Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Binker
Berichten:610
Lid geworden op:do okt 09, 2003 9:32 am
Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Binker » vr jan 09, 2004 3:22 pm

Ik heb nu een mail gestuurd naar de dealer van Hope in nederland: Geen antwoord
Probeer nicolai te bereiken: Geen antwoord
Daar baal ik van ik verwacht op zijn minst een out of office reply o.i.d. maar krijg alleen statisch geruis. Vind het gewoon slecht. Blijkbaar ben je als klant niet belangrijk genoeg. Weet iemand of die gasten met reces(vakantie) zijn?

baquelappe
Berichten:1518
Lid geworden op:zo nov 18, 2001 1:12 am
Locatie:Krommenie

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door baquelappe » vr jan 09, 2004 3:32 pm

Binker schreef:
Ik heb nu een mail gestuurd naar de dealer van Hope in nederland: Geen antwoord


denk dat die menschen wel wat beters hebben te doen dan in slow chat modus direct je email te beantwoorden, misschien even een dag geduld ???

surfstad
Berichten:2572
Lid geworden op:za okt 26, 2002 10:24 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door surfstad » vr jan 09, 2004 3:36 pm

Voor Nicolai Nederland moet je one-way bellen op 0182302444.
Ik krijg daar altijd iemand aan de phone.
Greetz,.
Jeroen

Binker
Berichten:610
Lid geworden op:do okt 09, 2003 9:32 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Binker » vr jan 09, 2004 3:43 pm

Dealer Hope gister gemaild. Snap niet dat er geen automatische reply is zoiets van ik heb het ontvangen en je hoort nog van me. Dan ben ik al blij. Maar heb het al vaker meegemaakt met leveranciers dat ze niet antwoorden.
Ander voorbeeld; Wilde een offerte bij van Herwerden opvragen, ga langs en zal gemaild worden. Na een week gebeld. O sorry vergeten. Prima kan gebeuren vind ik geen probleem vergissingen zijn menselijk. Ik krijg de offerte en wil toch een paar wijzigingen. Daarna nog wel een mail met wat vragen en vervolgens bleef het stil. Ik wil geen l*l zijn maar het gaat wel om €4200,- omzet wat die gast misloopt stom,stom,stom. Ik haal het nu ergens anders.
Ik heb voor alles begrip maar €4200 is heel veel geld in mij ogen. Bovendien is het je werk

Gebruikersavatar
Caramba
Berichten:1952
Lid geworden op:za jul 07, 2001 1:00 am
Locatie:'s-Hertogenbosch

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Caramba » vr jan 09, 2004 4:40 pm

Als het om zo"n bedrag gaat zou ik het al helemaal nooit via de mail doen, maar gewoon in de winkel face 2 face.

Binker
Berichten:610
Lid geworden op:do okt 09, 2003 9:32 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Binker » vr jan 09, 2004 5:25 pm

Had ik gedaan maar wilde wat andere opties weten en effe snel weet je anders moest ik weer wachten tot een zaterdag. Ach ja helaas pindakaas voor hullie dan he

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » za jan 10, 2004 1:04 pm

"t Is me bij deze post weer niet helemaal duidelijk of jij (als consument, vermoed ik) dealers of distributeurs probeert te bereiken ...
De 2de gaan, dat moet nou toch al stilaan geweten zijn, idd. echt niet elke consumentenmail beantwoorden, da"s precies het terrein van de dealer: in grote lijnen, om aanspreekpunten voor de consument bereikbaar te maken, gaat het (voorlopig nog) ongeveer zo: Fabrikant -> Distributeur -> Dealer -> Consument..
Geografisch bereikbaar + verwerkbaar qua aantallen + spreiding van de kosten voor transport, ...
Met de huidige communicatiemiddelen brokkelt deze structuur wat af, maar behalve de communicatie, is de rest van de transactie eigenlijk nog niet zo ver geëvolueerd (als dat al ooit mogelijk wordt).
Verder maak ook ik mezelf, als dealer, meer dan me lief is, regelmatig schuldig aan te laat of niet antwoorden op mails, maar ik kan je vertellen dat, in het antwoorden op sommige mails, redelijk wat tijd kruipt en als er dan dagelijks zo verschillende tientallen toekomen ...

Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten:5742
Lid geworden op:zo jul 08, 2001 8:44 pm

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Jurriaan » za jan 10, 2004 3:14 pm

euh Binker, stuur Patman een mailtje. ;D ;)

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » za jan 10, 2004 7:02 pm

Jaaaaaah, over een 205mm Formula rotor ;)

Erikje
Berichten:2037
Lid geworden op:do jul 31, 2003 8:13 pm

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Erikje » za jan 10, 2004 7:47 pm

Patman schreef:
......... echt niet elke consumentenmail beantwoorden, da"s precies het terrein van de dealer: ...


Niet met je eens Patman, die distributeur/verdeler/importeur moet de mail beantwoorden en de beste consument doorverwijzen naar zijn dichtstbijzijnde dealer. Alleen zo hou je klanten. [sub] (Iemand die mij niet beantwoord krijgt geen omzet van mij)[/sub] . Oftewel, voorzichtig zijn met je potentiéle klanten. En daar is de dealer (jij dus ook) alleen maar bij gebaat.

Erikje

Zand er over
Berichten:858
Lid geworden op:do mar 07, 2002 8:08 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Zand er over » za jan 10, 2004 8:27 pm

als een consument snel specifieke dingen wil weten, kun je daar de verdeler voor mailen. maar ik vind het heel terrecht als deze je door verstuurt naar de dealer. en wat dat mailen naar winkels toe, het hangt denk van de structuur van de zaak af. wanneer er elke dag iemand een halfuurtje mail beantwoord zal het best wel werken. maar veelal is het daar gewoon te druk voor. (wat v. herwerden betreft, die klacht heb ik vaker gehoort.. mbt communicatie en het nummer gevoel)

Bombproof Koffiemolen
Berichten:1412
Lid geworden op:di sep 25, 2001 8:21 pm

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Bombproof Koffiemolen » za jan 10, 2004 11:40 pm

bovendien bedenk wel dat niet iedereen retesnel internet heeft en dus ook niet de hele dag online is. Sommige importeurs zijn eenmansbedrijfjes dat naast een gewone baan plaatsvindt. Dan is het dus normaal dat mail niet direkt bekeken wordt en beantwoord wordt.

ollie
Berichten:36
Lid geworden op:ma jun 23, 2003 2:47 pm

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door ollie » zo jan 11, 2004 12:13 pm

Hi guys and dolls,

anybody worldwide any questions about 24-Bicycles?
Please mail me 24/7 on ollie@24-bicycles, because you are worth it!
Respect and cheers,

Ollie
24ever

Erikje
Berichten:2037
Lid geworden op:do jul 31, 2003 8:13 pm

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Erikje » zo jan 11, 2004 12:28 pm

Kijk, die snapt het nou... 8)

Erikje

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » zo jan 11, 2004 2:10 pm

Eerst en vooral ff meegeven dat ik nooit wil beweren de absolute wijsheid in pacht te hebben: "k geef gewoon mijn visie (die evtl. met de juiste argumenten voor wijziging vatbaar is: i like to keep an open mind) of "k probeer een venster naar een andere invalshoek te openen.

* Wat deze topic betreft:
1) ik heb in m"n mailprogramma een item "wachtend op antwoord" gemaakt en daar zet ik, in afwachting van antwoord, een copij in van mails die ik naar leveranciers stuur.
Wel, dat is ondertussen idd. een heel erg lange lijst geworden :(
2) van de kwaliteit van de antwoordmails die ik dan wel krijg, ben ik trouwens ook zelden onder de indruk: distributeur = specialist ivm het produkt dat hij verkoopt?
Yeah, right ...
Zelden dus.
Ook al dient een distributeur eigenlijk maar "n redelijk beperkt aantal produkten te kennen.
Hoogstens van een aantal merken: dat is bij "n dealer, die open staat voor de noden van z"n klanten, wel ff anders.
Behalve voor "n dealer die voor de grote marges gaat en daarom belangrijke verbintenissen met een beperkt aantal merken aangaat.

