E thirteen bashring
Moderator:Beheerders
Iemand misschien in een E thirteen supercharger bashring? Hij"s helemaal nieuw met alles erbij, je kunt zelfs de e thriteen sticker erbij krijgen als je wilt. Hier is de foto: http://static.marktplaats.nl/fotos/fiet ... /21400.jpg
Op b2b staat ie voor 40 Euro, help me er vanaf a.u.b. ::)
dusko
Op b2b staat ie voor 40 Euro, help me er vanaf a.u.b. ::)
dusko
Re:E thirteen bashring
jaa dat is precies wat ik aant zoeken ben:)
maar ik wil graag fftjes de diameter van de ring weten.. als je me die kunt zeggen ben ik ergg geintreseerd ;
maar ik wil graag fftjes de diameter van de ring weten.. als je me die kunt zeggen ben ik ergg geintreseerd ;

-
Tot 44 tands, 104mm 4 arm
de doorsnede van de hele ring, 104 mm kan niet, dat is net even groot als het kleinste tandwiel voor.
ik snap er niet veel van ???
Which part of [
didnt you understand?Christiaan schreef:Tot 44 tands
Ik wil je er graag aan helpen, als je intresse hebt, mail dan ff, en hij zal de jouwe zijn.

hij moet 32 tanden beschermen, maar mijn 3e tandwiel is 44 en dus zal die bashguard een beetje groot zijn daarom wil ik graag de doorsnede weten want ik wil niet iets wat nog groter is dan mijn 3e tandwiel nu. dus wil ik graag even de diameter

-
LEZEN!!!!!!!!!!!!!
DIe Bashring is tot MAXIMAAL 44 tands!!!!!!!!!!!!!!!!
DIe Bashring is tot MAXIMAAL 44 tands!!!!!!!!!!!!!!!!
Chris, doet eens rustig jonguh! :-*
Mijn E13 bashring is 186mm doorsnede, even groot als een 46T tandblad.
hij moet 32 tanden beschermen, maar mijn 3e tandwiel is 44 en dus zal die bashguard een beetje groot zijn daarom wil ik graag de doorsnede weten want ik wil niet iets wat nog groter is dan mijn 3e tandwiel nu. dus wil ik graag even de diameter
je zegt dat ie 32T moet beschermen, al de Bashring zo groot is als een 44T beschermt ie dus t/m 44T......32T is kleiner dan 44T (asjemenou...echt waar???). Kortom; 32T beschermt ie net aan

- dobbel our zero
B-J-E schreef:
de doorsnede van de hele ring, 104 mm kan niet, dat is net even groot als het kleinste tandwiel voor.
met 104 mm wordt de afstand van het hart van het ene gat tot het andere gat van je crankstel bedoeld

ja daar was ik achtergekomen maar tog bedankt haha, maar kijk ik wil dat die ring niet zoveel uitsteekt boven het tandwiel, en omdat die 32 is steekt hij er nog meer bovenuit dan mijn 3e tandwiel nu dus ik ga opzoek naar een kleinere bashguard