THC = goed voor je stijl
Moderator:Beheerders
lekker high met zn allen scheppen in de bossen is trouwens wel heeel erg aan te raden.
geniale idee"en die je krijgt en hard werken.. jongens... :P
geniale idee"en die je krijgt en hard werken.. jongens... :P
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:THC = goed voor je stijl
Ruud schreef:
Streeten gaat bij mij niet beter, slap ouwehoeren erover idd wel.
Ruud,
daar heb jij geen weed voor nodig, maar dat weet jij ook wel

;D
Rinse
nou de laatset keer dat ik heb geblowd was ik drie uur aan het trippen en ging ik out. voor mij dus geen takkie meer (voorlopig) :-[
greetz bi
greetz bi
en over dat slap ouwehoeren van ruud, moet je is bij hem in bed stappen als ie gezopen heeft. wat ie dan allemaal uitkraamt!!! ;D
(helaas ben ik dan meestal de dupe maar achteraf altijd wel grappig, he maurice :P)
greetz bi
(helaas ben ik dan meestal de dupe maar achteraf altijd wel grappig, he maurice :P)
greetz bi
he bi das een andere ruud
of ben je bij hem op vrijdag avond verklaard een hoop
of ben je bij hem op vrijdag avond verklaard een hoop

haha, foutje...blond he. nou ik dacht dat jij het had geschreven..
maar nee hoor ik was niet bij hem...ken ik hem dan???maar goed met dat slap ouwehoeren..dat zit zeker in de naam!? :P
maar nee hoor ik was niet bij hem...ken ik hem dan???maar goed met dat slap ouwehoeren..dat zit zeker in de naam!? :P
-
- Contacteer:
Misschien is speed bij extreem hoge drops wel slim. Want met speed op kun je toch gaan denken dat je kan vliegen, nou als je dan toch kan vliegen drop je ook wel je hoogste drop ever. natuurlijk niet overdrijven met de hoogte he, voor je eigen veiligheid ;D ;D
He lui, Blowen is prima als jullie dat willen echter je reactie vermogen wordt heel veel minder evenals je concentratie. Dus het is een absolute afrader om te blowen als je nog gaat fietsen. Kan wel begrijpen dat mensen er bij willen relaxen en dat is wat mij betreft prima. Zelf hoef ik niet meer die tijd heb ik gehad. Ben zelf aan endorphine en adrenaline verslaafd. Beste rush die je maar kan hebben en nog van jezelf ook dus altijd veilig!!
C ya
C ya
-
Persoonlijk hou ik het bij "de pot belge" :P
Binker schreef:
He lui, Blowen is prima als jullie dat willen echter je reactie vermogen wordt heel veel minder evenals je concentratie. Dus het is een absolute afrader om te blowen als je nog gaat fietsen. Kan wel begrijpen dat mensen er bij willen relaxen en dat is wat mij betreft prima. Zelf hoef ik niet meer die tijd heb ik gehad. Ben zelf aan endorphine en adrenaline verslaafd. Beste rush die je maar kan hebben en nog van jezelf ook dus altijd veilig!!
C ya
Ja mam ::)
ps als je aan endorphine verslaafd bent heb ik ook nog wel iets voor je. Pssst , kope?
-
Ik voelde het nog weken aan me lijf als ik gesucked had.
Het is dan ook bij een kilo of drie gebleven.
Eigenlijk best homofiel spul dat gerook van die kutplantjes. De echte die hard doet het zonder.
E
P.S. Rook eens de "sliertjes" van een banaan. Ook lachen.
Eigenlijk best homofiel spul dat gerook van die kutplantjes. De echte die hard doet het zonder.
E
BOMBPROOF erik schreef:
Ik voelde het nog weken aan me lijf als ik gesucked had.
E
Of fiets met een bombproof de berg op

;D ;D ;D ;D ;D whehehehehe................ik rook niet maar kweek ze welsurfstad schreef: [Of fiets met een bombproof de berg opBOMBPROOF erik schreef: Ik voelde het nog weken aan me lijf als ik gesucked had.
E
P.S. Rook eens de "sliertjes" van een banaan. Ook lachen.![]()
![]()
![]()

