sram attack
Moderator:Beheerders
heeft er hier iemand ervaringen met sram attack triggers? k ben namelijk wel geinteresseerd in deze shifters omda ge daar alleen uwen duim voor nodig hebt. ma kweet ni of da wel een goei keuze zou zijn.
Re:sram attack
is een zeer goede keuze en is nog veel voordeliger dan al dien shimano bucht
-
cvvracing schreef:
Ga voor shimano.. wil je wat fijns kies je de nieuwe dual controll van shimano.. de xt versie oid.
Greetzzz Koenie
als ik voor shimano zou gaan zal het LX worden. tenzij ik ergens voor dezelfde prijs XT kan vinden (eventueel 2e hands)
ik rijd ook met x.7 op mn dh en op mn xc met deore/xt
ik vind dat die x.7 beter is en fijner alleen de afstelling is veel gevoeliger gaat snel klapperen tijdens afdalen als dat nie good is
en als je een derailleur neemt van sram pak dan middel kooi dat schakelt een stuk sneller
ik vind dat die x.7 beter is en fijner alleen de afstelling is veel gevoeliger gaat snel klapperen tijdens afdalen als dat nie good is
en als je een derailleur neemt van sram pak dan middel kooi dat schakelt een stuk sneller

koenstantijn schreef:
[cvvracing schreef:
Ga voor shimano.. wil je wat fijns kies je de nieuwe dual controll van shimano.. de xt versie oid.
Greetzzz Koenie
Da"s erg persoonlijk. Velen vinden de nieuwe hendels van Shimano geen vooruitgang iig :-[
jah indd want die shimano dual control shifters lijken mij zwaar fok

Crash 666 schreef:
jah indd want die shimano dual control shifters lijken mij zwaar fok![]()
Volgens mij is het echte een love or hate verhaal bij die shimano dual control dingen.