Een woordje uitleg ...
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
... over waarom ik niet altijd makkelijk bereikbaar ben, of niet altijd m"n afspraken (op tijd) kan nakomen.
Deze tekst werd alweer zo"n 7j. geleden door iemand geschreven, maar omschrijft wel zo"n beetje wat ook ik sinds 1986 ervaar ...
Laten we hier nou niet "n lange thread van maken over hoe erg het wel is ofzo: gewoon omdat ik de laatste maanden weer in "n heel erg slechte periode ben, wou ik het gewoon ff outen, terwijl ik het normaal gezien zo veel mogelijk gewoon voor mezelf hou.
Deze tekst werd alweer zo"n 7j. geleden door iemand geschreven, maar omschrijft wel zo"n beetje wat ook ik sinds 1986 ervaar ...
Laten we hier nou niet "n lange thread van maken over hoe erg het wel is ofzo: gewoon omdat ik de laatste maanden weer in "n heel erg slechte periode ben, wou ik het gewoon ff outen, terwijl ik het normaal gezien zo veel mogelijk gewoon voor mezelf hou.
Re:Een woordje uitleg ...
Snap het niet maar vind het k*t voor je.
- cHoc
Sterke Patman
-
- Contacteer:
Thx
!
Dit is wat meer algemene info, voor wie nog wat meer lezen wil
http://www.clusterhoofdpijn.nl/

Dit is wat meer algemene info, voor wie nog wat meer lezen wil

http://www.clusterhoofdpijn.nl/
Ik denk dat iedereen daar wel begrip voor kan tonen dat het soms wat minder gaat. Als bepaalde mensen daar geen begrip voor hebben denk ik dat ze ook hier niet thuishoren. Sterkte man

kl*te Pat! Als iemand die ook een abo op koppijn, maar dan in de huis-tuin-en-keuken versie dankzij rsi, kan ik me er in minimale vorm iets bij voorstellen.
heb efkes naar de "behandelingen" gekeken, dear lord, daar ben je maar gezegend mee... brrr...
heb efkes naar de "behandelingen" gekeken, dear lord, daar ben je maar gezegend mee... brrr...
Yo Pat, tis je helemaaaaal vergeven dat ik soms ff moet wachten op antwoord! UPS zou ik zelf wel ff contacteren, jij hebt "iets ander aan je hoofd" (te makkelijke grap, sorry :P ).
Succes he, de beste bikeshophouder van de Benelux kan dit soort ellende niet gebruiken! Maar al sinds "86, damn man...
Succes he, de beste bikeshophouder van de Benelux kan dit soort ellende niet gebruiken! Maar al sinds "86, damn man...
Heb het verhaal wel gelezen nog nooit van gehoord. maar echt veel sterkte
Crossing fingers binnenkort eh Pat !!!!
Mo den Lesley(diene maat van mij dien zen been in kosovo is verloren) ,
wist mij te vertellen dat als je 50% kans hebt op herstel dat je toch een 65-70% kans zult halen(you never know eh) !!
En aangezien dat we in België vrij goede ziekenhuizen en dokters hebben .
Toch zal zowat iedereen van DP zen vingers kruisen.
With respect & care.............. mario.
PS.: EN WE GEVEN DE HOOP NIET OP !!!

Ok heb de tekst nu gelezen en is me duidelijk. Fok ziek man lijkt op migraine maar is het dus niet. Al eens accupunctuur geprobeerd?
Dapper van je om het zo te uiten. Ik kan me niet voorstellen hoe het is, maar het lijkt me afschuwelijk. Echt respect voor diegene die er mee om weet te gaan, al 18 jaar lang!?
Sterkte is hier niet het goeie woord denk ik. Maar mijn medeleven heb je,
JD
Sterkte is hier niet het goeie woord denk ik. Maar mijn medeleven heb je,
JD
idd dapper, maar waarschijnlijk is dit niet in woorden te vatten(alhoewel de tekst een aardig beeld geeft).
voor ons is het waarschijnlijk ook niet te begrijpen wat jij vaak doormaakt.
Wel goed dat je het out, dat maakt het voor iedereen duidelijk waarom sommige dingen soms wat anders lopen dan verwacht.
suc6
dusssss©
voor ons is het waarschijnlijk ook niet te begrijpen wat jij vaak doormaakt.
Wel goed dat je het out, dat maakt het voor iedereen duidelijk waarom sommige dingen soms wat anders lopen dan verwacht.
suc6
dusssss©
- @sph@ltdude
- Contacteer:
maak niet uit man, kheb liever dat je rustig aan doet en geen hoofdpijn dan dat je je de pleuris werk voor een paar verwende bikers en barst van de koppijn.
dus doe maar rustigaan.
je was toch trouwens wel eens geopereert ofzo ?
heeft dat nog een beetje geholpen?
Ik vond het eigenlijk al raar dat je niet terug mailde, ik had hem al nog een keer gestuurt ::)
nou in iedergeval harstike veel sterkte dr mee, en ik en velen andere waarschijnlijk hopen dat t snel weer overgaat.
dus doe maar rustigaan.
je was toch trouwens wel eens geopereert ofzo ?
Ik vond het eigenlijk al raar dat je niet terug mailde, ik had hem al nog een keer gestuurt ::)
nou in iedergeval harstike veel sterkte dr mee, en ik en velen andere waarschijnlijk hopen dat t snel weer overgaat.
-
- Contacteer:
Ruud schreef:
jij hebt "iets ander aan je hoofd" (te makkelijke grap, sorry :P ).
Niveauuuuuuuuuuu Ruudje