* Je hebt ook distributeurs die graag in kontakt komen met de consument rechtstreeks: de marge tussen distributeur inkoop en consument verkoop is huge!
If you get my point ...

* Als consument een distributeur contacteren lijkt me wel voor de hand liggend om het adres van een dealer te vinden of om hulp te zoeken bij een probleem, dat niet opgelost raakt, tussen consument & dealer.

* "k Heb er helemaal niets op tegen hoor, dat "n consument "n distributeur contacteerd, maar "k wou gewoon ff aangeven dat je moet incalculeren dat de kans, dat je geen reply krijgt, redelijk groot is.
En dan wil ik het helemaal niet gelijk onwil noemen hé, in geval van overmacht, moet je nu eenmaal spijtig genoeg selecteren.

* Als je bvb als consument of dealer een mail stuurt naar Marzocchi Italië, dan wordt die daar zelfs niet gelezen: zij forwarden "m rechtstreeks naar de betreffende distributeur.
( heb ik zelf ondervonden, en afhankelijk van de inhoud, kan dat lastig zijn ;) )

* Ook ik verwelkom elke vraag: of ze nu per mail, per fax, per telefoon of persoonlijk gesteld wordt.
En daarbij ga ik niet enkel uit van mogelijke omzet: "k heb geen Euro-tekens op m"n netvlies gebrand, de liefde voor de hobby (het beroep) geeft veel meer voldoening!
Alleen ben ik realistisch en erken dat de opvolging niet altijd vlekkeloos verloopt.

* Als "n distributeur het voorbereidend werk doet en ik als dealer enkel maar de bestelling hoef aan te nemen, uiteraard ben ik dan blij, maar veel eer kan je daar niet uithalen en iets of wat dealer rekent daar, volgens mij, ook niet op.

*
wanneer er elke dag iemand een halfuurtje mail beantwoord zal het best wel werken
Niet dus: wanneer je geëngageerd bent en mails terdege wil beantwoorden, dan is dat al snel een volledige dagtaak! Maar toegegeven, alles is een kwestie van opzet en struktuur, al moet je er wel vanuit gaan dat iets of wat dealer de ganse dag achter z"n toonbank in de weer is ...
Al bij al gaat het om veranderingen, die ik helemaal niet als negatief wil afdoen (ook ik gebruik de email graag om leveranciers te kontakteren als het mij overdag niet lukte om hen te telefoneren), maar email is nou eenmaal een medium dat makkelijk buiten de kantooruren kan gebruikt worden: overdag vult Face2 Face en telefonisch kontakt de tijd.
(en dan speek ik nog niet over het opmaken van bestellingen en het verwerken van leveringen)
Het is dan ook niet zo vanzelfsprekend om, zonder dat je ook in de nachturen gaat werken, ook die communicatievorm onder kontole te krijgen. Je kan er altijd iemand aanzetten, maar dan (kosten) gaat ook de noodzaak aan omzet weer doorwegen.

Maar, als je "n vraag stelt en geen antwoord krijgt, dan is dat kl*te, no doubt about that.
Ook als iemand mij "n mail stuurt en geen reply krijgt, heeft hij of zij alle recht om zich daar benadeeld over te voelen!

Damn, wat een epistel weer, "t is zondag, ik kap ermee ;) ;)

Of zou ik toch nog wat mails proberen te beantwoorden, wat bestellingen op te maken of wat leveringen te verwerken ...

BLRacing
Berichten:2754
Lid geworden op:zo nov 04, 2001 4:35 pm
Locatie:Ergens in Utrecht

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door BLRacing » zo jan 11, 2004 2:46 pm

In het bedrijfsleven is het doodnormaal dat je een mailje dezelde dag al terug krijgt. Het is een godzonde als je niets terug krijgt, serieus. Sterker nog; Een e-mail moet op dezelfde manier behandeld worden als een briefletter. Dus beantwoorden die hap.
Ik heb op mijn werk al meerdere malen meegemaakt dat ik 2 of meer bedrijven emailde met wat vragen en voor offertes. Krijg ik van maar een bedrijf op tijd een reactie. Dus ik kan niet kiezen wat het moet worden want die andere bedrijven reageren niet of veel te laat (week zelfs). En het ging om enkele duizenden euri"s met een eventuele vervolg order. ::) Dan ben je lekker dom bezig hoor.

