Re:Tribulus Terrestris?!?!?!
Moderator:Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Iemand hier ervaring mee  ???
Werkt het?
Thanx?
Werkt het?
Thanx?
Re: Tribulus Terrestris?!?!?!
werkt!
tribulus is een kruid wat de aanmaak van testosteron bevorderd.
HMB is ook een dergelijk middel.
En het doet? Haargroei en agressie op een hoger peil brengen? Of heeft het ook nog nuttige bijwerkingen?
-
Re: Tribulus Terrestris?!?!?!
Volgens een ex-collega en wannabe-anabolus werkt het wel aardig. Kweenie, het claimt je natuurlijke testosteron te verhogen door de afbraak te remmen. Als het zo werkt (en ook nog eens vrij effektief) lijkt het me een gevaarlijk goedje...
Waarzo kan ik het krijgen?
Doe je lichaam een plezier en blijf er met je fikken af.
Is dat niet de broer van Asterix? ???
- @sph@ltdude
- Contacteer:
edwardje schreef:
Waarzo kan ik het krijgen?
www.perfectbody.nl onder andere. Maar er zijn op het web nog veel meer duistere anabolenwinkeltjes te vinden.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Den Hans schreef:
Is dat niet de broer van Asterix? ???
Ja die is er als kind in gevallen, daarom fietst "ie nu zo hard..... :P
Daarom zal hij ook vroeger sterven als Asterix waarschijnlijk... Hartstiltstandje ofzo...
Tribulus werkt wel een beetje als het om massa gaat bij gewichttraining, ik vermoed dat het ook wat vocht vast houdt waardoor je spieren wat groter lijken. Voor fietsen zal het weinig nut hebben aangezien het geen invloed op je duurvermogen heeft.
het wordt als een vervanging van anabolen aangeprezen maar dit is niet wetenschappelijk bewezen (hoewel de fabrikanten dit wel beweren!)
Het heeft een paar nadaelen:
- Het is duur en het effect is niet bewezen
- Het kan bijwerkingen hebben, hoofdpijn, vocht vasthouden,
- als het een beetje effect heeft kan dit ook een licht oestroge werking hebben
Mijn advies is niet doen, vooral omdat het duur is en absoluut zonder effect.
kijk dan naar een aanpassing in voeding en eventueel een aanvulling met amminozuren en vitamines.
het wordt als een vervanging van anabolen aangeprezen maar dit is niet wetenschappelijk bewezen (hoewel de fabrikanten dit wel beweren!)
Het heeft een paar nadaelen:
- Het is duur en het effect is niet bewezen
- Het kan bijwerkingen hebben, hoofdpijn, vocht vasthouden,
- als het een beetje effect heeft kan dit ook een licht oestroge werking hebben
Mijn advies is niet doen, vooral omdat het duur is en absoluut zonder effect.
kijk dan naar een aanpassing in voeding en eventueel een aanvulling met amminozuren en vitamines.
-
Zie ander topic "voedingssupplementen".
Ik heb dit soort meuk geprobeerd en blijf er ver HEEL ver vandaan.
Als je hele lijf gaat tintelen na stevig sporten en dan innemen zegt dat genoeg.
Het zijn gewoon steroiden aanmakers. Dus reken maar op een rechtevenredige toename van je bovenbeenspieromtrek paralel aan de afname van de grootte van je penis en scrotum.
E
Ik heb dit soort meuk geprobeerd en blijf er ver HEEL ver vandaan.
Als je hele lijf gaat tintelen na stevig sporten en dan innemen zegt dat genoeg.
Het zijn gewoon steroiden aanmakers. Dus reken maar op een rechtevenredige toename van je bovenbeenspieromtrek paralel aan de afname van de grootte van je penis en scrotum.
E
-
je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk. als je maar oppast dat je geen adoniscomplex oploopt.
p.s. kent hier iemand nog dingen die wel werken (naast bovengenoemde amino"s en vitamientjes) ?
p.s. kent hier iemand nog dingen die wel werken (naast bovengenoemde amino"s en vitamientjes) ?
Hard trainen en een goede dieet. ( zijn boeken vol over geschreven dus ren naar de bibliotheek of kijk op internet

-
creatine werkt wel, helpt je trainingseffect enorm te verhogen. M.a.w., je reserve is groter waardoor je intensiever kunt [interval] trainen waardoor je uiteindelijk sneller wordt !
E
E