de meeste mountainbikers hier rijden vrij zacht enzo. en denken meteen dat ze alle weggetjes kennen

Moderator:Beheerders
dat hoort toch keihard naar beneden , omhoog is gewoon een kwestie van conditie en dan ben je gewoon een dikkebanden wielrenner.Radical schreef:
Vind altijd mooi dat ze keihard op het vlakke gedeelte of naar beneden gaan en als ze omhoog moeten, dan zijn ze nergens. Een keertje flink opgevallen, tijdens NK mountainbike in Groesbeek.
BOSS schreef:
hahaha dat wil ik zien op "de nok" ;D ;D![]()
dusssss©
da flow schreef:
ik heb 2 keer een wedstrijd aangedurft en kwam tot de volgende bevinden:
mtb-wedstrijden hier in de lage landen = vereedelde cyclocross
ze laten je wat over hoopjes rijden tussen de linten slingeren op een wei, ed. Dat is geen mountainbike, dat is cyclocross!!! >:(
dus de thechniek van de winnaar zegt niet veel over zijn mtb-skills
je hebt helemaal gelijk.da flow schreef:
ik heb 2 keer een wedstrijd aangedurft en kwam tot de volgende bevinden:
mtb-wedstrijden hier in de lage landen = vereedelde cyclocross
ze laten je wat over hoopjes rijden tussen de linten slingeren op een wei, ed. Dat is geen mountainbike, dat is cyclocross!!! >:(
dus de thechniek van de winnaar zegt niet veel over zijn mtb-skills
arnoDJ schreef:
De gemiddelde freerider rijd een XCer eruit, want de meeste XCers rijden als Tr*tten omhoog en slippen naar beneden.
Dan klimt mijn buurjongen de meeste XCers er nog uit op zijn Giant ATX dh2 met een 46tands tandwiel.
HOPPAH schreef:
wat vinden jullie?
HOPPAH schreef:
beste erikje....
......draait het bij jullie dan alleen om elkaar er uit te lullen? of om jezelf beter voor te doen dan je bent?
HOPPAH schreef:
o ja en Rinse appelstroop:
de docent van mijn instructeurs cursus heeft nog beenstukken voor je liggen maar hij zegt dat je die krijgt als we de 11e terug komen.
Jeej ik woon in Malden...The Pyreneeën King schreef: ik heb vandaag een mooie toertocht gereden in de buurt van Malden. Heerlijk heuvel op heuvel af. goeie interval training. maar de meeste mountainbikers hebben geen verstand van fietstechniek. jammer want dat maakt het zoveel makkelijker en leuker.
van D schreef:
En dan vraag ik mij dus af , waarom hebben jullie een helm op?
zijn jullie bang om door een freerider aangereden te worden ofzo.
mooi gesprokenvan D schreef:k heb echt een hekel aan die standaard ATB ers die vaak rinkellend (met hun bel) langs komen op een recht stuk.
(ik ben namelijk niet vooruit te branden op het rechte stuk met die 2.5 banden.)
Vaak komen deze mensen agresief langs zetten als je een leuke weelie aan het maken bent.
vervolgens aangekomen bij een mooie afdaling zie je ze al remmend met hun voetje aan de grond naar beneden schuiven (letterlijk)
En dan vraag ik mij dus af , waarom hebben jullie een helm op?
zijn jullie bang om door een freerider aangereden te worden ofzo.