lichte wielen
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een paar lichte betaalbare wielen voor velgremmen.
Wie heeft nog een paar rechte liggen?
Flits.
Wie heeft nog een paar rechte liggen?
Flits.
Re:lichte wielen
Ik heb nog een setje rigida voor 50 euro. Mail me maar.
Hoe licht mag het zijn, m.a.w. wat mag het kosten? Hoe lichter je ze wil, hoe meer ze kosten ... Mail me...
Ben op zoek naar een setje dat in ieder geval lichter is dan mijn LX naven met hele standaard velgen en naamloze spaken. Is dus niet zo moeilijk om het gewicht van mijn fiets naar beneden te krijgen maar ik zit nu te twijfelen of ik mijn naven over te laten spaken met een paar lichte Mavic velgen en DT Rev spaken. Ben op zoek naar iets vergelijkbaars of wat in ieder geval een stuk beter is dan mijn oude setje..
Ander setje naven kan trouwens ook geen kwaad ondacks dat ik er best tevreden over ben...
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
DT Hugi 240-DT Revolution-Mavic 517 veel lichter voor een redelijke prijs is niet te krijgen volgens mij.
Rinse
Rinse
480,00E voor dat setje ...
Eerder 280 ofzo, als je tenminste even naar Duitsland wil rijden...
Hugi, revolutions, 517"s ,339 hier, met garantie in het zwart
, heb trouwens ook nog mijn gebruikte setje liggen (wel nog prima in orde) , Dt Onyx naven (zwart), Revolution spaken, rechtsachter competition, messing nippels, Mavic 517 voor zilver, achter rood (ziet er best cool uit
), maarrehm, weet niet wat dat waard mag zijn, 140 euro?

zoek je nog wielen?
zie te koop!
zie te koop!
heb nog een 3 maanden oud setje xt naven met sapim dubbel butted race spaken (zwart) met mavic X221 velg liggen. Moet weg ivm overstap schjifremmen. Setje is echt goed, kaarsrecht 1 keer nagespaakt geweest na 3 weken van aankoop. 200 euro.
mvg Ninko
mvg Ninko
denk dat je bij mij wel goedkopere kan krijgen
Bij Stappenbelt bedoel je natuurlijk

Milio,
Gebruikte setje lijkt me wel wat, alleen jammer dat ze niet dezelfde kleur zijn... Waar ligt dat setje?
Gebruikte setje lijkt me wel wat, alleen jammer dat ze niet dezelfde kleur zijn... Waar ligt dat setje?
hoe weet jij dat :S
jij bent toch niet bert-jan of wel?
jij bent toch niet bert-jan of wel?
Volgens mij schreef je dat in je bericht... zilver voor, rood achter...
Gr, Rick.
Gr, Rick.