IPT @ Kwintelooien
Moderator:Beheerders
-
Kwintelooien heeft het geweten, het Indoor Posing Team was aanwezig!
Voor het eerst sinds lange tijd was het Indoor Posing Team eindelijk weer eens buiten, het liep allemaal wat stroef, dat kwam vooral door die lompe bult die nogal wat in de weg lag. We hebben ons er overheen geworsteld (met moeite). Het was allemaal erg zwaar dus voorlopig zal het Indoor Posing Team zich weer terug trekken achter de PC in de lekker verwarmde kamer met chocolademelk van moeders.
Een paar fotoÂ’s
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... osing+team
Nu moet ik weer gaan, fiets is vies geworden, en daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Voor het eerst sinds lange tijd was het Indoor Posing Team eindelijk weer eens buiten, het liep allemaal wat stroef, dat kwam vooral door die lompe bult die nogal wat in de weg lag. We hebben ons er overheen geworsteld (met moeite). Het was allemaal erg zwaar dus voorlopig zal het Indoor Posing Team zich weer terug trekken achter de PC in de lekker verwarmde kamer met chocolademelk van moeders.
Een paar fotoÂ’s
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... osing+team
Nu moet ik weer gaan, fiets is vies geworden, en daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Re:IPT @ Kwintelooien
je maakt er in elk geval nog het beste van!
keertje helpen die bult weg te scheppen? schiet natuurlijk niet op zo...
keertje helpen die bult weg te scheppen? schiet natuurlijk niet op zo...
martijn nieuwe helm?
zane
zane
-
Zane! schreef:
martijn nieuwe helm?
Yup, mijn andere FF helm is helaas kapot gegaan na een val in Bergschenhoek.
Martijn is pannekoeken aan het oefenen??!?!!
Vet!
Vet!
-
Alweer een yup. Ben inderdaad wat aan het oefenen met een table top. Het gaat steeds beter. :P
uh vergeet ik naar de acties te kijken; nice pix, martijn is zeker op de goeie weg!
niels" nothings zijn ook dik in ordnung, oder?!
zane
niels" nothings zijn ook dik in ordnung, oder?!
zane