manitou x-vert demonteren

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
manitou x-vert demonteren

Bericht door N I E L S » di nov 04, 2003 12:21 pm

ik heb dus een manitou x-vert uit 2001en die ben ik aan het demonteren omdat er wat olie uit liep. ik heb gekeken maar er lijkt niets stuk.... de rubberen ringen zijn nog heel en het schroefdraad en alles ziet er goed uit. nu ik hem gedeomteerd heb is alle olie eruit en is de rebound dus 0. Weet iemand waar ik kan vinden hoeveel ml olie er in die vork moet? Ik kan me herinneren uit mn brommertijd dat er tussen alle bouten altijd koperen ringen moeten omdat de boel anders gaat lekken, bij deze vork kan ik dus geen enkele kopere ring vinden. en waar moet ik op letten bij een lekkende vork? dus als je me kan helpen, post een bericht ;D bedankttt

Jurriaan

Re:manitou x-vert demonteren

Bericht door Jurriaan » di nov 04, 2003 8:57 pm

kijk eens op de site van manitou, daar staan handleidingen! of mail bikeright=importeur van manitou in NL.

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo nov 05, 2003 9:43 am

hey, ja,

wat is die site van manitou raar te vinden. answerproducts ofzo, dat klonk als een reclame site vond ik. maja, ik heb et. ;D

/////////////edit

iedereen die et nodig heeft :

http://www.answerproducts.com/techsupport.htm

alle vorken van manitou owner en service manual! inclusief oudere modellllllennnnn

lexus

Bericht door lexus » ma nov 17, 2003 8:37 pm

M.A. schreef:
ik heb dus een manitou x-vert uit 2001en die ben ik aan het demonteren omdat er wat olie uit liep. ik heb gekeken maar er lijkt niets stuk.... de rubberen ringen zijn nog heel en het schroefdraad en alles ziet er goed uit. nu ik hem gedeomteerd heb is alle olie eruit en is de rebound dus 0. Weet iemand waar ik kan vinden hoeveel ml olie er in die vork moet? Ik kan me herinneren uit mn brommertijd dat er tussen alle bouten altijd koperen ringen moeten omdat de boel anders gaat lekken, bij deze vork kan ik dus geen enkele kopere ring vinden. en waar moet ik op letten bij een lekkende vork? dus als je me kan helpen, post een bericht ;D bedankttt

legion
Contacteer:

Bericht door legion » ma nov 17, 2003 10:26 pm

Die eerste post moet je natuurlijk zien als een voorbereiding, pas in de tweede ga je ook daadwerkelijk wat typen!

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr nov 21, 2003 11:07 pm

Wat bedoel je?

aj

Bericht door aj » za nov 22, 2003 12:56 am

Dat Legion wel gevoel voor humor heeft ;D

Plaats reactie