rocket science voor de velo!
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
eindelijk iets goed en leverbaar om framepjes te beschermen tegen vuil en vooral opspattende stenen, schurende kabels....
Clear plastiek folie die ze op helicopter rotors gebruiken. That"ll do for the bike sir.
http://www.justridingalong.com/shopping ... ucts_id=14
Clear plastiek folie die ze op helicopter rotors gebruiken. That"ll do for the bike sir.
http://www.justridingalong.com/shopping ... ucts_id=14
-
- Forumbeheerder
Re:rocket science voor de velo!
anyone voor een group order?
-
zal eens aan mijn broer vragen of die dat spul ook op z"n apaches knipt en plakt..., zoja, dan kan ik er wel goedkoop aan komen ;D
-
ikke wel geinteresseerd!!!
alster iets van komt wil ik wel mee een potje leggen, lijkt me zeer handig spul...
alster iets van komt wil ik wel mee een potje leggen, lijkt me zeer handig spul...
-
is dit niet alleen intressant voor de menschen met een exotisch frame kleurtje? Ik heb gewoon zwarte ducktape op de plekken zitten. Menschen met een redelijk normale kleur kunnen dus gewoon ducktape gebruiken, werkt perfect.
Mits je frame kleur ook als ducktape verkrijgbaar is...
-
- Forumbeheerder
baquelappe schreef:
is dit niet alleen intressant voor de menschen met een exotisch frame kleurtje? Ik heb gewoon zwarte ducktape op de plekken zitten. Menschen met een redelijk normale kleur kunnen dus gewoon ducktape gebruiken, werkt perfect.
als t is wa ik denk dat die heli folie is, dan is dat wat zoals ze in de MX gebruiken: das helder maar wel vrij dik waardoor het de impact van bvb steentjes -of een energieke derailleur- absorbeert.
En dat doet ducktape niet in 1 laagje