brand new MOPPEN THREAD
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
een goeie ouwe draad, revisited!
dezekan alleen in t engels:
There"s this fancy dress party at my place, everybody"s having a great time. Dorr bell rings.
It"s plons, but in his regular working clothes.
So i say, "Plons, you remember tonight was a fancy dress party eh"
"yeh i know" he replies "i came dressed as a premature ejaculation"
"i came in my pants"
dezekan alleen in t engels:
There"s this fancy dress party at my place, everybody"s having a great time. Dorr bell rings.
It"s plons, but in his regular working clothes.
So i say, "Plons, you remember tonight was a fancy dress party eh"
"yeh i know" he replies "i came dressed as a premature ejaculation"
"i came in my pants"
Re:brand new MOPPEN THREAD
BF a supa idea :
Er liepen eens 4 dp-ers met geld in hun zakken rond....
Er liepen eens 4 dp-ers met geld in hun zakken rond....
whahahahaha BF...:P

why is it that bricklayers can lay bricks and plumbers can"t lay plums ?
- Arnetteman
k@tze schreef:
why is it that bricklayers can lay bricks and plumbers can"t lay plums ?
tell me!!!
Twee vrouwen spelen op zondagmorgen een partijtje golf. Op zeker
moment slaat de ene vrouw de bal behoorlijk uit de richting. Het
is zelfs zo erg dat ze enkele honderden meters verder een man raakt. Vlug
springen ze beiden in het golfkarretje om te zien hoe erg het eigenlijk is.
Aangekomen bij de man zien ze hem kreunend met zijn twee handen
tussen zijn benen tastend. Zij vliegt in actie: ze doet de man zijn broek
los, schiet met haar handen in zijn slip en begint zachtjes de man zijn
ballen te masseren. De man kalmeert een beetje, de vrouw vraagt: "Helpt dit
een beetje?" "Ja", zegt de man, "het is heel fijn, maar mijn duim doet
nog altijd behoorlijk pijn ..."
moment slaat de ene vrouw de bal behoorlijk uit de richting. Het
is zelfs zo erg dat ze enkele honderden meters verder een man raakt. Vlug
springen ze beiden in het golfkarretje om te zien hoe erg het eigenlijk is.
Aangekomen bij de man zien ze hem kreunend met zijn twee handen
tussen zijn benen tastend. Zij vliegt in actie: ze doet de man zijn broek
los, schiet met haar handen in zijn slip en begint zachtjes de man zijn
ballen te masseren. De man kalmeert een beetje, de vrouw vraagt: "Helpt dit
een beetje?" "Ja", zegt de man, "het is heel fijn, maar mijn duim doet
nog altijd behoorlijk pijn ..."
-
- Forumbeheerder
quality rodge!
ik neem over met de volgende:
A pretty woman is driving down an Arkansas country road in her new sports car when something goes wrong with the car and it breaks down. Luckily, she happens to be near a farmhouse. She goes up to the farmhouse andknocks on the door. When the farmer answers, she says to him, "Oh, it"s Sunday night and my car broke down! I don"t know what to do! Can I stay here for the night until tomorrow when I can get some help?
"Well," drawls the Arkansas farmer, "you can stay here, but I don"t want you messin" with my sons Billy Bob and Coy."
She looks through the screen door and sees two young men standing behind the farmer. She judges them to be in the early twenties. "Okay," she says.
After they have gone to bed for the night the woman begins to get a little horny just thinking about the two boys in the room next to her.
So she quietly goes into their room and says, "Boys, how would you like for me to teach you the ways of the world?"
They say, "Huh?"
She explains what she wants to do, then says, "The only thing is, I don"t want to get pregnant, so you have to wear these rubbers." She puts them on the boys" penisses,
and the three of them go at it all night long.
3 years later Billy Bob and Coy are sitting on the front porch, rocking back and forth.
Billy Bob says, "Coy?"
Coy says, "Yeah, Billy Bob?"
Billy Bob says, "You remember that woman who came by here, about 3 years ago, the one who showed us the ways of the world?"
"Yeah," says Coy, "I remember."
"Well, do you care if she gets pregnant?" asks Billy Bob.
"Nope," says Coy, "I reckon not."
"Me, neither," says Billy Bob, "Let"s take these things off."
ik neem over met de volgende:
A pretty woman is driving down an Arkansas country road in her new sports car when something goes wrong with the car and it breaks down. Luckily, she happens to be near a farmhouse. She goes up to the farmhouse andknocks on the door. When the farmer answers, she says to him, "Oh, it"s Sunday night and my car broke down! I don"t know what to do! Can I stay here for the night until tomorrow when I can get some help?
"Well," drawls the Arkansas farmer, "you can stay here, but I don"t want you messin" with my sons Billy Bob and Coy."
