Bar-ends
Moderator:Beheerders
Hier een recept voor een stuur dat weg zakt in modder.
men neme van die lekkere dikke modder
darbij voeg je een val partij en je stuur (handvat plus rem hendel) zakken weg in de modder.
bon apetit!
Nou met een barens heb je dt niet zo snel.
Maar dat in de bosjes rijden valt inderaad wel tegen.
Maar het zijn dan niet de vingers te het zwaar te verduren hebben maar de ellebogen en bovenarmen plus benen hebben bij mij vaak schrammen.
mzzl
Gène
men neme van die lekkere dikke modder
darbij voeg je een val partij en je stuur (handvat plus rem hendel) zakken weg in de modder.
bon apetit!
Nou met een barens heb je dt niet zo snel.
Maar dat in de bosjes rijden valt inderaad wel tegen.
Maar het zijn dan niet de vingers te het zwaar te verduren hebben maar de ellebogen en bovenarmen plus benen hebben bij mij vaak schrammen.
mzzl
Gène
Re:Bar-ends
BInnenkant armen zijn altijd zwaar beschadigd bij mij.
En wat betreft barends: nooit meer, na een valpartij heb ik er een in mijn zij gehad... zou ik met een "normaal" stuur niet hebben gehad.
En wat betreft barends: nooit meer, na een valpartij heb ik er een in mijn zij gehad... zou ik met een "normaal" stuur niet hebben gehad.
Ik heb uiteindelijk mijn keuze gemaakt;
zie hier...
PS: het aluminium gedeelte is mat zwart
€21
zie hier...

PS: het aluminium gedeelte is mat zwart
€21

XLC heeft bar-end gemaakt die wegen, uit m"n hooft 60gram. In ieder geval niet veel meer. En ze kosten €12,- ;D
Ze zien er super mooi uit. Enigste probleem: ik heb ze nog nergens gevonden ::) Ik kan niemand vinden die XLC los verkoopt. Normaal zit het op de Be-One bikes gemonteerd maar daar weet men van niks.
Ze schijnen door Winoura gemaakt te worden. Weet iemand daar iets meer van?
Ze zien er super mooi uit. Enigste probleem: ik heb ze nog nergens gevonden ::) Ik kan niemand vinden die XLC los verkoopt. Normaal zit het op de Be-One bikes gemonteerd maar daar weet men van niks.
- Xircuit
- Contacteer:
FranQ schreef:
XLC heeft bar-end gemaakt die wegen, uit m"n hooft 60gram. In ieder geval niet veel meer. En ze kosten €12,- ;D
genaait dat ik dan Ritchey "meuk" op mijn Be-One krijg gemonteerd...
:-*
XLC is een merk van Be-One zoals Bontrager een merk is van Trek.FranQ schreef: Ik kan niemand vinden die XLC los verkoopt. Normaal zit het op de Be-One bikes gemonteerd maar daar weet men van niks.
Deze merken maken hun eigen onderdelen om de prijs van hun fietsen te drukken. Zelden worden die onderdelen afzonderljk verkocht (Bontrager doet dit wel)
Een oplossing is een goede band met je fietsenmaker... Als een koper de XLC ber-ends er direct van zijn fiets afdoet, dan kan jij ze mss kopen.
Ik dank tot nu toe iedereen die zijn mening via dit forum heeft uitgebracht!!!
Een echte opsteker.
Als ik nog nieuws heb (goede<-> slechte onderdelen) van het wedstrijdwereldje (ik rij in België), dan weet ik het jullie te zeggen in een nieuw forum.
Volg dus alles op de voet...
Keep biking!!!
Greetz,
Wacko, (Julien De Braekeleer)
Een echte opsteker.
Als ik nog nieuws heb (goede<-> slechte onderdelen) van het wedstrijdwereldje (ik rij in België), dan weet ik het jullie te zeggen in een nieuw forum.
Volg dus alles op de voet...
Keep biking!!!
Greetz,
Wacko, (Julien De Braekeleer)
Die Onza"s vind ik wel mooi. Mooi anatomisch gevormd in plaats van zo"n lelijke hoorn met plastieke kapje op de kop geperst.
Wacko schreef:
XLC is een merk van Be-One zoals Bontrager een merk is van Trek.
Deze merken maken hun eigen onderdelen om de prijs van hun fietsen te drukken. Zelden worden die onderdelen afzonderljk verkocht (Bontrager doet dit wel)
Een oplossing is een goede band met je fietsenmaker... Als een koper de XLC ber-ends er direct van zijn fiets afdoet, dan kan jij ze mss kopen.
Probleem is alleen dat deze bar-ends niet gemonteerd worden op be-ones ::)...
Die XLC bar-ends zitten alleen op de goedkopere fietsen en die daar op zitten zijn lome zware dingen. Daar was ik ook al achter gekomen.
Vind het wel vreemd.
Ik had deze bar-ends trouwens uit de Bike. Daar stond bij dat ze via Winoura te krijgen zijn maar weet iemand wie Winoura hier in NL verdeeld? Ik kan ook geen website vinden ???
ZAG schreef:
vind het handig in een klim en staat gewoon cool
ik vind ze verrevan cool, ik vind ze zelfs foeilelijk, maar onmisbaar in lange XC tochten