Troy Lee handschoenen
Moderator:Beheerders
Heeft er iemand ervaring met de witte XC gloves van Troy Lee?
Of zijn die nieuw voor 2004? Ik vind ze wel gaaf, vraag me alleen af ze ze een beetje wit te houden zijn. Of krijg je ze na een modder rit niet meer schoon? Iemand ervaring met eits wits in z"n troy lee handschoenen?
Is de pasvorm van deze handschoenen goed? Blijven ze ook goed? Na een paar keer wassen? Zijn ze slijtvast?
gr"s FranQ
Of zijn die nieuw voor 2004? Ik vind ze wel gaaf, vraag me alleen af ze ze een beetje wit te houden zijn. Of krijg je ze na een modder rit niet meer schoon? Iemand ervaring met eits wits in z"n troy lee handschoenen?
Is de pasvorm van deze handschoenen goed? Blijven ze ook goed? Na een paar keer wassen? Zijn ze slijtvast?
gr"s FranQ
-
- Forumbeheerder
Re:Troy Lee handschoenen
XC"s nog niet gehad
wel de GP en de SE
en van beide erg tevreden
beste pasvorm of the lot
heel duurzaam en na een dag of tien rijden worden ze mooi hard en geurig van t zweet ;>
come on then
kopen!
wel de GP en de SE
en van beide erg tevreden
beste pasvorm of the lot
heel duurzaam en na een dag of tien rijden worden ze mooi hard en geurig van t zweet ;>
come on then
kopen!
Peat"s favorites! Ik ga ervan uit dat de witte niet minder functionaliteit hebben dan de zwarte en de blauwe TLD XC gloves. Zeer tevreden over, duurzamer dan vergelijkbare Fox bleek. Liefst (bijna) koud wassen ivm kleurverloop (nou, bij wit?) en krimpen. Kopen idd
over types weet ik niet zo veel, de mijne zijn 4 jaar oud, lange vingers, zwart en er staan dobbelstenen op. Regelmatig gewassen, pasvorm blijft perfect, nu eerste sporen van slijtage. Ik vind ze niet goedkoop, maar dat is kwaliteite eigenlijk nooit. Perfect product.
Idd , Peat"s favorites.Die rijd dus met witte. Erg goede pasvorm idd, passen als een tweede huid aan op je handen.Weinig betere te koop.Ik heb ze nou drie jaar, blauwe, en er zijn naar 2 jaar intensief gebruik wel veel gaten in gevallen .(Gebruik ze nog voor klusjes en werk)Maar ik heb al lang andere gekocht, scott een jaar, en vielen uit elkaar door slecht stiksel, en heb nu FoX Airflex. erg mooie en comfortabele en goed beschermende,koele handschoenen.Gekocht bij Ollie .
Bart rijdt zeg maar met witte...
Geef mij maar matzwarte handschoenen...
Geef mij maar matzwarte handschoenen...
-
kvind wit maar niets geef mij maar rood of zwart maar ze zijn heel goedna een jaar zijn ze nog als nieuw( en ja ik draag ze)