SLOTJE A.U.B. OOK VERKOCHT ! En nog een prima schijfremsetje
Moderator:Beheerders
Ook een prima setje schijfremmen. Ook weer compleet....dus voor en achter incl. schijven ;D
Eenvoudig maar voldoet gewoon nog steeds prima. Geen lekken of wat dan ook. Het is het oude type (grijskleurig) met aluminium hendels. Lekker simpel af te stellen.
Prijs is 115,-
Eenvoudig maar voldoet gewoon nog steeds prima. Geen lekken of wat dan ook. Het is het oude type (grijskleurig) met aluminium hendels. Lekker simpel af te stellen.
Prijs is 115,-
Re:En nog een prima schijfremsetje Magura Louse !
hey hoeveel mm schijf is t voor

Re:En nog een prima schijfremsetje Magura Louise !
Gewoon normale louise maat 165 toch ???
ah ja jammer
te klein fo me dude :-X

te klein fo me dude :-X
Wat wil je er mee doen dan ??? ??? Ik heb met die "kleine" Magura al heel wat tracks getrotseerd. Namen, Kaprun, Willingen, Winterbergen, Chaud Fontaine.................Ze deden het elke keer weer gewoon toppie..........................Wou ik toch ff laten weten
;D
;D
pfffffff....Ik weet niet of dat lukt.............(geen camera)..........Ik probeer vanavond wel ff wat....
Je weet och wel hoe Louise´s er uit zien ?
Je weet och wel hoe Louise´s er uit zien ?
voor mij niet meer nodig ik heb net hayes gekocht.
gr mark
gr mark
sTreeT-BoY schreef:
ga je niet lager dan 115€ ?
Je kan ze voor 100,- op komen halen, maar dan moet je wel een beetje rap zijn. Ik wil het dan dit week-end afronden ;D
In principe kan ik ze al aan iemand anders kwijt, maar dan moet ik ze op gaan sturen naar Belgie en daar heb ik niet zo"n zin in......dus....
Shiver sjaak schreef:
voor mij niet meer nodig ik heb net hayes gekocht.
gr mark
O.k. man.......Veel plezier met de Hayes ;D ;D