Als je een mailtje niet beantwoord kan je net zo goed geen internet nemen, want je reageerd toch niet. Jammer dan tot ziens, ga wel naar een ander. Of de klant is de dupe van een slechte service, immers zijn probleem word niet opgelost.

Misschien een ander verhaal als je naar de fabrikant beld of zoiets. Maar waar het op neerkomt is altijd de klant te beantwoorden. Het zal de klant een worst wezen hoe druk het is. Beantwoorden zult ie of anders mensen erbij en ik naar een ander!


Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » zo jan 11, 2004 2:59 pm

In het bedrijfsleven is het doodnormaal dat je een mailje dezelde dag al terug krijgt.
Bedrijfsleven: ik verwacht idd ook altijd erg snel antwoord van "n leverancier, die combineren de contacten via telefoon, fax of email normaal niet met een dagelijkse face 2 face bereikbaarheid.
Het is een godzonde als je niets terug krijgt, serieus. Sterker nog; Een e-mail moet op dezelfde manier behandeld worden als een briefletter. Dus beantwoorden die hap.
Bottom line?
Akkoord!


Als je een mailtje niet beantwoord kan je net zo goed geen internet nemen. Jammer dan tot ziens, ga wel naar een ander. Of de klant is de dupe van een slechte service, immers zijn probleem word niet opgelost.
Zolang het kontakt met een dealer hoofdzakelijk face 2 face of per telefoon verloopt, is er, denk ik, niet echt "n probleem (misschien is het wel geen slecht idee om middenin de week ook een avond-opening te voorzien ten behoeve van de overdag werkende mensen), maar als sommige mensen email als hoofd-communicatiemiddel gaan gebruiken in de relatie consument / dealer, wordt het, vrees ik, moeilijk.
Daarom wellicht dat er zaken ontstaan met een andere struktuur (lees: geen of beperkte winkel bereikbaarheid): communicatie via email, inpakken en versturen van produkten.
Let wel: het ontstaan daarvan (evolutie van postorder verkoop) in de USA heeft in de eerste plaats te maken met het BTW regime daar: bij bestellingen "out of state" aldaar, betaalt de consument GEEN BTW, een voordeel dat hier maximum herleid wordt tot een evtl. beperkt verschil in BTW-tarief!!

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » zo jan 11, 2004 3:02 pm

Nog heel ff voor de duidelijkheid: ik keur het niet krijgen van een antwoord dus niet goed hé!
Alleen m"n nek ff uitgestoken om eea wat te nuanceren :).
Al bij al heb ik deze topic als erg leerrijk ervaren: geen antwoord krijgen is erg frustrerend: daarom ook dat ik (voorlopig, in afwachting van een aangepaste bedrijfs-opzet) op onze site en in m"n profiel het email adres heb weggehaald en de nadruk liever op onze openingsuren en op ons telefoonnr. leg.
Zoals Sufkut (hehe, DP wil de "u" niet afdrukken) stelt: iets wat je niet kan waarmaken, promoot je beter niet.

nuppilup
Berichten:321
Lid geworden op:za dec 08, 2001 12:40 am
Locatie:Zandvoort NL

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door nuppilup » zo jan 11, 2004 3:08 pm

Heel veel bedrijven onderschatten de kracht van internet / mail. Ik ben nu vaste klant bij een aantal bedrijven waar ik dus alleen de website en het info@..... mailadres van ken. Ik selecteer hier eigenlijk op dezelfde kenmerken als waar ik een "normale"winkel op kies. Klantvriendelijkheid, adequaat reageren op klachten/vragen/reclamaties, vlotte levering en prijs. En vooral de laatste twee zijn via internet zeer concurrerend te noemen. Het valt me op dat ik vaak op Duitse sites terecht kom, en ik moet zeggen; het is prima zaken doen met onze oosterburen. Zeer klantgericht, scherp geprijst en met kennis van zaken. Mijn LBS-en hebben mij dan ook al 6 maanden niet meer gezien, behalve dan voor die 3 spaken voor mijn stadsfiets. Ze zijn echt geen concurrentie meer.

