Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Moderator:Beheerders
ik vrees van niet.
-
aap met een B schreef:
ik vrees van niet.
Je loopt te jammeren in een topic dat iedereen commentaar op je heeft (spelling) en zelf zeur je alleen maar, wat heb jij? Ben je chronisch ongesteld ofzo?
dat spellen is terecht en ik hoor van meer mensen dat ze zich dr aan ergeren.
die auto vind ik gewoor niet mooi.
en verder ben ik ook nog eens gronisch ongesteld ja
uit mn anus
mischien dat ik daar een topic over begin.
die auto vind ik gewoor niet mooi.
en verder ben ik ook nog eens gronisch ongesteld ja
uit mn anus
mischien dat ik daar een topic over begin.
Dit is mijn auto nu , alleen mag ik er nog niet in rijden.
Geen rijbewijs
maar mijn vriendin wel 
Een BMW Compakt e36 316 i uit "98
Geen rijbewijs

Een BMW Compakt e36 316 i uit "98

- Xircuit
- Contacteer:
Leuke auto! Mooie kleur, je moet wel even poetsen hoor!
Al wel bezig met je rijbewijs?
Al wel bezig met je rijbewijs?
;D ;D ;D ;D ;D
Gisteren "n autotje voor d"rbij gekocht, kan "m over twee weekjes gaan halen.
Naast mountainbiken is het terrein opzoeken met "n 4x4 ook "n grote hobby van me
Na "t geprobeerd te hebben met "n Samurai, 2 vitara"s en "n feroza nu eindelijk het echte werk.
Nu nog "n beetje stoffig, maar dat wordt snel genoeg vervangen door modder
Shark
Gisteren "n autotje voor d"rbij gekocht, kan "m over twee weekjes gaan halen.
Naast mountainbiken is het terrein opzoeken met "n 4x4 ook "n grote hobby van me
Na "t geprobeerd te hebben met "n Samurai, 2 vitara"s en "n feroza nu eindelijk het echte werk.

Nu nog "n beetje stoffig, maar dat wordt snel genoeg vervangen door modder
Shark
- dobbel our zero
toch nog steeds liever deze :

-
Mezelf ge-edit.
Link werkt niet meer, dus sorry geen leuk filmpje.
Link werkt niet meer, dus sorry geen leuk filmpje.
-
- Forumbeheerder
t verschil is, Double Our Zero, dat Shark eigenaar is van die renegade......dobbel our zero schreef: toch nog steeds liever deze :
-
- Contacteer:
Ja voor erbij hédobbel our zero schreef: toch nog steeds liever deze :
[img]http:///NR/rdonlyres/elb7pvsjblxxdn6yufyjkbfyjhcyft7ldexyryfqwomquq22aqne2u36qe7mhs2eqnmsmfcuhpgrgm3u7ldk6bnefxf/02MY_3qtr_Front_Zambezi_Silver_Offroad.jpg[/img]

