tsjatboks
Moderator:Beheerders
-
beste kerels, natuurlijk snap ik dat jullie die slowchat liever bannen, maar hier op het werk kan ik gewoon geen extra software installeren voor de chatbox, vandaar mijn soms onnuttige en onnodige reacties, waarvoor excuus! maarrrrrr, is er dan geen enkele mogelijkheid om een kleine chatbox te maken die gewoon in je page zit? bij mijn weten kom je met PHP (of hoe dit forum ook werkt, weetiknie) al een heel eind op weg...
ik zal mn slowchat een beetje inhouden ok? maar als het nog ns een keertje gebeurt schiet mij aub niet dood... ik ben al dankbaar dat ik iets leuk kan doen op mn jobke hier!
MRTN
ik zal mn slowchat een beetje inhouden ok? maar als het nog ns een keertje gebeurt schiet mij aub niet dood... ik ben al dankbaar dat ik iets leuk kan doen op mn jobke hier!
MRTN
Re:tsjatboks

Kan gewoon worden gebruikt, toch?
En waarom geen msn en msn plus erbij installeren? kun je alle herkenning van uitschakelen, mits je het op de goede manier doet...
-
thnx helle! ik had al wel op msn gedacht maar dan zal ik idd es moeten zoeken hoe ik da hier ongemerkt kan installeren, want da word geen makkie... en dat knopje, als ik naar chat ga dan kom ik gewoon op een lege pagina terecht, maar da zal wel aan mij liggen dan?
CU!bob
CU!bob
box one bastard schreef:
thnx helle! ik had al wel op msn gedacht maar dan zal ik idd es moeten zoeken hoe ik da hier ongemerkt kan installeren, want da word geen makkie... en dat knopje, als ik naar chat ga dan kom ik gewoon op een lege pagina terecht, maar da zal wel aan mij liggen dan?
CU!bob
Check...
Dat moet wel helpen. Trouwens, ik vind die chat maar nix. Ik zit meer op msn. En daar zit ik nog niet eens veel.
-
ja eigelek....
op de keper beschouwd is chatten idd een beetje onnuttig tijdverdrijf, en aangezien ik toch al zo weinig doe hier zou ik het miss beter laten...
thnx anyway voor de info!!!
bob :-*
op de keper beschouwd is chatten idd een beetje onnuttig tijdverdrijf, en aangezien ik toch al zo weinig doe hier zou ik het miss beter laten...
thnx anyway voor de info!!!
bob :-*
ik ben er, helaas is er niemand in de chat nu ???
idd, chatbox kan mss wel eens meer gebruikt worden, we moet populairder worden
k heb der met ZERO 2 jaar geleden al eens met begonnen, maar het heeft echt niets uitgemaakt......
k heb der met ZERO 2 jaar geleden al eens met begonnen, maar het heeft echt niets uitgemaakt......