jojo schreef:
Zullen we het maar weer over de meeting hebben, er zijn nog wel leukere dingen te bedenken dan friezen door het slijk te halen, toch..... :P
Lijkt me een goed plan

zo af en toe komt jojo ook nog wel eens slim uit de hoek

Moderator:Beheerders
jojo schreef:
Zullen we het maar weer over de meeting hebben, er zijn nog wel leukere dingen te bedenken dan friezen door het slijk te halen, toch..... :P
Rinse Appelstroop schreef:
[Arnettehead schreef:
Floris,
er zijn reeds plannen om alle spots op een kaart van groningen te gaan vermelden..
Rinse
Geen probleem Rinse, ik heb hier de kaart van Groningen wel op het werk (allernieuwste versie) digitaal (GBKN in AutoCAD formaat).
Das het voordeel als je bij een ingenieursbureau werkt![]()
Kan er wel ff wat tekst bijzetten met wat er allemaal te doen is.
:-* En de tekste erbij zetten maar even met een groepje. Een groep weet meer dan Floris alleen!! :P
@Dude, Surfstad er is een skate park zou alleen niet weten waar, en of je met je bike in mag.
Ik weet nog wel een trapp maar zonder aanloop en uitloop.
rinse
surfstad schreef:
Hee ik lees net dat er mensen op hun bek getimmerd gaan worden.
Misschien is zo"n meeting wat voor onze Belgische vriend![]()
Begint in ieder geval wel interressant te worden zo.
Jullie weten wel waar Rotterdammers van houden... nemen we ook een camera en vuurwerk mee![]()
Die is klaar TmFTom,
We moeten nu Arnettehead nog even een 3D projectie van de complete stad laten maken met trappetjes en drops.Dan met een rooie lijn de route op de tekening projecteren
![]()
![]()
Arnettehead schreef:
detailkaart is geen probleem, lever me jullie kaart maar aan en dan maak ik er wat moois van.
jojo schreef:
[Arnettehead schreef:
detailkaart is geen probleem, lever me jullie kaart maar aan en dan maak ik er wat moois van.
Dat hebben Rinse en ik al gedaan![]()
ps. volgende week ff proefrijden??
jojo schreef:
Volgende week ergens op een avond, donderdag?? vrijdag?? alleen als het droog is he![]()
Arnettehead schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
Die is klaar TmFTom,
We moeten nu Arnettehead nog even een 3D projectie van de complete stad laten maken met trappetjes en drops.Dan met een rooie lijn de route op de tekening projecteren
![]()
![]()
Een 3d projectie? hmm, ben ik nog niet zo goed in en weet je wel hoe vreselijk veel werk dat is?
C ya
Als jij hem dan ff uitdraait op A1, lijkt mij mooi grote, dan ff sealen :P
en vouwen!!
Rinse
dobbel o -zero schreef:
he heren mtb-ers hoe zit het met dat proefrijden?
how about deze zondag?
jojo schreef:
Ik heb zaterdag ook zwaar feest
Arnettehead schreef:
[jojo schreef:
Ik heb zaterdag ook zwaar feest
Eeej, waar dat dan Jojo? Ook in de stad? ;D
dobbel o -zero schreef:
- 18 Januari 2004
- 12.00 uur
- Hoofdstation CS Groningen (Burger King)
maar wel als het niet regent
![]()
[dobbel o -zero schreef:
- 18 Januari 2004
- 12.00 uur
- Hoofdstation CS Groningen (Burger King)
maar wel als het niet regent
![]()
Weten wij dat![]()
Rinse