GIANT VT
Moderators:JJ, Beheerders
-
Is dit iets nieuw?
Is dit iets goed?
Is dit iets Freeride (=Spez Enduro, Ruckus ST Bullit,...)
Is dit iets ergens te testen?
Is mijn vraag iets te moeilijk?
Is dit iets goed?
Is dit iets Freeride (=Spez Enduro, Ruckus ST Bullit,...)
Is dit iets ergens te testen?
Is mijn vraag iets te moeilijk?
-
Re:GIANT VT
Ik denk dat je vraag te moeilijk is
niet te volgen
probeer het eens in een verhaal
Greetzz Koenie

probeer het eens in een verhaal

Greetzz Koenie
Ask T, zij heeft er een.
koenstantijn schreef:
Ik denk dat je vraag te moeilijk isniet te volgen
probeer het eens in een verhaal![]()
Greetzz Koenie
er is hier maar 1 koenIE
Leuk topic!
kijk ook even hier
. Het is redelijk nieuw, vorig jaar in de US uitgekomen, dit jaar voor het eerst hier.
. Het is goed!
. Verder is het een trail-bike, waar je ontzettend goed mee kunt xc"en (maar het is geen xc bike) je kunt er uitstekend mee freeriden maar wel met mate, "t is geen bullit bijv, sterker nog, ik zie het als een bike die je naast je (DH build) bullit kunt hebben. Momenteel rij ik met een coil 4 way swinger: super! Misschiens tegen de wens van Giant in: ik vind het voor dual en achtige bezigheden DE bike! Ik ben van plan er de megavalanche mee te rijden.
. Mail me voor je vragen, ik ben er heftig fan van, dus praat er graag over! Zelfs evenwichtig objectieve inzichten!
kijk ook even hier
. Het is redelijk nieuw, vorig jaar in de US uitgekomen, dit jaar voor het eerst hier.
. Het is goed!
. Verder is het een trail-bike, waar je ontzettend goed mee kunt xc"en (maar het is geen xc bike) je kunt er uitstekend mee freeriden maar wel met mate, "t is geen bullit bijv, sterker nog, ik zie het als een bike die je naast je (DH build) bullit kunt hebben. Momenteel rij ik met een coil 4 way swinger: super! Misschiens tegen de wens van Giant in: ik vind het voor dual en achtige bezigheden DE bike! Ik ben van plan er de megavalanche mee te rijden.
. Mail me voor je vragen, ik ben er heftig fan van, dus praat er graag over! Zelfs evenwichtig objectieve inzichten!

-
owkay.....
Zijn er hier ook mannen van +/- 1,74 en +/- 1,78kg die een beetje ervaring hebben met deze fiets? Kwestie van een juist maat te hebben.
T, who ever you maybe. thanks voor de reaction!
Ik wil zeker niet overkomen als een of ander l*lhannes die het niet kan lijden dat er nu eenmaal bikers-chiks zijn die verstand en een menig hebben over fietsen.
RASPECT zeg ik!
Zijn er hier ook mannen van +/- 1,74 en +/- 1,78kg die een beetje ervaring hebben met deze fiets? Kwestie van een juist maat te hebben.
T, who ever you maybe. thanks voor de reaction!
Ik wil zeker niet overkomen als een of ander l*lhannes die het niet kan lijden dat er nu eenmaal bikers-chiks zijn die verstand en een menig hebben over fietsen.
RASPECT zeg ik!
Ik ben 1.83, heb op T"s VT gereden (maatje M) en vind em eerder een dual bak dan een freerider, maar ik had wel het idee dat de fiets enorm veelzijdig is...
Wat een vraag dennis.... ik zit momenteel rond de 70 kg... :P
en ik weeg een paar kilootjes minder en ben 1.73
maarre effe plagen hoor: had je daar nou de mening van een man voor nodig? :P
maarre effe plagen hoor: had je daar nou de mening van een man voor nodig? :P
En T doet hennig extremere dingen dan ik... (wat fietsen betreft bedoel ik dus..)
Een VT is een soort Enduro en niet een soort Bullit... Geen freerider, maar een hardcore trailrider...
-
KoeniE schreef:
[koenstantijn schreef:
Ik denk dat je vraag te moeilijk isniet te volgen
probeer het eens in een verhaal![]()
Greetzz Koenie
er is hier maar 1 koenIE
Dat zeg je goed jah.... Daarom staat er bij mijn naam koenSTANTIJN en bij mijn onderschrijving koenIEdus niet te moeilijk doen...
Wie dat veschil niet meer ziet :S:S ???
Op zeker een All Mountain fiets de AC=freeride, VT=All Mountain
Enduro schreef:
Een VT is een soort Enduro en niet een soort Bullit... Geen freerider, maar een hardcore trailrider...
dat zeg ik sweetie
[
Binker schreef:
Op zeker een All Mountain fiets de AC=freeride, VT=All Mountain
Ja, volgens de papiertjes wel, maar je moet er maar op beiden gereden hebben om daar je eigen mening over te hebben, ik rij lekkerder op de VT, op tracks waar ik ook met AC heb gereden. Vind ze eigenlijk niet te vergelijken, de AC is "gewoon" een fourbar, met 6" die regelijk licht is, hele nette fiets, waar je indien goed afmonteerd veel plezier mee kunt maken.
Maar echt vuurwerk beleef je met de VT, vind ik dan he.
Aloude vraag, wat wil je er mee doen, waarom zou een VT goed bij je passen. Voor mij: Cherry Bomb (lichte fourbar met 5") was niet efficient genoeg voor trails en te licht/beperkt voor DH. Ik dacht een fiets voor beiden te hebben gekocht, is gewoon bijna niet te doen. Nu doel: VT voor de lichte rides en Bullit voor DH. Een AC ligt dichterbij een Bullit.
Precies zoeken naar het schaap met de vijf poten ach ja!
-
Binker schreef:
Precies zoeken naar het schaap met de vijf poten ach ja!
Freeride all mountain wat is het nu??????
zo als al een wijs mens hier zei....
Het zijn moeilijk defineerbare begrippen aan het worden
is zeer onderhevig aan interpretatie idd.
mijn 50ct: VT benelux trail en "freeriding" en een bikepark als willingen, dualtjes/4X en wedstrijdjes als de mega waar ook een en ander naar boven de reden moet worden. Dus niet naar Todtnau er erger (waarvan ik het nog met verhalen moet doen) beetje crossen in MM moet ook lukken, alleen serieuze drops weer niet. geen idee of het je helpt, maar toch...
mijn 50ct: VT benelux trail en "freeriding" en een bikepark als willingen, dualtjes/4X en wedstrijdjes als de mega waar ook een en ander naar boven de reden moet worden. Dus niet naar Todtnau er erger (waarvan ik het nog met verhalen moet doen) beetje crossen in MM moet ook lukken, alleen serieuze drops weer niet. geen idee of het je helpt, maar toch...