She looks through the screen door and sees two young men standing behind the farmer. She judges them to be in the early twenties. "Okay," she says.
After they have gone to bed for the night the woman begins to get a little horny just thinking about the two boys in the room next to her.
So she quietly goes into their room and says, "Boys, how would you like for me to teach you the ways of the world?"
They say, "Huh?"
She explains what she wants to do, then says, "The only thing is, I don"t want to get pregnant, so you have to wear these rubbers." She puts them on the boys" penisses,
and the three of them go at it all night long.
3 years later Billy Bob and Coy are sitting on the front porch, rocking back and forth.
Billy Bob says, "Coy?"
Coy says, "Yeah, Billy Bob?"
Billy Bob says, "You remember that woman who came by here, about 3 years ago, the one who showed us the ways of the world?"
"Yeah," says Coy, "I remember."
"Well, do you care if she gets pregnant?" asks Billy Bob.
"Nope," says Coy, "I reckon not."
"Me, neither," says Billy Bob, "Let"s take these things off."
Loopt een belg door de woestijn.
Vind hij een kameel.
Maar de kameel vond van niet.
Vind hij een kameel.
Maar de kameel vond van niet.
Rij ik vandaag een homo aan heb ik gelijk een ster in mijn ruit

-
het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot!?
Je kachel.
Je kachel.
Oja voor mijn moppen probs naar Arnout.
Dit zijn de enige die ik onthouden heb...
Dit zijn de enige die ik onthouden heb...
t is groen en als je het inslikt ben je dood
biljardtafel
biljardtafel
het is geel met blauw en als je het in je oog krijgt ben je dood
een trein
een man gaat bij een vriend van hem op bezoek, die vriend heeft twee ongelofelijk mooie dochters.
de man belt aan en de die vriend doet de deur open ze lopen naar boven, als ze boven zijn aangekomen zegt die vriend van em tegen hem: "kut ik ben me slippers vergeten beneden, zou jij die even willen pakken?" de man stemt in en gaat de slippers halen, beneden ziet hij die twee dochters en zegt tegen ze: "jullie vader heeft me gestuurd om jullie allebij goed hard te nemen". Natuurlijk geloven die dochters hem niet, dus de man roept naar boven: "allebij!?" en z"n vriend roep: "natuurlijk!"
een trein
een man gaat bij een vriend van hem op bezoek, die vriend heeft twee ongelofelijk mooie dochters.
de man belt aan en de die vriend doet de deur open ze lopen naar boven, als ze boven zijn aangekomen zegt die vriend van em tegen hem: "kut ik ben me slippers vergeten beneden, zou jij die even willen pakken?" de man stemt in en gaat de slippers halen, beneden ziet hij die twee dochters en zegt tegen ze: "jullie vader heeft me gestuurd om jullie allebij goed hard te nemen". Natuurlijk geloven die dochters hem niet, dus de man roept naar boven: "allebij!?" en z"n vriend roep: "natuurlijk!"
ik lig echt dubbel om die van dude , Terrible_One en mtbfreak . Die zijn
echt koel.
Maar over die belgen moppen hebben de belgen ook iets voor nederlanders , zoiets van Belgium VS Netherlands en dan Netherlands win natuurlijk :P
echt koel.
Maar over die belgen moppen hebben de belgen ook iets voor nederlanders , zoiets van Belgium VS Netherlands en dan Netherlands win natuurlijk :P
Urban Monkey schreef:
ik lig echt dubbel om die van dude , Terrible_One en mtbfreak . Die zijn
echt koel.
Die thread is al geweest. De sfeer werd daar (raar maar waar) steeds grimmiger. En DP splitste zich op in 2 kampen. Laten we het dan zo maar houden, niet?
dat topic heb ik niet gelezenof gezien , dus sorry for that . Laten we als het de sfeer verneukt maar zo houden ja.
wat zijn de snelste mensen tewereld!!!
lepra
mensen
lopen de benen onder hun kont uit
de stukken vliegen gewoon er af
lepra
mensen
lopen de benen onder hun kont uit
de stukken vliegen gewoon er af
Leraar zegt tegen zijn klas dat ze een spreekwoord moeten verzinnen met het beroep van hun vader. Volgende dag vraagt de leraar wat kees heeft. Kees; mij vader is klokkenmaker en het spreekwoord is, zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Leraar goed zo kees. Vraagt de leraar wat jantje heeft. Jantje; mijn vader is bouwvakker en het spreekwoord is; beter tien turken in de spouw dan 1 op de bouw. leraar; maar jantje dat is discriminatie, jantje; nee dat is isolatie.
