Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
lion - Berichten:533
Re:park graafpartij
Bericht
door lion » za jan 24, 2004 11:16 pm
hey pooiers even ontopic over graven
hier dan maar mijn plan! hotdamn yeah :-*
24 martijn harstikke bedankt voor je Nederlandse les en verdere hulp, je rouleert!
-
TumTum - Berichten:263
Bericht
door TumTum » za jan 24, 2004 11:33 pm
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt maar als er staat: "berijdbaar mits slecht weer", dan betekent dat toch dat je er alleen kunt rijden als het slecht weer is.
Of is dat de bedoeling? ;D
-
Bericht
door lion » za jan 24, 2004 11:37 pm
volgens mij juist omgekeer, berijdbaar maar als er slecht weer is niet
-
bikertek
Bericht
door bikertek » zo jan 25, 2004 12:15 am
Mits betekent "indien". Zoek maar op in je woordenboek.
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 1:26 am
oke lion micha what ever dit gaat echt te ver gast .
ik heb al veel dingen gelezen waar van ik d8 dit gaat nergens over.
maar dit slaat de spijker op de kop
die dirt baan heb je binnen 2 dagen af met 1 schep
-
surfstad - Berichten:2572
Bericht
door surfstad » zo jan 25, 2004 3:36 am
hahahaha, fietspad van een meter. Ik denk dat als je legaal trails mag maken en de gemeente helpt je en je laat dan dit neerleggen dat er wel wat nederlandse dirtrijders boos en ge emotioneerd worden
-
Bericht
door surfstad » zo jan 25, 2004 5:58 am
deze laatste post was van terrible-one
-
Bericht
door lion » zo jan 25, 2004 10:09 am
surfstad schreef:
hahahaha, fietspad van een meter. Ik denk dat als je legaal trails mag maken en de gemeente helpt je en je laat dan dit neerleggen dat er wel wat nederlandse dirtrijders boos en ge emotioneerd worden
bedoel je nou dat veel dirters in nederland boos worden omdat ik met goede grond mini dirts maak? vergroten kan altijd, 20 meter achter elkaar is genoeg, die double aan het eind word wel groter en je moet daar van rechts aan komen rijden.
michael? tuurlijk heb ik dit snel geschept maar wat is het probleem? die spine... hij gaat vast uit elkaar vallen daarom ga ik daar 2 houten plankies neerleggen en daar wat aarde overheen smijten.
-
Zane!
Bericht
door Zane! » zo jan 25, 2004 10:50 am
bij mij staat er beridbaard?
verder denk ik niet dat jou mega technische ins/outs zin hebben hier omdat jij er een beeld bij hebt en wij niet (en t lukt je ook niet echt om t op mij iig over te brengen--> plankjes etc??)
nog verder, niet dat ik dirt rijd, maar ? die shit loopt weer omhoog en dan komt er nog een double? ikniesnapnie
zane
-
Bericht
door surfstad » zo jan 25, 2004 10:59 am
Zane! schreef:
bij mij staat er beridbaard?
verder denk ik niet dat jou mega technische ins/outs zin hebben hier omdat jij er een beeld bij hebt en wij niet (en t lukt je ook niet echt om t op mij iig over te brengen--> plankjes etc??)
nog verder, niet dat ik dirt rijd, maar ? die shit loopt weer omhoog en dan komt er nog een double? ikniesnapnie
zane
Terrible_one hier. als alle heuvels 3cm hoog en ver zijn maakt het niet uit als je eerst nog 6mm omhoog moet.
-
Zane!
Bericht
door Zane! » zo jan 25, 2004 11:01 am
kewl man, dan haal je t dus met je negatieve travel ook ;D
Zane
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 11:04 am
nee precies T_1 ik zie het probleem dan ook niet
ik heb de laatste tijd niet meer zo,n moiete om nog extra 6 mm hoger te springen
-
bruud - Berichten:274
Bericht
door bruud » zo jan 25, 2004 11:25 am
Terrible_One schreef:
waarom geeft iedereen op dit forum ineens deze poppetjes: :-* . g****r heeft surfstad ergens gepost dat ik homo ben ofzo.
Nee heb ik niet gedaan!!
Feit blijft dat je het wel bent. Vanacht was ie weer bezig met Bruud.
