North Shore Bos
Moderator:Beheerders
Ben me eigen north shore trails aan het bouwen.Heb alleen veel lange palen (dennestammen langer dan 3 m) nodig)Ik woon in de omgeving Enschede bij de duitse grens Het bos heeft helaas niet veel hoogteverschil maar hier kan ik tenmiste legaal bouwen.Als iemand wat weet of heeft (of goede connecties) laat het me dan ff weten
Bedankt alvast
Kunnen we hopelijk in het voorjaar eerste trails klaarhebben
Bedankt alvast
Kunnen we hopelijk in het voorjaar eerste trails klaarhebben
Re:North Shore Bos
kicke plan dude vooral als je leegaal mag bouwen in de bossen zit er hier nie in jammer genoeg ;D
Ben trouwens vergeten te melden dat als het klaar is we wel een vette meeting houden Het is jammer dat de dagen nog zo kort zijn anders was ik alvast begonnen.Veel materiaal en gereedschap ligt er al.Mensen die mee willen helpen zijn uiteraard altijd welkom
Hep trouwens al eerder een poging gedaan om zo"n project op te starten,Was toen al een heel eind klaar maar was illigaal en in duitsland en die kutduitsers hebben al m"n trails toen gemold
Hep trouwens al eerder een poging gedaan om zo"n project op te starten,Was toen al een heel eind klaar maar was illigaal en in duitsland en die kutduitsers hebben al m"n trails toen gemold
ik wil ook gaan beginnen met north shore
maar ik heb niet echt heel veel plek
maar ik heb niet echt heel veel plek
Dat idee is altijd goed.
Het scheeld, in die omgeving is toch al niet al te veel.
Mvg Spike
Het scheeld, in die omgeving is toch al niet al te veel.
Mvg Spike
@ general we hebben zat plak verdomme alleen jij zegt steeds mja dis nie good dit is niet good aaah hier lopen mensen pffffff ;D
@freeko stuur anders een keer foto s waar je mee bezig bent
@freeko stuur anders een keer foto s waar je mee bezig bent

@ ik heb het niet over de duinen,maar over me trails waar ik wat north shore bij wil bouwen
Zal wel ff paar fotootjes maken als het er een beetje op begint te lijken,doe ik er gelijk een paar van me bike bij
the general schreef:
@ ik heb het niet over de duinen,maar over me trails waar ik wat north shore bij wil bouwen
???
Hebbie daaro nog plek voor dan??
Of ga je over het huis van je ouders heen??
haha over zun trails heen ;D
Noem je die aftandse boomhut een startheuvel?????

the general schreef:
noem je jouw cady een auto ??? ???![]()
Nee
surfstad schreef:
[the general schreef:
noem je jouw cady een auto ??? ???![]()
Nee
Een vervoersmiddel ;D
Lijkt hier wel een theekransje.Maarre..........ik heb nog steeds veel lange palen ofzow nodig weer iemand nog iets heb wel mogelijkheid om op te halen
Tja een paar balken van drie meter lang.
Misschien op het gemeente depot effe kijken.
MvG Spike.
P.S bezoek anders eens(op een tijdstip wanneer een normaal mens slaapt) een bouwmarkt........
Misschien op het gemeente depot effe kijken.
MvG Spike.
P.S bezoek anders eens(op een tijdstip wanneer een normaal mens slaapt) een bouwmarkt........
;D
hehehehe woon in een k*tgat hebbe ze geen bouwmarkt.Wel breiwinkel

Hoezo, in Enschede zijn bouwmarkten genoeg.
:-X :-X :-X
Maar misschien is een breiwinkel ook een optie
Een beinaarld van drie meter ;D ;D ;D
MvG Spike
:-X :-X :-X
Maar misschien is een breiwinkel ook een optie

Een beinaarld van drie meter ;D ;D ;D
MvG Spike
Ik kan hout met 20% korting kopen, dus mocht je van plan zijn er geld voor te betalen moet je mij ff contacteren
Ben je in Denekamp bezig?

Ben je in Denekamp bezig?
Net tegen de duitse grens aan.Achter N.Deurningen.Hoop eigenlijk opkromme palen (die ze b.v. in de tuin gebruiken)en die je dus niet kunt verkopen of zoiets.Hoe langer ze zijn hoe beter.Korte plankjes is het probleem niet(werk zelf in de bouw hehehehe gap hier.....steel daar....) ;D
olé, was jij in rittershausen?
Zane
Zane
Krom hout doen bouwmarkten niet weg, misschien dat je wat kan "vinden" bij gemeentewerfen ofzo?
Jep,lekker weertje was het daaro he"?

kewl, ik ben die gast met die zwarte m1! mooi gebabbeld daar bovenaan, was wel droog toen ff... de rest was zwaar bagger idd...
ff checken dat ruut en ik een keer samen komen helpen etc!
Zane
ff checken dat ruut en ik een keer samen komen helpen etc!
Zane