Staat een Amerikaan, Marrokaan en Nederlander boven op een hoge berg. Gooit die Americaan een auto naar beneden vragen die marokaan en nederlander waarom die dat doet, zegt de americaan; hebben we er toch genoeg van. gooit die marrokaan een lamp na beneden, vraagt die nederlanden en amerikaan waarom die dat doet, zegt die marokaan hebben we er toch genoeg van. Gooit die nederlander die marokaan na beneden, vraagt die amerikaan waarom ie dat doet, die nederlander; hebben we er tog genoeg van.
en hier nog een rijmpje.
Ik ben loesje het geile loeder ik zit nog in de buik van me moeder ik weet me altijd zo te draaien, zodat me vader me ook kan naaien.
Staat een Amerikaan, Marrokaan en Nederlander boven op een hoge berg. Gooit die Americaan een auto naar beneden vragen die marokaan en nederlander waarom die dat doet, zegt de americaan; hebben we er toch genoeg van. gooit die marrokaan een lamp na beneden, vraagt die nederlanden en amerikaan waarom die dat doet, zegt die marokaan hebben we er toch genoeg van. Gooit die nederlander die marokaan na beneden, vraagt die amerikaan waarom ie dat doet, die nederlander; hebben we er tog genoeg van.
en hier nog een rijmpje.
Ik ben loesje het geile loeder ik zit nog in de buik van me moeder ik weet me altijd zo te draaien, zodat me vader me ook kan naaien.
Raadsel:
In Zwitserland in een bergmeertje zit een vis, die vis zit te kijken naar een vlieg die vlak boven het water vliegt. Die vis denk als die vlieg nou iets lager gaat vliegen dan heb ik die vlieg. maar aan de kant van het water zit een beer, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt springt die vis uit het water en kan ik die mooi vangen. maar vlak achter de beer staat een jager met een geweer, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en kan ik mooi die beer schieten. maar achter die jager zit een muis, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en schiet die jager die beer neer, zodat dat broodkruimeltje dat op de schouder van de jager ligt op de grond valt en ik die kan opeten. achter die muis zit een poes in de boom die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en schiet die jager die beer neer, dan valt dat broodkruimeltje dat op de schouder van de jager ligt op de grond en eet die muis die op en kan ik mooi recht op die muis afspringen en heb ik een lekkere muis om op te eten. Wonder boven wonder gaat die vlieg dus inderdaad wat lager vliegen en springt dus die vis uit het water en pakt die vlieg, op dat moment springt die beer uit de struiken om die vis te pakken maar wordt neergeschoten door de jager, door die knal en beweging van de jager valt dat kruimeltje brood op de grond en rent de muis naar dat kruimeltje brood, daar aangekomen zit de muis precies goed in het vercier van de poes, dus die poes springt maar springt veel te ver en springt zo in het water.
wat is nu de clou van het verhaal......
Des te langer het voorspel des te nater de poes :P
In Zwitserland in een bergmeertje zit een vis, die vis zit te kijken naar een vlieg die vlak boven het water vliegt. Die vis denk als die vlieg nou iets lager gaat vliegen dan heb ik die vlieg. maar aan de kant van het water zit een beer, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt springt die vis uit het water en kan ik die mooi vangen. maar vlak achter de beer staat een jager met een geweer, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en kan ik mooi die beer schieten. maar achter die jager zit een muis, die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en schiet die jager die beer neer, zodat dat broodkruimeltje dat op de schouder van de jager ligt op de grond valt en ik die kan opeten. achter die muis zit een poes in de boom die denkt als die vlieg iets omlaag gaat en die vis die vlieg pakt, dan komt die beer uit de struiken en pakt die beer die vis en schiet die jager die beer neer, dan valt dat broodkruimeltje dat op de schouder van de jager ligt op de grond en eet die muis die op en kan ik mooi recht op die muis afspringen en heb ik een lekkere muis om op te eten. Wonder boven wonder gaat die vlieg dus inderdaad wat lager vliegen en springt dus die vis uit het water en pakt die vlieg, op dat moment springt die beer uit de struiken om die vis te pakken maar wordt neergeschoten door de jager, door die knal en beweging van de jager valt dat kruimeltje brood op de grond en rent de muis naar dat kruimeltje brood, daar aangekomen zit de muis precies goed in het vercier van de poes, dus die poes springt maar springt veel te ver en springt zo in het water.
wat is nu de clou van het verhaal......
Des te langer het voorspel des te nater de poes :P
- Arnetteman
Nieuwste sport in Ethiopië:
Botjebuilding
Nieuwe race in Afrika:
Door de woestijn jakkeren met een SRV auto
De export van luxaflex is ook flink gestegen naar Afrika.
Ze gebruiken ze daar als stapelbedden.
