Giant XcX frame te koop
Moderator:Beheerders
-
Beste mensen,
Ik heb een Giant XcX Ds frame te koop.
Het Frame is een paar keer gebruikt.
De maat is 18,5 inch.
De demper die erin zit is een DNM.
In principe doe ik alleen het frame weg, dus de onderdelen die op de foto er nog op zitten doe ik niet weg (de chaindog), ik heb nog geen tijd gehad om alles eraf te halen.
Het balhoof en de trapas wil ik eventueel wel laten zitten, maar de cranks en trappers en achter der. gaan eraf.
Voor geïnteresseerden, heb ik ook nog eventueel een voorderailleur.
Balhoofd: FSA
Trapas: shimano LX
(eventueel voorderailleur met plaat: LX )
Iemand interesse???
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=139228
Ik heb een Giant XcX Ds frame te koop.
Het Frame is een paar keer gebruikt.
De maat is 18,5 inch.
De demper die erin zit is een DNM.
In principe doe ik alleen het frame weg, dus de onderdelen die op de foto er nog op zitten doe ik niet weg (de chaindog), ik heb nog geen tijd gehad om alles eraf te halen.
Het balhoof en de trapas wil ik eventueel wel laten zitten, maar de cranks en trappers en achter der. gaan eraf.
Voor geïnteresseerden, heb ik ook nog eventueel een voorderailleur.
Balhoofd: FSA
Trapas: shimano LX
(eventueel voorderailleur met plaat: LX )
Iemand interesse???
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=139228
Re:Giant XcX frame te koop
Weer te koop? Wilde niemand anders hem hebben?
---Ik ga even met mezelf in beraad---
Voor 135 kan ik wel wat regelen denk ik! Wel met voorderaileur, omdat het zo"n moeilijke E-type is toch?
---Ik ga even met mezelf in beraad---
Voor 135 kan ik wel wat regelen denk ik! Wel met voorderaileur, omdat het zo"n moeilijke E-type is toch?
Er moet een downpull bottombracket deraileur op

Het meest onderschatte Giant frame aller tijden!
Kunnen SPV en 5th element een puntje aan zuigen.
Kunnen SPV en 5th element een puntje aan zuigen.
als Exar hem niet wil, dan wil ik em wel kopen!
cont-act me!
cont-act me!
Is dit frame al weg? Wat is de veerweg op zo"n ding?
Ik wacht nog op een mailtje van Suicide Rider eigenlijk, ik wil hem wel maar ik wil eerst weten waarom de andere verkoop niet door ging

-
Beste mensen, Hij is nog niet verkocht, de vorige verkoop ging niet door omdat diegene een andere bike beter bij hem vond passen en hem daarom gecancelled heeft.
Nu ff terzake: ik heb die jongen toen 175 met trapas en balhoofd geboden. Dat is opzich wel een redelijke prijs lijkt mij. Al zeker wanneer ik ook nog de verzend kosten erbij betaal. Wanneer iemand de voorderailleur er ook nog wil bij hebben, lijkt me dat de eventuele verzend kosten voor de ander zijn en de prijs 180 euro wordt. (dus frame, trapas,balhoofd en voorder)
Ik woon btw in Zuid-limburg (Beek)
Nu ff terzake: ik heb die jongen toen 175 met trapas en balhoofd geboden. Dat is opzich wel een redelijke prijs lijkt mij. Al zeker wanneer ik ook nog de verzend kosten erbij betaal. Wanneer iemand de voorderailleur er ook nog wil bij hebben, lijkt me dat de eventuele verzend kosten voor de ander zijn en de prijs 180 euro wordt. (dus frame, trapas,balhoofd en voorder)
Ik woon btw in Zuid-limburg (Beek)
Hallo, weet niemand nou wat de veerweg van zo"n ding is? Is ie geschikt voor freeride? Ziet er wel naar uit. En hoe oud is ie? Ik kan op internet niks erover vinden.
Hey dat het frame is van Geert geweest.
Ikzelf heb ook dat frame gehad maar dan 16.5 inch, is echt een mega fijne bike. Heb er vooral dual, bsx mee gereden, dacht dat de veerweg iets van 125 mm was. Maar hij rijd echt fantastisch. Zekers een aanrader vooral voor die prijs.
Hier is de mijne toendertijd, is nu vervangen door een hardtail.
Trouwens Suicide Rider jij zit ook bij mountaibikeclub Discovery he? Ik ook al ben ik der niet vaak.
Ikzelf heb ook dat frame gehad maar dan 16.5 inch, is echt een mega fijne bike. Heb er vooral dual, bsx mee gereden, dacht dat de veerweg iets van 125 mm was. Maar hij rijd echt fantastisch. Zekers een aanrader vooral voor die prijs.
Hier is de mijne toendertijd, is nu vervangen door een hardtail.