Heb eigelijk altijd wel gerookt maar kan niet zeggen dat het dan beter gaat, maar het gaat.
ik hou er persoonlijk wel van eerst hard te fietsen en de dingen doen die je moet doen als een paar dikke jumps en drops.
als je je dan helemaal kapot hebt getrapt lekker een paar jointjes rollen en lekker beetje rustig uit rijden en een beetje chille..................
en als er nog energie over is natuurlijk want gaan graven........................
als je je dan helemaal kapot hebt getrapt lekker een paar jointjes rollen en lekker beetje rustig uit rijden en een beetje chille..................

en als er nog energie over is natuurlijk want gaan graven........................
-
Je zal toch geil worden van joints en dan met je maten in het bos zijn
We zijn al lang alleen he.........................
Yech
het is homofielenspul echt waar
E
Yech
E
dat niet iedereen er van houd is wat anders.
maar om het nou homofiel spul te noemen lijkt me overdreven. ???
maar om het nou homofiel spul te noemen lijkt me overdreven. ???
thc en biken...nee ik val meestal in slaap van dat spul...heerlijk hahaha
i smoke 2 joints in the mourining
i smoke 2 joints at night
i smoke 2 joints in the mourining
i smoke 2 joints at night
ik blow nu niet meer, maar eerst als ik lekker een joint rookte tjidens het rijden dan voelde ik me gewoon slap en had ik geen conditie meer..
maar chill was het wel. over die flow zeg ik niks, dat heb ik niet zo ervaren.
nu dat ik dus niet meer rook en blow ga ik zeker langer door.
en dat is ook best fijn...
maar chill was het wel. over die flow zeg ik niks, dat heb ik niet zo ervaren.
nu dat ik dus niet meer rook en blow ga ik zeker langer door.
en dat is ook best fijn...
mijn tijd staat op 45 sec.
check hier of je sneller bent!!
http://www.hyperlaunch.com/glc/index_popbitch.html
gr kees
check hier of je sneller bent!!
http://www.hyperlaunch.com/glc/index_popbitch.html
gr kees
mmm het resultaat is lachwekkend gewoon: joint zo krom als iets, belachelijk veel papier gebruikt + welke gek duwt er zijn filtertip nu in nadat hij de joint heeft dichtgedraaid ??)
Srry voor een oude topic hiervoor open te maken ...
Maar ben er redelijk trots op, na 11 jaar, waarvan de laaste 6 jaar extreem te blowen, ben er ik ingeslaagt om er mee te stoppen.
Nu precies 2 en een halve week ...
En het verschil begin ik nu aardig te merken (weet niet of het door het stoppen komt), conditie is stukje beter geworden, heb veel meer zin in dingen te doen, en me hopjes zijn zeker 10 cm hoger ;D
Voor mij was het zeker de moeite waart om te stoppen ...
Me is happy
Maar ben er redelijk trots op, na 11 jaar, waarvan de laaste 6 jaar extreem te blowen, ben er ik ingeslaagt om er mee te stoppen.
Nu precies 2 en een halve week ...
En het verschil begin ik nu aardig te merken (weet niet of het door het stoppen komt), conditie is stukje beter geworden, heb veel meer zin in dingen te doen, en me hopjes zijn zeker 10 cm hoger ;D
Voor mij was het zeker de moeite waart om te stoppen ...
Me is happy

Als je zelf een nare ervaring hebt gehad in "t bos hoef jeBOMBPROOF erik schreef: Je zal toch geil worden van joints en dan met je maten in het bos zijn
Yech
E
het goedje niet meteen te betichten als "homofielspul",
want dat gaat nergens over dude !
Verder vind ik het ook beter om zonder "The Cronic" te
biken dan met, maar dat moet ieder voor zich weten.

Ook sorry voor "t doorzagen op een oud topic, maar "t moest
effe na het lezen van de een en andere reactie op dit topic.
DESL
"one moment off flying defeats all drugs that you have taken""
Zo is "t ,Fly on dude
Gr,
DESL

Gr,
DESL