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » zo jan 11, 2004 3:17 pm

Heel veel bedrijven onderschatten de kracht van internet / mail. Ik ben nu vaste klant bij een aantal bedrijven waar ik dus alleen de website en het info@..... mailadres van ken. Ik selecteer hier eigenlijk op dezelfde kenmerken als waar ik een "normale"winkel op kies. Klantvriendelijkheid, adequaat reageren op klachten/vragen/reclamaties, vlotte levering en prijs. En vooral de laatste twee zijn via internet zeer concurrerend te noemen. Het valt me op dat ik vaak op Duitse sites terecht kom, en ik moet zeggen; het is prima zaken doen met onze oosterburen. Zeer klantgericht, scherp geprijst en met kennis van zaken. Mijn LBS-en hebben mij dan ook al 6 maanden niet meer gezien, behalve dan voor die 3 spaken voor mijn stadsfiets. Ze zijn echt geen concurrentie meer.
Sorry (ben het nog niet afgeleerd), maar dit is nogal opportunistisch, niet?
Stel dat iedereen, die een passie voor de fiets heeft en er z"n beroep van wil maken, z"n tijd zodanig gaat verdelen dat hij tijd heeft om zonder fysiek klantenkontakt perfekt mails te gaan beantwoorden en bestellingen aan te nemen: waar gaat men dan voor z"n herstellinkje naartoe?
Moeten verkoop en service dan verdeeld worden over verschillende bedrijven?
Akkoord, de verkoop kan dan aan lagere marges, o.a. vermits er geen reserve voor service moet aangelegd worden, maar de service-bedrijven zouden dan weer voor het allerminste ook een vergoeding moeten aanrekenen ...
Of een systeem met verschillende tarieven?
De rekening?
Wacht ff, dan gaan we eerst "ns kijken hoeveel u hier al aankocht, dan weten we welk tarief we moeten aanrekenen.
Voor mij hoeft het zo niet hoor: als het conseqent op deze manier zou gaan, kan ik wel raden / voorspellen wie de dupe (consument & goedwillende dealer) en wie de winnaar (service werende sell, sell, sell bedrijven) van dit verhaal zouden zijn :(
Vrees dat er dan niet veel plaatsen meer zouden zijn waar men voor herstelling / service terecht zou kunnen: die mensen in Duitsland weten ook dat jij niet snel voor hun deur gaat staan met een probleem, met een herstelling of met een klacht ...

Patman
Berichten:1360
Lid geworden op:za jul 07, 2001 2:54 am
Locatie:Wilrijk, Antwerpen in België
Contacteer:

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Patman » zo jan 11, 2004 3:25 pm

Benieuwd of er, behalve ik en BP, ook anderen, die tussen de fabrikant en de consument staan, iets aan deze thread durven toe te voegen: stilzwijgen of populaire uitspraken doen is natuurlijk wel makkelijker en (vooral) veiliger ...

camouflage

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door camouflage » ma jan 12, 2004 9:08 am

Joeee,

Ik vind da allemaal diken horse-sh*t !!! ::)

Je kunt maar opeen voorwaarde een distributeur lastigvallen,en dat is voor documentatie & stickers( folders joe know ).

Voor de rest moet je bij je "plaatselijke" dealer wezen.

Het zijn die mensen dat de rest van de problemen op zich nemen !

En waar men als klant blij mag om zijn. :-*

Een vrije markt maakt de beurs vrijwel kapot en drukt de kleine zelfstandigen de grond in . >:( :?

