen is op een hardtail want een fully heb ik niet.
Heb je dan informatie over een van die gebieden of het liefst van een camping daar in de buurt want zonder een camping zijn we nog nergens natuurlijk.
alvast bedankt.
Andere gebieden dan Belgie zijn ook goed als het maar niet al te verweg word. Rockyer klinkt wel spannend

Heb je dan informatie over een van die gebieden of het liefst van een camping daar in de buurt want zonder een camping zijn we nog nergens natuurlijk.
alvast bedankt.
geen idee, plaatselijke vvv"s weten dat wel? enne neem een meisje mee en laat haar steeds vragen of er nog plaats is op de camping en je zit altijd goed op de mooiste plekjes! :-*
-
hhahaha das mooi want ik heb 2 dames mee dus dat gaat wel lukken. maarja hoe kom ik in contact met de plaatselijke vvv?:S
bedenk eerst eens waar je heen wilt... dan kun je vast wel via google een camping in die omgeving vinden! ga naar bad wildbad en je hebt een topcamping en een toppark... hoe die camping heet? geen idee...
-
Heb jij al eens op die camping in badwilbad gestaan dan? dat is zeker wel een mooi park. k heb er wel eens foto"s en een film van gezien. Namen is me ook vaak aangeraden dus dat lijkt mij ook wel mooi. en niet al te verweg.
het feit dat er geen lift is in namen is gewoon jammer. zeker in de zomer wanneer het 35 graden is zit ik liever in de bergbahn....
ik ben wel een x aantal keer op die camping geweest, maar weet niet hoe die heet. vraag maar aan zane of mr pervertdirtonline die weten het wel.
ik ben wel een x aantal keer op die camping geweest, maar weet niet hoe die heet. vraag maar aan zane of mr pervertdirtonline die weten het wel.

-
ok bedankt. k vraag t wel aan pervert... die komt binnenkort toch naar mij toe. is die camping ook een beetje goedkoop of ben je meteen een enorm vermogen kwijt? want zo rijk zijn we ook weer niet. en valt er daar ook nog meer te beleven dan biken alleen?
Voor 80 plussers wel. En er is een cheap ass hamburgerrestaurant! en een vette ijswinkel! Met wat geluk krijg je daar een bonus view (inzane know"s what i"m talking about)
Het hele gebied is een en al kuuroord. Er komen dus vooral oude mensen op af. Maar die zijn allemaal erg aardig. Als je op de bergbahn wacht ben je zelden alleen. prachtige verhalen over de oorlog en dialogen van vroeger krijg je dan in het duits te horen. Vette shit dus!
Misschien moet je er gewoon heengaan en dan het dan zelf leuk maken? Wat gaan die meisjes trouwens overdag doen? BWB is namelijk door zn vele banen best wel beginnersvriendelijk. en alles is te huur! Anders kunnen ze gaan shoppen enzo in pforzheim, das een aardig grote stad vlakbij...
Einde info. Beter ga je er gewoon heen en zijn dingen nog nieuw voor je...
Het hele gebied is een en al kuuroord. Er komen dus vooral oude mensen op af. Maar die zijn allemaal erg aardig. Als je op de bergbahn wacht ben je zelden alleen. prachtige verhalen over de oorlog en dialogen van vroeger krijg je dan in het duits te horen. Vette shit dus!
Misschien moet je er gewoon heengaan en dan het dan zelf leuk maken? Wat gaan die meisjes trouwens overdag doen? BWB is namelijk door zn vele banen best wel beginnersvriendelijk. en alles is te huur! Anders kunnen ze gaan shoppen enzo in pforzheim, das een aardig grote stad vlakbij...
Einde info. Beter ga je er gewoon heen en zijn dingen nog nieuw voor je...
-
de omgeving klinkt dus niet bepaald aantrekkelijk, das wel jammer. Wat de dames overdag willen gaan doen? uhm..... lol trappen enzo en een beetje kijken of er wat te doen valt in de omgeving denk. k weet t eigenlijk niet eens precies. k zal t ze morgen vragen. maar het zijn in ieder geval geen bikers en ik denk ook zeker niet dat het mij zal lukken om hen op een mountainbikeparcours te zetten. Ze maken me iedere keer al voor gek uit voor wat ik in me vrij tijd doe, laat staan dat ze het zelf gaan doen.