Re:hoogte krijgen
Moderator:Beheerders
Waarschijnlijk is het niet de eerste keer dat dit onderwerp aangehaald wordt, maar :
hoe kan ik meer hoogte maken bij het dirten ???
Ik heb reeds vanalles geprobeerd, maar ga nooit echt de lucht in.
Ligt het aan de vorm van de kicker of aan mijn techniek ???
hoe kan ik meer hoogte maken bij het dirten ???
Ik heb reeds vanalles geprobeerd, maar ga nooit echt de lucht in.
Ligt het aan de vorm van de kicker of aan mijn techniek ???
Je moet proberen om tussen de jumps te pompen, en je bike as het waren tegen de jump aan duwen, en dan bovenaan de jump trek je je bike eigenlijk omhoog. Daarna zorgen dat je weer mooi in de landing komt en dit herhalen voor de volgende jump.
Na een tijdje krijg je dit onder de knie en gaat het vanzelf en hoef je der geen moeite meer voor te doen.
Dit is het voor zover ik weet.
Succes.
Na een tijdje krijg je dit onder de knie en gaat het vanzelf en hoef je der geen moeite meer voor te doen.
Dit is het voor zover ik weet.
Succes.
meer snelheid!!! ;D
-
Faxmulder schreef:
meer snelheid!!! ;D
je kan echt alleen maar bullshit antwoorden geven he
-
Dat komt omdat hij er waarschijnlijk geen hol vanaf weet.
Je moet gewoon met je lichaam, met behulp van armen en benen mee gaan met de schans.
Je moet gewoon met je lichaam, met behulp van armen en benen mee gaan met de schans.
misschien dom, maar geld dit ook voor de bunniehop ?
Faxmulder schreef:
meer snelheid!!! ;D
heb ik geprobeerd !!!
maar ik spring enkel maar verder (te ver voor de landing)
flow-boy schreef:
[Faxmulder schreef:
meer snelheid!!! ;D
heb ik geprobeerd !!!
maar ik spring enkel maar verder (te ver voor de landing)
maak de lip steiler, en pompen net voor de jump
-
niet dat ik ne superman ben (of zelfs maar kan) maar ik dacht wel een nuttige tip voor te mogen stellen die mij wel geholpen heeft:
om te oefene zoek je maar eens een grote vert op in een skatepark ofzo, ge pakt weinig aanloop en probeert gewoon al "pompend" de cooping te halen... das de techniek om zoveel mogelijk momentum uit je air te halen: je maakt je klein door je benen op te spannen tijdens de aanloop en als je dan tegen de schans rijdt ontspan je tegelijk je benen, zodat je omhoogveert en de energie van je snelheid wordt omgezet in energie voor je jump...+...
en sorry als het een beetje debiel klinkt maar zo ben ik nu eenmaal :P
hopelek heb je dr wat aan!
BOB :-*
om te oefene zoek je maar eens een grote vert op in een skatepark ofzo, ge pakt weinig aanloop en probeert gewoon al "pompend" de cooping te halen... das de techniek om zoveel mogelijk momentum uit je air te halen: je maakt je klein door je benen op te spannen tijdens de aanloop en als je dan tegen de schans rijdt ontspan je tegelijk je benen, zodat je omhoogveert en de energie van je snelheid wordt omgezet in energie voor je jump...+...
ik zou je best willen helpen
hoe je het moet doen
maare ik kan het zelf ook nog niet echt goed
dus ga ik ook geen tips geven
hoe je het moet doen
the general schreef:
hoe je het moet doen
Das waar, jij bent de meest belabberde dirter die ik heb zien rijden op het Bikefestival.
De tricks stelden ook al niets voor.
ja i know
ik heb ook mee gedaan aan dirt contest big air maar daar bakte ik er ook niks van
ik heb ook mee gedaan aan dirt contest big air maar daar bakte ik er ook niks van
box one bastard schreef:
niet dat ik ne superman ben (of zelfs maar kan) maar ik dacht wel een nuttige tip voor te mogen stellen die mij wel geholpen heeft:
Zo dom ben je dus ook weer niet. Aan deze tip heeft hij, alstie slim is, wat aan.
many thanx voor alle tips
als de trail bij mij in de buurt weer eens berijdbaar ligt (momenteel een beetje te veel modden) en als de examens ne keer gedaan zijn, zal ik ze zeker eens checken of ik kan vliegen ;D

als de trail bij mij in de buurt weer eens berijdbaar ligt (momenteel een beetje te veel modden) en als de examens ne keer gedaan zijn, zal ik ze zeker eens checken of ik kan vliegen ;D

haha, id workx ;D ;D ;D
-
the general schreef:
hoe je het moet doen
Gelukkig heb je dit jaar ook niet de HIGH AIR contest gewonnen bij de fatjam tegen een niet al te lullige tegenstand moet erbij gezegt worden.
- dobbel our zero
en veel afkijken bij anderen is ook nuttig
en dan poser van de eeuw worden ???dobbel o -zero schreef: en veel afkijken bij anderen is ook nuttig
nada
ja precies doe ik ook altijd de winnaar van high air contest op de fatjam was een groot voorbeeld voor me
the general schreef:
ja precies doe ik ook altijd de winnaar van high air contest op de fatjam was een groot voorbeeld voor me
Ik vond het maar een arrogant mannetje.
Hij sprong hoog dat is een feit, maar er waren aardigere gasten ::)
-
volgens mij was die gast het homo vriendje van mark, ene general ofzo!
dat arrogantje mannetje had wel 2 zwevers achter in het busje geladen van ze moeder
harder achterover hangen en dan gewoon harder duwen met je voeten
-
janjaap schreef:
harder achterover hangen en dan gewoon harder duwen met je voeten
hij kan het ondertussen al hoor. :-X
-
Helium in je banden doen.