Trouwens Suicide Rider jij zit ook bij mountaibikeclub Discovery he? Ik ook al ben ik der niet vaak.
-
Hij is van 1992 maar echt heel weinig op gereden. Volgens mij heeft ie meer in de vitrine gehangen... De veerweg is zeker 10 cm achter....
Ik ben idd bij Discovery, aangezien ik nu een Rotwild RFR heb, moet de giant maar weg
Ik ben idd bij Discovery, aangezien ik nu een Rotwild RFR heb, moet de giant maar weg
He van 1992 echt niet dacht 1999 of 2000, maar echt niet 1992. Toen ik hem kocht stond ie nog in de folder van gaint. En dat was rond 1999/2000
-
Ik kan me vergissen, maar als ie nog pas zo oud is, waarom staat ie dan niet op internet?
op internet is er wel het één en ander over te vinden hoor... pinkbike staan er ook genoeg.
1992 lijkt me erg vreemd! d"r zitten niet eens vbrake nokjes op enzo..
BTW ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd.. (niet de enige dus) ik heb nu "n hardtail, dual framepje, maar last van m"n rug enzo... dus ik wil eigenlijk wel een fully en dan een beetje "speels" XCen ermee... soort licht freeride achtig iets, dit lijkt me wel geschikt dan eigenlijk..
(vooral gezien mijn lage budget)
1992 lijkt me erg vreemd! d"r zitten niet eens vbrake nokjes op enzo..
BTW ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd.. (niet de enige dus) ik heb nu "n hardtail, dual framepje, maar last van m"n rug enzo... dus ik wil eigenlijk wel een fully en dan een beetje "speels" XCen ermee... soort licht freeride achtig iets, dit lijkt me wel geschikt dan eigenlijk..

Hey suicide, we kennen elkaar wel geloof ik.
Die Rotwild waar je nu op rijdt, was een goede koop, neem dat maar van mij aan!!
Wat een figuur, analritter...

Die Rotwild waar je nu op rijdt, was een goede koop, neem dat maar van mij aan!!

-
Dan wil ik je de raad geven dat ie eigenlijk helemaal niet voor XC bedoeld is. Dus meer voor free ride, kijk nog eens naar de foto en check de hoeken qua zit hoek en balhoofd hoek(die niet zo goed te zien is als de zadelhoek)
Mensen nog een keer de info over de prijs.
155 Frame only
175 Frame, trapas en balhoofd,
185 Frame, trapas en balhoofd en voorder.
alles exclusief verzendkosten. Voor de mensen onder de rivieren, kan er iets geregeld worden, ik studeer in eindhoven. en woon in Zuid-Limburg
Mensen nog een keer de info over de prijs.
155 Frame only
175 Frame, trapas en balhoofd,
185 Frame, trapas en balhoofd en voorder.
alles exclusief verzendkosten. Voor de mensen onder de rivieren, kan er iets geregeld worden, ik studeer in eindhoven. en woon in Zuid-Limburg
-
Ja Hugo, tuurlijk kennen wij elkaar!!!einstein schreef: Hey suicide, we kennen elkaar wel geloof ik.
Ik ben het Bart.... Je kent me zekerzzz....wil je zien hoe de rotwild er nu uitziet?? ow je ziet me wel op de freeride dag van de club
(dit ff tussendoor)
Suicide Rider schreef:
Dan wil ik je de raad geven dat ie eigenlijk helemaal niet voor XC bedoeld is. Dus meer voor free ride, kijk nog eens naar de foto en check de hoeken qua zit hoek en balhoofd hoek(die niet zo goed te zien is als de zadelhoek)
ja da"swaar.. ik dacht misschien omdat het een relatief grote maat is..
nouja gezien de interesse zal je "m wel kwijtraken, mocht je er echt mee blijven zitten dan zie ik wel
Ik vrees van niet. >:(
Check de medische afdeling van `t forum en lees bij Wervelbreuk...
Voorlopig alleen clubavonden, jaarvergedering, etc. ;D
Bike ze... :-*
Check de medische afdeling van `t forum en lees bij Wervelbreuk...
Voorlopig alleen clubavonden, jaarvergedering, etc. ;D
Bike ze... :-*
Xtuv schreef:
wil eigenlijk wel een fully en dan een beetje "speels" XCen ermee... soort licht freeride achtig iets, dit lijkt me wel geschikt dan eigenlijk..![]()
Dat kun je er uitstekend mee doen, rij zelf op een rode xcx. Echter krijg ik nu wel liche speling op mijn bussen van de demper, dit na wel 2 jaar rijden op de bike.
-
Ik heb er zelf maar twee keer op gereden, hij heeft geen speling op de achterbrug, maar wel een heel klein beetje op de bout van de demper. Hier is echter niets aan te doen mits een andere demper kopen.
verkocht aan ondergetekende...

Als je er maar plezier mee hebt!