Re:minder slotjes?
Moderator:Beheerders
-
Hey kan iemand van de moderators of de opper chief van het forum deze Juriaan gast niet zijn slotjes plaats mogelijkheid afpakken?
-
Ja dat zo mooi zijn! En dan meteen zijn aktiviteiten als moderator staken... Man man man, wat is Jurriaan af en toe gefrustreerd bezig. Je zou bijna denken dat ie er niet op mocht vannacht....
Het ene na het andere topic verneukend en overal hinderlijk aanwezig. Als persoon kan je best met hem lachen en leuk fietsen maar hier op DP vind ik hem echt beneden peil.
Da"s best jammer maar blijkbaar heeft ie het zelf niet eens in de gaten....
Om een voorbeeld te noemen: ik weet heus wel dat als er iemand iets te koop aanbied dat ik dan niet off topic iets in de post moet gaan vragen maar dat ik dan per mail met die aanbieder contact moet opnemen. Als ik dan toch iets off topics vraag weet ik heus wel dat daar commentaar op kan komen. Echter als er dan consequent overal in wordt geskipt dan dan zou ik het niet erg vinden. Maar dat gebeurt dus niet! D"r is nog zo"n leipkees in tha house, gelukkig komen we die hier op DP ook steeds minder vaak tegen. Kaa-nog-wat.... Wederom als persoon best aardig maar als moderator.....niet....
Ben benieuwd hoe snel deze post door 1 van de bovengenoemde heren wordt verwijdert of dat het hele topic op slot gaat....
Mijn ongezouten mening
Bram
Het ene na het andere topic verneukend en overal hinderlijk aanwezig. Als persoon kan je best met hem lachen en leuk fietsen maar hier op DP vind ik hem echt beneden peil.
Om een voorbeeld te noemen: ik weet heus wel dat als er iemand iets te koop aanbied dat ik dan niet off topic iets in de post moet gaan vragen maar dat ik dan per mail met die aanbieder contact moet opnemen. Als ik dan toch iets off topics vraag weet ik heus wel dat daar commentaar op kan komen. Echter als er dan consequent overal in wordt geskipt dan dan zou ik het niet erg vinden. Maar dat gebeurt dus niet! D"r is nog zo"n leipkees in tha house, gelukkig komen we die hier op DP ook steeds minder vaak tegen. Kaa-nog-wat.... Wederom als persoon best aardig maar als moderator.....niet....
Ben benieuwd hoe snel deze post door 1 van de bovengenoemde heren wordt verwijdert of dat het hele topic op slot gaat....
Mijn ongezouten mening
Bram
mjah je vergeet het alles lezen/veel internetten vs ook nog fietsen gedeelte :-*
zane
zane
Shit he... ben het gewoon met Bram eens ???

