RockGardn body protection
Moderator:Beheerders
http://www.rockgardn.com/
Nie veel, maar "t ziet er goed uit en ze hebben de Mtbreview Choice Award gekregen.. moet toch al iets zijn
Nie veel, maar "t ziet er goed uit en ze hebben de Mtbreview Choice Award gekregen.. moet toch al iets zijn
Re:RockGardn body protection
Die ga ik waarschijnlijk ook halen ;D
Blij dat ik u kon helpen
Laat je "t overkomen?

Ik ga het denk bestellen bij www.dirt-online.nl ik zag dat ze daar het jack konden leveren, waarschijnlijk kunnen ze dan de kneescheen beschermers ook wel leveren. En dan ben ik volgend seizoen een blij man ;D
...doel van deze thread? ???
In elk geval ik heb ze en ze bevallen!
-
heb je die kniescheen? of dat jack ? of bijde? en welke maat en lengte hoort dan bij jouw? (over t jack dan) want beetje jammer als je de verkeerde maat koopt.

Morphineman schreef:
heb je die kniescheen? of dat jack ? of bijde? en welke maat en lengte hoort dan bij jouw? (over t jack dan) want beetje jammer als je de verkeerde maat koopt.![]()
ik heb "t jack en de stuiterkontbroek. De broek is niet mijn favoriet, maar m"n fietsvriendjes zweren erbij. Jack in maat S, ben zelf 173 en van slank figuur (klinkt als een foute adv), maar volgens mij valt een S best ruim.
-
Ik heb ook een Rockgardn body armor, bevalt heel erg goed, zit goed en je hebt er geen last van. Voor de maat kun je het beste je taille maat opgeven (Als in de maat van je jeans bv).
T schreef:
Ik dacht dat ze nog onbekend waren.. niet dus.
HoPe schreef:
[T schreef:
Ik dacht dat ze nog onbekend waren.. niet dus.
aaah, nee sorry, maar dan snap ik je, je wilde laten weten dat "t er was, sorry, ik haddem niet door, no offence!
Thou art forgiven
Die "stuiterkontbroek"; wat is daar mis mee? Oncomfortabel of gewoon een verkeerd design?

Die "stuiterkontbroek"; wat is daar mis mee? Oncomfortabel of gewoon een verkeerd design?
HoPe schreef:
Thou art forgiven![]()
mijn dh broek die ik erover heb is niet baggy, dus dat zit niet lekker, meer pamper gevoel...
-
martijn jij zou nog ff voor de maat kijken welke je had?????
Dat Jack lijkt mij zo warm, pfff allemaal lycra, dat is als de stof van een racefietsbroekje.
tis dunner geloof ik...
ik heb t snel warm en zweet veel, maar in dat jack merk ik er geen nadelen van iig... als t warmer is gewoon n zweethemdje er onder en klaar..
wat betreft de kwali verder: ik ben onlangs in bwb op de freeride (onderaan de bx voor de kenners) op het in spring stuk volle bak tegen een boom geland... shirt naar de tering op mn borst, maar de plaat op die plek had nix, geen loszittende touwtjes, geen deuk, geen witte plek of wat dan ook...
ik kan m iig aan raden dus
zane
ik heb t snel warm en zweet veel, maar in dat jack merk ik er geen nadelen van iig... als t warmer is gewoon n zweethemdje er onder en klaar..
wat betreft de kwali verder: ik ben onlangs in bwb op de freeride (onderaan de bx voor de kenners) op het in spring stuk volle bak tegen een boom geland... shirt naar de tering op mn borst, maar de plaat op die plek had nix, geen loszittende touwtjes, geen deuk, geen witte plek of wat dan ook...
ik kan m iig aan raden dus
zane
Ik heb afgelopen zomer met zo"n Jack aan op de warmste dag van Italie de Sentiero 601 gereden. En heb geen last gehad van zweet. (ik deed het wel, maar niet hinderlijk gevoeld ofzo) Pas toen ik beneden was en mijn jack open deed, begon het zweet aan alle kanten van mijn lijf te gutsen, maarja, dan mag het toch, na de inspanning ;D
Ik heb trouwens ook een S, ben 1,74 en die zit goed. Die stuiterbroek doe ik ook altijd aan, maar dan moet je idd oppassen met realtief strakke broeken er over heen.
Ik heb trouwens ook een S, ben 1,74 en die zit goed. Die stuiterbroek doe ik ook altijd aan, maar dan moet je idd oppassen met realtief strakke broeken er over heen.
om het objectief te houden, de niergordel werkt niet optimaal vind ik (als het al die functie zou moeten hebben?)
zane
zane
Het houdt mijn nieren wel redelijk op zijn plaats, maar het biedt nauwelijks protectie.
Maarja een niergordel is er vooral voor om te zorgen dat je organen niet je lichaam uit trillen. Niet om meer te beschermen.
Maarja een niergordel is er vooral voor om te zorgen dat je organen niet je lichaam uit trillen. Niet om meer te beschermen.
Hahahahaha Zane die tegen een boom vliegt, arme boom.....
En een pre is natuurlijk dat ze er in zane maat hebben!!
En een pre is natuurlijk dat ze er in zane maat hebben!!
ik vind die niergordel weinig niergordel functie bieden. Ik heb zelf een echte niergordel voor op de motor en dat is toch heel wat andere koek. Meer dan je pakkie wat strakker om je lijf vast te sjorren vind ik "m niet doen.
Landing Zone Knee/Shin
Iemand van jullie die de Landing Zone Knee/Shin ook gebruikt?
Wat zijn de ervaringen ermee?
Z.
Z.
Re: Landing Zone Knee/Shin
Nee maar de fox 911 wel, ze zitten heerlijk en blijven ook zo zitten.Z-Blocker schreef:Iemand van jullie die de Landing Zone Knee/Shin ook gebruikt?
Z.

Sorry niet helemaal on topic

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----