Botjebuilding
Nieuwe race in Afrika:
Door de woestijn jakkeren met een SRV auto
De export van luxaflex is ook flink gestegen naar Afrika.
Ze gebruiken ze daar als stapelbedden.
Een buschauffeur moet met een hele groep bejaarden op pad.
Dus die man propt al die oudjes in die touringcar, gaat rijden, pakt de
microfoon en zegt: "Goeiedag allemaal, mijn naam is Rinus en ik ben vandaag
uw chauffeur." Kom er even later een oud vrouwtje met een handjevol
nootjes naar de chauffeur en zegt: "Wilt u misschien een paar nootjes?" "Nou, da"s
lekker mevrouw," zegt die chauffeur en hij eet die nootjes op. Komt dat
vrouwtje even later weer.
"Wilt u misschien nog een paar nootjes?" "Nou, lekker."
En weer eet die chauffeur die nootjes op. Komt dat vrouwtje even later
voor de derde keer bij de chauffeur, weer met een handje vol nootjes.
Zegt die chauffeur: "Mevrouw, waarom houdt u eigenlijk zelf niet van
nootjes?" Zegt dat oude vrouwtje:"Nou, ik hou meer van de chocola die er
omheen zit..."
Dus die man propt al die oudjes in die touringcar, gaat rijden, pakt de
microfoon en zegt: "Goeiedag allemaal, mijn naam is Rinus en ik ben vandaag
uw chauffeur." Kom er even later een oud vrouwtje met een handjevol
nootjes naar de chauffeur en zegt: "Wilt u misschien een paar nootjes?" "Nou, da"s
lekker mevrouw," zegt die chauffeur en hij eet die nootjes op. Komt dat
vrouwtje even later weer.
"Wilt u misschien nog een paar nootjes?" "Nou, lekker."
En weer eet die chauffeur die nootjes op. Komt dat vrouwtje even later
voor de derde keer bij de chauffeur, weer met een handje vol nootjes.
Zegt die chauffeur: "Mevrouw, waarom houdt u eigenlijk zelf niet van
nootjes?" Zegt dat oude vrouwtje:"Nou, ik hou meer van de chocola die er
omheen zit..."
Een Amsterdams hoertje heeft twee tatoeages laten zetten, aan
weerszijden van haar poesje. De ene stelt Ronaldo voor, de andere
Seedorf.
Er klopt een Braziliaan op haar raam. Ze laat hem binnen en zegt: "Als
jij weet wie deze twee voetballers zijn, dan mag jij gratis."
De Braziliaan kijkt aandachtig, en zegt: "Tja, die ene weet ik wel, dat
is Ronaldo, maar die andere...?" Dus hij moet gewoon betalen.
De volgende klant is een Nederlander. Hij zegt: "Ja, die ene ken ik wel,
dat is Seedorf..." "Klopt," zegt het hoertje, "en die ander?" "Ja, dat
weet ik niet." Dus ook hij moet betalen.
De volgende klant is een oude Surinamer, en het hoertje vraagt opnieuw:
"Als jij weet wie dit zijn, mag jij gratis." De Surinamer bukt, kijkt
eens goed, en zegt dan: "Die buitenste twee ken ik niet, maar die
middelste is Michael Reiziger."
weerszijden van haar poesje. De ene stelt Ronaldo voor, de andere
Seedorf.
Er klopt een Braziliaan op haar raam. Ze laat hem binnen en zegt: "Als
jij weet wie deze twee voetballers zijn, dan mag jij gratis."
De Braziliaan kijkt aandachtig, en zegt: "Tja, die ene weet ik wel, dat
is Ronaldo, maar die andere...?" Dus hij moet gewoon betalen.
De volgende klant is een Nederlander. Hij zegt: "Ja, die ene ken ik wel,
dat is Seedorf..." "Klopt," zegt het hoertje, "en die ander?" "Ja, dat
weet ik niet." Dus ook hij moet betalen.
De volgende klant is een oude Surinamer, en het hoertje vraagt opnieuw:
"Als jij weet wie dit zijn, mag jij gratis." De Surinamer bukt, kijkt
eens goed, en zegt dan: "Die buitenste twee ken ik niet, maar die
middelste is Michael Reiziger."
-
Het heupelt met een machine geweer door het bos?!
RAMBI
RAMBI
Daar ken ik er ook tig van:
Het is zwart, zit op een paard en heeft er spijt van.....Zorry.
Het is blauw en weegt bijna niets.... lichtblauw.
Het is groen en heeft een gewei.... dophertje.
Het is zwart, zit op een paard en heeft er spijt van.....Zorry.
Het is blauw en weegt bijna niets.... lichtblauw.
Het is groen en heeft een gewei.... dophertje.