ervaring met ronin van magura???
Moderator:Beheerders
heeft iemand al ervaring, goede of slechte,
met die nieuwe luchtvork de ronin van magura???

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:ervaring met ronin van magura???
Binnenkort Infloto vragen!!
Rinse
Rinse
hoezo binnenkort, ik heb al 40 minuten ervaring!!

2 jongens in de Crocodile trophy hadden hun demping binnen een aantal dagen kapot... is niet alleszeggend, maar ja...

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Invisible floating torso schreef:
hoezo binnenkort, ik heb al 40 minuten ervaring!!![]()
Ja op de weg met lock-out aan.. ???

Steelboy schreef:
2 jongens in de Crocodile trophy hadden hun demping binnen een aantal dagen kapot... is niet alleszeggend, maar ja...![]()
Ik meen mij te herrinneren dat dat nog de niet productie vorken waren en deze toen alleen nog voor wedstrijd rijders waren... of heb ik het nu fout

-
eh, over de Ronin, dit kwam ik tegen op mtb-news.de. Oftewel, alweer een terugroepactie (als ik het duits goed begrepen heb
)
Hallo Fans der Magura Gabeln,
Langsam langsam mi den jungen Pferden.
MAGURA hat bei internen Material Prüfungen festgestelt das eine Charge Schrauben "schlecht" ist.
Diese können im Laufe der Zeit brechen.
Um evtl Schäden vorzubeugen werden die Kunden der Gabeln von M direkt kontaktiert.
Betroffen sind ca 200 Forken mit den Seriennr. zwischen C51348 und C52084.
Um allen Eventualitäten vorzugreifen tauscht MAGURA die Schrauben an den Brücken aus.
Normalerweise solltet Ihr von eurem Händler, bzw. von Magura Bike Parts kontaktiert werden.
Falls das nicht der Fall ist und Ihr eine Gabel in dem o.g. Nummernbereich habt könnt Ihr euch auch an info@magara-bikeparts.de wenden. Oder an den Händler bei dem Ihr die Gabel erstanden habt.

Hallo Fans der Magura Gabeln,
Langsam langsam mi den jungen Pferden.
MAGURA hat bei internen Material Prüfungen festgestelt das eine Charge Schrauben "schlecht" ist.
Diese können im Laufe der Zeit brechen.
Um evtl Schäden vorzubeugen werden die Kunden der Gabeln von M direkt kontaktiert.
Betroffen sind ca 200 Forken mit den Seriennr. zwischen C51348 und C52084.
Um allen Eventualitäten vorzugreifen tauscht MAGURA die Schrauben an den Brücken aus.
Normalerweise solltet Ihr von eurem Händler, bzw. von Magura Bike Parts kontaktiert werden.
Falls das nicht der Fall ist und Ihr eine Gabel in dem o.g. Nummernbereich habt könnt Ihr euch auch an info@magara-bikeparts.de wenden. Oder an den Händler bei dem Ihr die Gabel erstanden habt.
In de mountainbike plus van nu staat er een verhaal(tje) over in!
Over de werking van de vork (instelling van snelle en langzame compressie) waren ze goed te spreken! Alleen de knoppies zijn zo klein
Ik quote:
Magura Ronin:
+ punten:
Albertplus- Systeem
UItgebreide instelmogelijkheden
Geweldige veereigenschappen
- punten
Kleine instelknopjes
Dus pak Mountainbike plus # 88 December "03 - Januari "04 er ff bij!
grtz Stefan!
Over de werking van de vork (instelling van snelle en langzame compressie) waren ze goed te spreken! Alleen de knoppies zijn zo klein

Ik quote:
Magura Ronin:
+ punten:
Albertplus- Systeem
UItgebreide instelmogelijkheden
Geweldige veereigenschappen
- punten
Kleine instelknopjes
Dus pak Mountainbike plus # 88 December "03 - Januari "04 er ff bij!
grtz Stefan!