De Mitsubishi Outlander:

De Pajero Pinin:

Honda CRV:

Moderator:Beheerders
zonoskar schreef:
Mijn Kat heet Mika![]()
Mathijs schreef:
Hier nog een paar niet onaardige waarvan de kans dat je er ooit een van gaat bezitten wat groter is dan de meeste van de voorgaanden:
De Mitsubishi Outlander:
plaatje
De Pajero Pinin:
plaatje
Honda CRV:
plaatje
Mathijs schreef:
Ferrari Dino
![]()
roadkill schreef:
Dus bij deze het verzoek om dit stuk stront gt alsjeblieft nooit met Ferrari te vergelijken >:( >:( >:(
Faxmulder schreef:
De ultieme oldtimer wens, Jaguar X-type???????????????
![]()
Dit is een X-type
Jij had het over een E-type. Scheelt nogal he? (in model he.. zal wel type fout zijn)
grtz
gaat het goed? misschien een steekje losroadkill schreef:
Hey Mathys die Opel GT is dus ff lekker geen wannabee roestig italiaans stuk baggah he,maar de europese Vette(dat was althans de bedoeling ven GM europe)Dus net als de capri de europese mustang moest zijn.....
Dus bij deze het verzoek om een schiterrende gt alsjeblieft nooit met de voorloper van de Fiat Multipla te vergelijken >:( >:( >:(
Greetz Roadkill
aap met een B schreef:
[gaat het goed? misschien een steekje losroadkill schreef:
Hey Mathys die Opel GT is dus ff lekker geen wannabee roestig italiaans stuk baggah he,maar de europese Vette(dat was althans de bedoeling ven GM europe)Dus net als de capri de europese mustang moest zijn.....
Dus bij deze het verzoek om een schiterrende gt alsjeblieft nooit met de voorloper van de Fiat Multipla te vergelijken >:( >:( >:(
Greetz Roadkill
opel? pffff
nou ja ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Zane! schreef:
oog voor detail?
Zane
roadkill schreef:
[aap met een B schreef:
[gaat het goed? misschien een steekje losroadkill schreef:
Greetz Roadkill
opel? pffff
nou ja ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Later als je groot bent en al wat auto"s versleten hebt snap je het misschien........ ;D ;D ;D
Binnenkort meer...
roadkill schreef:
Alleen jammer dat ie bmw in spiegelbeeld staat,btw dit is dus WEL een mooie bmw ;D ;D ;D