lakken
Moderator:Beheerders
Re:lakken
Ridley in Belgie doet het goed.
dusssss©
dusssss©
-
anibel in aarschot (belgie)doet dat ook goed en zijn vrij goed bij prijs
ridley is heel goed maar ook heel duur 200tot 300€ en dan nog neit echt speciale ontwerpen er staat daar juist een reportage van in in de O² biker
ridley is heel goed maar ook heel duur 200tot 300€ en dan nog neit echt speciale ontwerpen er staat daar juist een reportage van in in de O² biker
-
michael schreef:
hoeveel kost het juist om je fiets te latten zandstralen en erna laten lakken of poedercoaten.
en waar kan je dit ergens doen.
Groeten mich
Ridley heeft dit voor mij goed en netjes gedaan ze zandstralen niet.. dat mag niet meer ivm aantasting van de sterkte.. de bike gaat door een chemische bad en word zo verfvrij.. dan gepowdercoat en bespoten.. bij mij heel goed gedaan.. alleen wat problemen met de levering gehad wegens problemen binnen het bedrijf met een vertegewoordiger, bike is voorzien van powdercoat laag toen de reclame (van eigen bedrijf) en toen een blanke laklaag om m te laten glimmen

Greetzzz Koenie
koenstantijn schreef:
alleen wat problemen met de levering gehad wegens problemen binnen het bedrijf met een vertegewoordiger,
Dat verhaal gaat nu al meer dan een jaar de ronde.

Maar verder; voor eenvoudig werk en standaard designs zijn ze redelijk tot goed. Wil je echt wat apart, of kijk je erg nauw... zoek dan aub verder....
Probeer eens een autoschade bedrijf,ik heb mijn fully de eerste keer ook daar laten spuiten,en als je een beetje mazzel kan je het zwart(zonder bon dus!!!!) laten doen.
Moet je er alleen wel even op letten dat ze een goede primer erop zetten,voor ze gaan de lak erop zetten.
Greetz Roadkill
Moet je er alleen wel even op letten dat ze een goede primer erop zetten,voor ze gaan de lak erop zetten.
Greetz Roadkill