-
Tuurlijk, dat is zo, echter als ik zie hoe jij of dunne Ruben, BF, Animine, JJ en de rest "moderatoren".... daar heb ik geen problemen mee, het valt mij gewoon op dat er enkele personen bijzitten die blijkbaar of boter op hun hoofd hebben of eens duidelijk van bil moeten....
bram
bram
En jullie zijn niet de enige, volgens mij heeft Jurriaan gewoon niks te vertellen thuis ofzo.
Als moderator vind ik dat je bij moet dragen aan de goede sfeer op een forum en mevrouw jurriaan doet dat duidelijk niet met uitspraken als;
terwijl we net zon lol hebben met zn alle
En deze vind ik nog de beste
Quote van: Ruben op 05 December 2003, 12:14:11
En dan jurriaan tegen ruben
Nog maar weinig gezien dat een moderator tegen de beheerder/oprichter van een forum loopt te bitchen omdat hij of topic loopt te lullen. Maarja ben idd ook benieuwd hoe lang het duurt voor deze topic word gewist zoals dat met alle enigzins rebele posts/topics gebeurd.
Beetje jammer...
Als moderator vind ik dat je bij moet dragen aan de goede sfeer op een forum en mevrouw jurriaan doet dat duidelijk niet met uitspraken als;
en waarom draagt ie een helm?
ik heb op DP "geleerd" dat stoere mannen geen helm dragen.
Een watje dus
sorry, maar lelijk :-X
pas je schoenen dan ook aan :-X
triest
terwijl we net zon lol hebben met zn alle
En deze vind ik nog de beste
Quote van: Ruben op 05 December 2003, 12:14:11
Oh jammer, daar had ik ook wel interresse voor, je hoort dat als MTBer gewoon in de kast te hebben ;D
En dan jurriaan tegen ruben
Aspirant koper
1. Geintresseerde in het te koop staande object stel alleen relevante vragen over het te verkopen onderdeel.
2. Opmerkingen als waarom heb je geen foto, of waarom verkoop je het onderdeel nu al stuur je via email naar de verkoper.
Nog maar weinig gezien dat een moderator tegen de beheerder/oprichter van een forum loopt te bitchen omdat hij of topic loopt te lullen. Maarja ben idd ook benieuwd hoe lang het duurt voor deze topic word gewist zoals dat met alle enigzins rebele posts/topics gebeurd.
Beetje jammer...
Ik wil een kort en krachtig "EENS!" toevoegen aan dit topic in de hoop jullie zodoende deelgenoot te maken van mijn mening.
Jur is Jur, ik ben het niet altijd eens met zijn beslissingen maar goed,
ook wel eens niet met anderen hun beslissingen.
Leuk dit topic om iets aan de kaak te stellen maar het hoeft geen hetze te worden.
ook wel eens niet met anderen hun beslissingen.
Leuk dit topic om iets aan de kaak te stellen maar het hoeft geen hetze te worden.
Laten we gezellig met z"n allen hem zo hard mogelijk dissen en hem beledigen en roepen dat hij thuis vast niets te zeggen heeft, DAT zal "m leren!!!!!111111111111
Fuck dat man, ik vind z"n modereren ook belabbert, maar anders mail je hem gewoon?
Fuck dat man, ik vind z"n modereren ook belabbert, maar anders mail je hem gewoon?
Ik heb ook al eens geprotesteerd tegen de "censuur" die van bovenaf komt want het is gewoon niet netjes om zomaar een slotje op een draad te zetten, terwijl we een mooi discussie hebben over iets. Maar ik weet dat het soms ook wel beter is voor het forum omdat sommige gasten gewoon niet 100% zijn, totaal off-topic gegaan is of eindigd in een ruzie wat ook welleens gebeurd. Dan moet je ingrijpen want voor nieuwkomers is het slechte reclame en zorgd voor een onoverzichtelijk geheel en je wilt de oude DP leden liefst wel houden ;D.
Misschien een tip om voortaan met iets meer voorzichtigheid slotjes op een draadje te zetten mits er wel een duidelijke reden voor is natuurlijk
Gelukkig is het naar mijn mening allemaal niet zo erg, het was welleens slechter heb ik het gevoel.
Waar ik mij hopeloos aan erger zijn de belgische DP"ers die zonodig in het vlaams gaan schrijven of andere DP"ers die in zeer kinderlijke straat taal c.q. sms taal gaan zitten posten
.
En qua duidelijkheid mogen sommige DP"ers ook wel aan hun skills gaan schaven, want hoe sommige mensen hier hun beklag doen is echt diep en diep triest.
Nee. Verder is het allemaal wel oke hier hoor ;D
Misschien een tip om voortaan met iets meer voorzichtigheid slotjes op een draadje te zetten mits er wel een duidelijke reden voor is natuurlijk

Gelukkig is het naar mijn mening allemaal niet zo erg, het was welleens slechter heb ik het gevoel.
Waar ik mij hopeloos aan erger zijn de belgische DP"ers die zonodig in het vlaams gaan schrijven of andere DP"ers die in zeer kinderlijke straat taal c.q. sms taal gaan zitten posten

En qua duidelijkheid mogen sommige DP"ers ook wel aan hun skills gaan schaven, want hoe sommige mensen hier hun beklag doen is echt diep en diep triest.
Nee. Verder is het allemaal wel oke hier hoor ;D

Flauw, mensen aanvallen die alleen hun werk doen. Is net zoiets als een politieagent uitschelden omdat ie jou een bon geeft wegens te hard rijden.
Als het je niet zint, ga ergens anders spelen, er is genoeg te doen op internet...
Mensen persoonlijk aanvallen via zo"n onpersoonlijke methode vind ik gewoon getuigen van geen respect jegens anderen. Dit soort zaken had ook op een andere manier aangekaart kunnen worden, maar nee, de DP-er flikkert liever meteen de vuile was hier neer.
Ga je schamen!
:-[
Als het je niet zint, ga ergens anders spelen, er is genoeg te doen op internet...
Mensen persoonlijk aanvallen via zo"n onpersoonlijke methode vind ik gewoon getuigen van geen respect jegens anderen. Dit soort zaken had ook op een andere manier aangekaart kunnen worden, maar nee, de DP-er flikkert liever meteen de vuile was hier neer.
Ga je schamen!
mijn ballen kregen ook al een slotje :P
BOMBPROOF bram schreef:
Tuurlijk, dat is zo, echter als ik zie hoe jij of dunne Ruben, BF, Animine, JJ en de rest "moderatoren".... daar heb ik geen problemen mee, het valt mij gewoon op dat er enkele personen bijzitten die blijkbaar of boter op hun hoofd hebben of eens duidelijk van bil moeten....
bram
Ik ben al maanden geen moderator meer ;D
Greetz,
Animine
Heb niet direct een mening over de manier waarop Jurriaan als moderator werkt, maar laten we wel oppassen dat we het niet te hard op de man gaan spelen !!!
Anders verdient ook dit topic een slotje !!!
Anders verdient ook dit topic een slotje !!!
-
Dit topic is misschien wat respectloos en onpersoonlijk. Maar aan de andere kant. Er is al zo vaak tegen Jurriaan gezegd dat hij best wat minder kan gooien met zn slotjes, maar daar reageert hij weinig op.... Dus misschien help dit. (zonder iemand af te katten etc..)
BOMBPROOF bram schreef:
Ja dat zo mooi zijn! En dan meteen zijn aktiviteiten als moderator staken... Man man man, wat is Jurriaan af en toe gefrustreerd bezig. Je zou bijna denken dat ie er niet op mocht vannacht....
Mijn ongezouten mening
Bram
@Bram, zou je even iets duidelijker kunnen zijn over welke "kaa-nog-wat" je het hebt want ik ken niet zo veel moderatoren welke naam begint met deze letters accept for me en tevens aangeven over welke excessen je het hebt van deze persoon. Wellicht kunnen wij hier lering uit trekken.
Laten we dit inderdaad niet op de man spelen, geeft dan duidelijk aan waarmee je het niet eens bent, we staan overal voor open, maar zolang er teveel gezeurt wordt over dingen die wij niet weten kunnen we er ook niks mee doen...
-
Jij in ieder geval niet!
Denk eens na, er is nog een moderator wiens naam met een K begint (of is ie moderator af?)
Die had er ook een handje van om slotjes op topics te zetten. Voorbeeld als ie iets onder de noemer reclame vond vallen, dan meteen er op los te slotten. Terwijl ie ook nog wel eens voor zijn eigen materiaal te pas en te onpas reclame maakte. Nadat daar in het verleden vragen over kwamen werd dat wel minder.
maar goed, ik heb deze topic niet bedoeld als het "grote-laten-we-met-z"n-allen-hier-publiekelijk-Jurriaan-afzeiken-topic". Dan had ik wel iets in de sector Klaagbaak gezet.
NOGMAALS, Jurriaan als persoon zijnde is een toffe peer, als moderator schiet ie in mijn ogen de laatste tijd nogal eens tekort.
@ Katze, ben je er al uit?