NEEN dank u ,geef mij maar men plaatselijke dealer die ik om de halve week kan jennen met een ongeduldige mail ! ;D :D ;)

Greetz -camou-

Binker
Berichten:610
Lid geworden op:do okt 09, 2003 9:32 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door Binker » ma jan 12, 2004 10:39 am

He Patman, Ik begrijp je helemaal en snap je beargumentering. Vind ook dat je gelijk hebt. Wilde zelf snel een antwoord en had wat vragen die ik niet beantwword kreeg.
Nadeel van de hele lijn afwerken is dat het langer duurt voor je antwoord hebt en er veel schakels tussen zitten. Heb inmiddels wel antwoorden gehad deels via de importeurs en ook door dat ik ben gaan bellen. Daar werd ik er ook opgewezen dat ik de "lijn" moest bewandelen. Het is wel zo in mijn optiek dat door internet etc de klant sneller bij de fabricant zal zijn. Een beleefd antwoord met verwijzing naar dealer en/of distributeur zal dan volstaan. Wanneer dat niet gebeurd en er absoluut geen antwoord is wordt het een ander verhaal,krijg je irritaties en voel je jezelf niet serieus genomen.
Net als met offertes, dat bekijk ik heel zakelijk. Iemand die snel reageert en er achter aan zit gun ik het eerder als iemand die te laat is of zelf gebeld wil worden. Tuurlijk maak je fouten en hebben sommige het druk, allemaal te begrijpen , Laat het dan effe weten dan is mijn geduld (bijna) eindeloos.

nuppilup
Berichten:321
Lid geworden op:za dec 08, 2001 12:40 am
Locatie:Zandvoort NL

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door nuppilup » di jan 13, 2004 1:17 am

Patman schreef: Sorry (ben het nog niet afgeleerd), maar dit is nogal opportunistisch, niet?
Stel dat iedereen, die een passie voor de fiets heeft en er z"n beroep van wil maken, z"n tijd zodanig gaat verdelen dat hij tijd heeft om zonder fysiek klantenkontakt perfekt mails te gaan beantwoorden en bestellingen aan te nemen: waar gaat men dan voor z"n herstellinkje naartoe?
Moeten verkoop en service dan verdeeld worden over verschillende bedrijven?
Akkoord, de verkoop kan dan aan lagere marges, o.a. vermits er geen reserve voor service moet aangelegd worden, maar de service-bedrijven zouden dan weer voor het allerminste ook een vergoeding moeten aanrekenen ...
Of een systeem met verschillende tarieven?
De rekening?
Wacht ff, dan gaan we eerst "ns kijken hoeveel u hier al aankocht, dan weten we welk tarief we moeten aanrekenen.
Voor mij hoeft het zo niet hoor: als het conseqent op deze manier zou gaan, kan ik wel raden / voorspellen wie de dupe (consument & goedwillende dealer) en wie de winnaar (service werende sell, sell, sell bedrijven) van dit verhaal zouden zijn :(
Vrees dat er dan niet veel plaatsen meer zouden zijn waar men voor herstelling / service terecht zou kunnen: die mensen in Duitsland weten ook dat jij niet snel voor hun deur gaat staan met een probleem, met een herstelling of met een klacht ...
Service werend? d8 het niet. Mijn klacht over een vork werd voortvarend door www.bike-discount.de afgehandeld. Dag 1 gemaild en ook dag 1 antwoord. Dag 2 opgestuurd en dag 4 een bevestiging van ontvangst gekregen. Dag 5 bericht dat eea retour gestuurd was. Dag 8 vork retour......

Zelfde geldt voor motoronderdelen die ik uit Duitsland laat komen. Tjonge jonge wat een prijsverschil. Ik kreeg van bike-discount trouwens een tegoedbon voor de verzendkosten. Idem verhaal heb ik over Rose-versand. Ik wil maar aangeven dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten. Goedkoop zijn én service leveren kan ook (juist) via internet. Opportunisme is geen enkele consument vreemd, zeker niet als er 100-en euro"s mee gemoeid zijn....

surfstad
Berichten:2572
Lid geworden op:za okt 26, 2002 10:24 am

Re:Geen antwoord van leveranciers via de mail.

Bericht door surfstad » di jan 13, 2004 2:54 pm

ollie schreef:
Hi guys and dolls,

anybody worldwide any questions about 24-Bicycles?
Please mail me 24/7 on ollie@24-bicycles, because you are worth it!
Respect and cheers,

Ollie
24ever

Ja toch

Plaats reactie