Oja en kap eens met onder mijn naam posten!!! >:( >:( >:( >:(
-
Bericht
door lion » zo jan 25, 2004 11:33 am
je komt van links aanrijden, gaat de eerste bobbel op en dan komt een steil stukje naar beneden waar je flink moet pushen.
je kom aan bij de eerste dirt over het fietspad heen 1 meter hoge lancering ongeveer (en denk dat dat fietspad wel 1.3 m is).
je pusht bij de landing die lekker bol loopt (zodat je makkelijk land) en wat hoger is dan de lancering zodat je genoeg snelheid behoudt.
dan heb je een table, ook 1 m of iets meer hoge lancering. makkelijke landing.
dan een soort van spine van iets hoger dan 1 meter die ik versterk met houten planken anders valt hij uit elkaar.
daar helemaal achter ligt ook een grote double, die word ook echt groot en moet je van rechts naar links springen.
ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 11:36 am
lion schreef:
... bobbel ...
Whehehehe
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 12:38 pm
Ziet er echt goed uit dat bikepark, komt er ook een lift?
-
Terrible_One - Berichten:638
Bericht
door Terrible_One » zo jan 25, 2004 5:44 pm
woooo een fietspad van 1,30m dan moet je zeker wel aangetrokken worden door een crosser?
-
Bericht
door lion » zo jan 25, 2004 6:53 pm
crosser? daar heb je die ...bobbel... voor (grappig he ruud?

)
btw ik maak die baan 1 m breed ofzo en deze baan word de andere meter. inspiration = SHIFT00"s uithoorn dirt baantje en lillois.
-
roadkill - Berichten:481
Bericht
door roadkill » zo jan 25, 2004 7:08 pm
Ik heb zelf zo het idee dat je geen van beide varianten voor elkaar krijgt,legaal dan........
[Ambtenaren mode]
Maar jongeman weet je wel hoe gevaarlijk een sprong met een mtb over een fietspad is?Maar hier heb je formulier153726535a/56 als u deze nou in 36423voud invult en u heeft na 2 uur nog geen antwoord gehad dan kunt u alleen nog via de raad van staatten bezwaar maken,maar dat moet u dan wel gisteren gedaan hebben,goedenmiddag
[ambtenaren mode off]
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 7:12 pm
Die dirt is niet van Takke maar van een bepaald totaal talentloos BMX-menneke
-
Mathijs
Bericht
door Mathijs » zo jan 25, 2004 7:13 pm
Er is idd weinig kans dat je dit voor elkaar krijgt. Je "park" levert voor andere mensen gevaarlijke situaties op. En wie is er dan aansprakelijk? De gemeentje of jij? Er zouden dan ook bordjes moeten komen met "gebruik op eigen risico, min. leeftijd 12 jaar" oid. Want kleine kinderen gaan snel jou nadoen met hun normale fiets, en dan heb je veel kapotte tanden en ander gezeik.
Maar, suc6!
-
Bericht
door lion » zo jan 25, 2004 7:15 pm
maar ambtenaar, weet u wel hoe gevaarlijk het is om leraar te zijn?
en waarom maken jullie dan skateparken? daar val je harder dan op aarde.
en zoiezo, u weet hoe jongeren zijn, als u nee zegt maak ik het toch wel.
toedeledokie!
idd ruud weet ik maar dat bmx menneke ken ik niet, niemand die daar rijd behalve taeke.. daarom noem ik het zijn smerigheidjes (dirts dus)
-
Mathijs
Bericht
door Mathijs » zo jan 25, 2004 7:21 pm
Voor skate parken bestaan er eisen waar ze aan moeten toen, om ze zo veilig mogelijk te maken. Maar als jij een paar "bulten" gaat graven zijn er weinig maatregelen die het gevaar beperken.
Blijf maar gewoon in het bos graven, daar heeft niemand er last van. Want als je het via de gemeente doet. Dan mogen mensen weer bezwaar maken tegen de vergunning. Omdat het overlast etc zou veroorzaken.
-
Gast
Bericht
door Gast » zo jan 25, 2004 7:28 pm
Beter ga je niet zo ligge lulle en "bouwtechnische" tekeningen maken van je "bikepark" maar ga je gewoon met je schepje en je emmertje springbulten graven. En als iemand ze afbreekt graaf je ze gewoon opnieuw of ergens anders.
Ik wil niet lullig doen maar er zijn al een zork topics geweest over je anderhalve kuub zand. Als je die tijd s was wezen graven had je al 6 van die baantjes liggen...
-
Bericht
door lion » zo jan 25, 2004 7:38 pm
maar ik wilde een vraag stellen over de evt. gevolgen. dat is me beantwoord, honderden euro"s boete. dan graaf ik liever niet zomaar. die plannen zijn voor de gemeente gemaakt maar ik dacht dat jullie het ook wel wilden zien.