Weet niet zeker of dit de juiste topic is maar probeer nicolai te mailen en hun mailbox zit vol. Betekent dat: Ze geen mails lezen en beantwoorden, Ze problemen hebben?
Wie weet iets?
Nicolai
Moderator:Beheerders
-
Re:Nicolai
Hoe kan jij nou weten of zijn mailbox vol is ???
Kan een mailbox eigenlijk wel helemaal vol (-> ja mss als je HD helemaal vol is, maar anders ??? )
Kan een mailbox eigenlijk wel helemaal vol (-> ja mss als je HD helemaal vol is, maar anders ??? )
Tuurlijk kan dat. Als jij op de HDD van je server een mailservice hebt voor verschillende gebruikers, kan je perfect per mailbox een max. quotum bepalen. Als dat bereikt is voor een bepaalde mailbox, krijgt zowel de gebruiker als iemand die iets naar die mailbox wil sturen, een bericht dat de mailbox vol zit, zonder dat daarvoor de HDD van je server vol zit.
Krijg een mail delivery service terug en daar stond in dat er 550 berichten op de server stonden te wachten en dat de mailbox vol is. Heb het nu geprobeerd via info@nicolai.net, info@nicolai.de en nicolais@t-online.de. De laatste nog geen bericht van ontvangen en de anderen hebben gefaald. Maar goed ik heb een paar vragen aan die gasten en wil ze dus absoluut bereiken en het liefst vandaag nog desnoods maar bellen.
Uhhh.....telefoon?
of probeer eens wat postduiven op te trommelen ;D
--> briefje sturen duss
--> briefje sturen duss
misschien iets van de laatste tijd? Ik heb drie maal vragen over mijn Helius CC naar ze gestuurd en alle keren dezelfde of de volgende dag antwoord, misschien mogen ze jou gewoon niet ??? probeer het es vanuit een ander email adres misschien hebben ze je wel geblocked ;D