pace RC31 42 of 44cm
Moderator:Beheerders
In m"n tita B1 zat standaard een Marzocchi Z3 met 65mm veerweg. Ik rijd al een tijdje met een vaste stalen vork en die wil ik vervangen door een vaste Pace vork. Die vork is sinds kort in 2 lengtes te leveren nl 42cm en 44cm (voorvorkas-kroon). Volgens Marzocchi is de Z3 43.25cm. Wat is volgens jullie de beste keuze (42 of 44cm)?
Re:pace RC31 42 of 44cm
Zet de beide Pacejes af tegen de vork die je nu (starre vork) rijdt, wat hoogte en vorksprong betreft... Dan bedenken of je de huidige rijeigenschappen bevallen, of je wellicht iet wat relaxter wilt sturen (dus dan een hogere).
Ik zou in dat frame zowiezo een 420mm zetten.
Ik zou in dat frame zowiezo een 420mm zetten.
Re:pace RC31 42 of 44cm
ik rijd met een 420... niet echt te vergelijken natuurljk want ik heb een ander frame... Maar de vork rijdt wel geweldig lekker wilde ik ff melden en tis echt de beste aankoop die ik heb gedaan...
uuhm. ja in jouw geval zou ik gewoon die 420 erin lepelen (tenzij dat frame normaal is gebouwd voor voorvorken met een langere veerweg ( 80 mm ofzo)... Dan zou ik er een 44 in stoppen)..
Maar neem aan dat 420 perfect gaat in dat frame hoor
mvg Ninko
uuhm. ja in jouw geval zou ik gewoon die 420 erin lepelen (tenzij dat frame normaal is gebouwd voor voorvorken met een langere veerweg ( 80 mm ofzo)... Dan zou ik er een 44 in stoppen)..
Maar neem aan dat 420 perfect gaat in dat frame hoor
mvg Ninko