Denk eens na, er is nog een moderator wiens naam met een K begint (of is ie moderator af?)
Die had er ook een handje van om slotjes op topics te zetten. Voorbeeld als ie iets onder de noemer reclame vond vallen, dan meteen er op los te slotten. Terwijl ie ook nog wel eens voor zijn eigen materiaal te pas en te onpas reclame maakte. Nadat daar in het verleden vragen over kwamen werd dat wel minder.
maar goed, ik heb deze topic niet bedoeld als het "grote-laten-we-met-z"n-allen-hier-publiekelijk-Jurriaan-afzeiken-topic". Dan had ik wel iets in de sector Klaagbaak gezet.
NOGMAALS, Jurriaan als persoon zijnde is een toffe peer, als moderator schiet ie in mijn ogen de laatste tijd nogal eens tekort.
@ Katze, ben je er al uit?
BOMBPROOF bram schreef:
Koen
-
Steelboy schreef:
Flauw, mensen aanvallen die alleen hun werk doen. Is net zoiets als een politieagent uitschelden omdat ie jou een bon geeft wegens te hard rijden.
Ga je schamen!
Ja, maar als die politieagent veel te overdreven en te streng optreed, dan zeg je er toch ook wat van.
-
Een politie agent uitschelden is daarentegen dan ook weer niet zo een enorme ramp. ;- )
-
oh ja, scheld ik juriaan uit?!
en Als we toch off topic gaan: Je hebt een achtelijke naam
en Als we toch off topic gaan: Je hebt een achtelijke naam
BornAddicted schreef:
Een politie agent uitschelden is daarentegen dan ook weer niet zo een enorme ramp. ;- )
Nou , dat kan heel ernstige gevolgen voor je portemonnee hebben. ;D :"(
On topic :
Laten we allemaal eens de hand in eigen boezem steken , we gaan allemaal wel eens over de schreef.

Wat ik wil zeggen is dat we , bewust of onbewust , door een antwoord te plaatsen van het onderwerp afwijken en de gevolgen daarvan soms niet passend zijn.
Wat betreft Jurriaan , misschien gaat het in zijn leven wat minder op dit moment wat onbewust/onbedoeld een effect heeft op zijn stemming als hij moderator speelt.
Net als jullie , als je een antwoord hier plaatst. (heb ik ook wel eens. :"( :"( )
We zijn allemaal mensen , en de ene moet je nou eenmaal wat minder dan de andere , maar speel alstublieft niet altijd op de man in een topic maar meld dit aan de moderator(s) die beslissen wel wat er dan gaat gebeuren.
Reacties leveren eenmaal weer reacties op waar we eigenlijk niet op staan te wachten,
Hou het netjes , want er zijn er velen die afhaken vanwege het taalgebruik ( niet de grammatica ) die hier soms gebruikt word,
Natuurlijk haken hier ook mensen af , die gewoon de interesse in het forum verloren hebben.
Ergo : Geef dus niet altijd de moderator de schuld , kijk ook eens in je zelf.
Ik krijg nu van die Old-school herinneringen aan het knoktopic met Funrider en Solomon. Lachen was dat.
- cHoc
ik zelf heb er weinig van gemerkt,
maarre het kan altijd erger... open maar eens een topic bij tweakers.net ::)
maarre het kan altijd erger... open maar eens een topic bij tweakers.net ::)