Maar "t is wel toepasselijk ;D ;D
-
- Contacteer:
:"(
Huilen: niet van miserie, maar van ontroering voor zoveel begrip
In het gewone leven niet altijd zo vanzelfsprekend, want tussen de aanvallen ( op dit moment zo"n 8 per 24 u >:( ) in zie je "t me niet aan, dan zie ik er helemaal normaal uit (allez Ruudje, deze is voor jou, laat je gaan
): mis geen ledematen, zit niet in een rolstoel, kan bewegen, zien en praten, ...
@ T: wat is rsi?
@ Ruud: UPS, damn idd.
@ camouflage: de (nog redelijk nieuwe ingreep) die ze gaan doen heeft volgens de neuroloog: 60% kans op slagen, 0% risicofactor en minimale bijwerkingen. Het gevoel in de rechterkant van m"n hoofd zou verminderen, maar niet geheel verdwijnen.
Dus als er ooit iemand op m"n gezicht wil slaan, graag rechts dan
;D
@ Binker: accupunctuur: yep, langdurig geprobeerd.
Alles anders wat je kan innemen, ingespoten of geïnfiltreerd krijgen, ondergaan, testen, vermijden, ... ook en top op heden zonder succes
Enkel pijnbestrijding bij "n aanval lukt redelijk met pure O2 (wellicht daarom dat ik er af en toe wat high bijloop) in hoge dosissen en evtl. "n inspuiting met Imitrex.
Al kost deze laatste zo"n 25,00€ per inspuiting en komt terugbetaling in België pas sinds de laatste tijd op "n redelijk niveau.
Naar verluid zou dit middel in Nederland al sinds veel langer erkend zijn ...
Huilen: niet van miserie, maar van ontroering voor zoveel begrip

In het gewone leven niet altijd zo vanzelfsprekend, want tussen de aanvallen ( op dit moment zo"n 8 per 24 u >:( ) in zie je "t me niet aan, dan zie ik er helemaal normaal uit (allez Ruudje, deze is voor jou, laat je gaan

@ T: wat is rsi?
@ Ruud: UPS, damn idd.
@ camouflage: de (nog redelijk nieuwe ingreep) die ze gaan doen heeft volgens de neuroloog: 60% kans op slagen, 0% risicofactor en minimale bijwerkingen. Het gevoel in de rechterkant van m"n hoofd zou verminderen, maar niet geheel verdwijnen.
Dus als er ooit iemand op m"n gezicht wil slaan, graag rechts dan

@ Binker: accupunctuur: yep, langdurig geprobeerd.
Alles anders wat je kan innemen, ingespoten of geïnfiltreerd krijgen, ondergaan, testen, vermijden, ... ook en top op heden zonder succes

Enkel pijnbestrijding bij "n aanval lukt redelijk met pure O2 (wellicht daarom dat ik er af en toe wat high bijloop) in hoge dosissen en evtl. "n inspuiting met Imitrex.
Al kost deze laatste zo"n 25,00€ per inspuiting en komt terugbetaling in België pas sinds de laatste tijd op "n redelijk niveau.
Naar verluid zou dit middel in Nederland al sinds veel langer erkend zijn ...
-
- Contacteer:
aap met een B schreef:
je was toch trouwens wel eens geopereert ofzo?
Yep
Nope, dus het is telkens opnieuw afwachten op nieuwe therapie-mogelijkheden.
Maar gezien het kleine aantal mensen die CH hebben, loopt het onderzoek niet echt super.
Binnen enkele weken ga ik dus weer terug de operatiekamer binnen.
Check your mail![]()
- King Zeus @ DirtE19
Patman schreef:
Dus als er ooit iemand op m"n gezicht wil slaan, graag rechts dan;D
Daar krijgen ze de kans niet toe hoor!!!

heb je boekje van eleven al ontvangen van uw bevallige winkelassiste? ;D ;D
Greetz en sterkte King Zeus
-
- Contacteer:
heb je boekje van eleven al ontvangen van uw bevallige winkelassiste? ;D ;D
Zeker weten, slijmjurk
2004 Prijslijst zou van m"n leverancier naar mij onderweg zijn!
Zeker weten, slijmjurk

2004 Prijslijst zou van m"n leverancier naar mij onderweg zijn!
wouw ff onder de indruk, sterkte
en idd peace
en idd peace
ey man respect dat je het zolang volhoud dan,...... echt veel sterkte ermee...
niaboc
niaboc
ja ik loop hier nog niet zolang rond, en ken niet bijna niemand hier nog,
maar als ik dit lees, dan schrik je wel hoor

maar als ik dit lees, dan schrik je wel hoor
- Xircuit
- Contacteer:
zow... das echt niet prettig...
STERKTE!
STERKTE!
RSI: Repeated strain injury. Komt veel voor bij mensen die met een verkeerde houding (dus geforceerd) langduring achter de computer werken/de muis bedienen. Dit kan echter bij elke werkzaamheid voorkomen waarbij er in een verkeerde houding gewerkt wordt.