En volgens mij raakt de Wrangler nog net iets verder als de sjieke mensen Range Rover.
Range Rover is beter in het terrein dan je verwacht, maar Wrangler komt denk ik wel iets verder ja.
Mijn indrukken van het autosalon te Brussel:
Het was er erg druk!
*Mazda RX8: mooi, niet supermooi, maar zit wel erg leuk en voelt lekker aan (materialen, koppeling, versnellingsbak,...)
*Mazda 3 is best mooi, wel veel designelementen van Alfa
*Nissan 350Z: niet mijn smaak, ellendige koffer (balk dwars doormidden), goedkoop aandoende materialen en een koppeling die precies aan een ressort opgehangen is: onderste stuk soepel en gevoelloos en dan over een bepaald punt heen komt die zo heel sterk terug (net als door een veer getrokken)
*Maserati quattroporte valt ietwat tegen van design
*Lambo gallardo is enorm knap, net zo een katachtige die op aanvallen staat
*Ferrari blijft mooi.
*Lancia Y is nu ook in sportversie of zo ergens iets: bloedmooi! De Fulvia is knap en elegant, wel niks sportief, maar dat is ook de bedoeling niet hé.
*Subaru en Lancer: hennige masjienen zonder twijfel maar niet spectaculair qua interieur en vormgeving
*BMW 645 is een ramp, de X3 is even grote ramp, knapste Beemer is de X5 4.4i, de 5 valt wel mee in bepaalde uitvoeringen
*Mercedes had een klote stand voor speknekken
*Seat Leon cupra ziet er leuk uit, heeft zelfs geventileerde schijven achteraan!!, maar is een ramp qua materialen: de deurpanelen zijn van die harde plastiek! De Ibiza is een ramp.
*Audi: niks spectaculairs: de RS6 ziet er niet meer zo bruut uit, de cabrio is toonbeeld van deutsche saaiigkeit, en de protoÂ’s getuigen van weinig originaliteit ofwel overdrevenheid. Mooiste Audi: 2.5tdi quattro!
*Opel: De Astra leek veelbelovend op foto, valt in het echt wat tegen. Zeker het interieur is niet mijn goesting.
*Ford: erg mager, niks ferm te zien
*Volvo: die nieuwe is niks speciaals, als je een model gezien hebt bij Volvo, dan heb je ze allemaal gezienÂ…
*Saab: de nieuwe 9.3 cabrio is mooi, erg mooi. Interieur is typisch Saab
=> mijn twee favorieten:
De 147 GTA, die stond er in het wit, met de velgen ook in het wit gespoten en een interieur met zwart en bruin leder: truly a beauty, unbelievable, de kwijl van me bek moeten afwrijven
De Alfa GT Coupe: Erg mooi. En nog praktisch ook, deze heeft zelfs een vlakke laadvloer wanneer de achterbank platgelegd wordt!
Weeral kwijl over me gans gezicht. Me lippen begonnen bijna te versebelen...
Ik blijf de Italianen top vinden! (Ik ben eens benieuwd hoeveel reactie ik hier ga op krijgen... :-X)
Maar nu wel gans veel hartzeer... :"(
Het was er erg druk!
*Mazda RX8: mooi, niet supermooi, maar zit wel erg leuk en voelt lekker aan (materialen, koppeling, versnellingsbak,...)
*Mazda 3 is best mooi, wel veel designelementen van Alfa
*Nissan 350Z: niet mijn smaak, ellendige koffer (balk dwars doormidden), goedkoop aandoende materialen en een koppeling die precies aan een ressort opgehangen is: onderste stuk soepel en gevoelloos en dan over een bepaald punt heen komt die zo heel sterk terug (net als door een veer getrokken)
*Maserati quattroporte valt ietwat tegen van design
*Lambo gallardo is enorm knap, net zo een katachtige die op aanvallen staat
*Ferrari blijft mooi.
*Lancia Y is nu ook in sportversie of zo ergens iets: bloedmooi! De Fulvia is knap en elegant, wel niks sportief, maar dat is ook de bedoeling niet hé.
*Subaru en Lancer: hennige masjienen zonder twijfel maar niet spectaculair qua interieur en vormgeving
*BMW 645 is een ramp, de X3 is even grote ramp, knapste Beemer is de X5 4.4i, de 5 valt wel mee in bepaalde uitvoeringen
*Mercedes had een klote stand voor speknekken
*Seat Leon cupra ziet er leuk uit, heeft zelfs geventileerde schijven achteraan!!, maar is een ramp qua materialen: de deurpanelen zijn van die harde plastiek! De Ibiza is een ramp.
*Audi: niks spectaculairs: de RS6 ziet er niet meer zo bruut uit, de cabrio is toonbeeld van deutsche saaiigkeit, en de protoÂ’s getuigen van weinig originaliteit ofwel overdrevenheid. Mooiste Audi: 2.5tdi quattro!
*Opel: De Astra leek veelbelovend op foto, valt in het echt wat tegen. Zeker het interieur is niet mijn goesting.
*Ford: erg mager, niks ferm te zien
*Volvo: die nieuwe is niks speciaals, als je een model gezien hebt bij Volvo, dan heb je ze allemaal gezienÂ…
*Saab: de nieuwe 9.3 cabrio is mooi, erg mooi. Interieur is typisch Saab
=> mijn twee favorieten:
De 147 GTA, die stond er in het wit, met de velgen ook in het wit gespoten en een interieur met zwart en bruin leder: truly a beauty, unbelievable, de kwijl van me bek moeten afwrijven
De Alfa GT Coupe: Erg mooi. En nog praktisch ook, deze heeft zelfs een vlakke laadvloer wanneer de achterbank platgelegd wordt!
Weeral kwijl over me gans gezicht. Me lippen begonnen bijna te versebelen...
Ik blijf de Italianen top vinden! (Ik ben eens benieuwd hoeveel reactie ik hier ga op krijgen... :-X)
Maar nu wel gans veel hartzeer... :"(
-
v.d.Hill schreef:
http://user.innerjoin.net/adrian/video/tow.wmv
[coole dp-er mode] Die is al zooo oud! [/coole dp-er mode]
- dobbel our zero
BF = Chief Wiggum schreef:
[dobbel our zero schreef:
toch nog steeds liever deze :
t verschil is, Double Our Zero, dat Shark eigenaar is van die renegade......
idd, lucky him
ik zal de rr dan maar weer is voor een nachtje lenen ;D
ggh op mn slotracebaan doet die evo wrx t beter dan de preza wrx
Zane

Zane
Gisteren iemand Topgear gezien op Veronica?
ik wil een Bentley ;D
http://www.fantasycars.com/sedans/misc/ ... green1.jpg
deze graag meneer
ik wil een Bentley ;D
http://www.fantasycars.com/sedans/misc/ ... green1.jpg
deze graag meneer

over uitstraling gesproken!

Zane
ROXY schreef:
*BMW 645 is een ramp,
Que?
Je wil dus zeggen dat je dit

niet mooi vind? ???
waarschijnlijk houd ie hier http://www.nikigudex.com/model.html# ook niet van. :P
Sorry maar die bmw is toch echt lelijk!!!!!!Trouwens niet alleen die : de Z4,nieuwe 5, nieuwe 7,X3 en natuurlijk de meest onnodige schoolbus ooit de X5.BMW was echt een topmerk,maar wat zijn ze afgegleden zeg >:( >:( >:(
Maar kijk eens naar de RollsRoyce,ze kunnen het dus nog wel.........
Greetz Roadkil:BMW X5:De auto voor drugsdealende moeders met schoolgaande kinderen met smetvrees...
Greetz Roadkil:BMW X5:De auto voor drugsdealende moeders met schoolgaande kinderen met smetvrees...
roadkill schreef:
Sorry maar die bmw is toch echt lelijk!!!!!!Trouwens niet alleen die : de Z4,nieuwe 5, nieuwe 7,X3 en natuurlijk de meest onnodige schoolbus ooit de X5.BMW was echt een topmerk,maar wat zijn ze afgegleden zeg >:( >:( >:(
::)