halloween
Moderator:Beheerders
Re:halloween
Naar school en daarna ff biken
Met dit weer? no thanx...
Ik denk dat ik dadelijk na stage ff naar de sportschool ofzo ga.... Zondag ga ik wel fietsen..
Moet ik vanavond wel uitkijken met het oversteken dan?
Volgens mij doet bijna niemand wat aan Haloween..
Ik denk dat ik dadelijk na stage ff naar de sportschool ofzo ga.... Zondag ga ik wel fietsen..
Moet ik vanavond wel uitkijken met het oversteken dan?
Volgens mij doet bijna niemand wat aan Haloween..
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Halloween? Totaal irrelevant. En mochten er kiddo"s aan de deur komen om snoep dan zeg ik dat ze op 11 november terug mogen komen. Weg met de veramerikanisering (nou ja, mijn GT en Trek zijn wel oke natuurlijk
) leve de oerhollandse tradities (zolang ik maar geen Gazelle hoef te kopen ;D) ----> Sinte Maarten rulezzzzzzzzz

- King Zeus @ DirtE19
mijn buurt loopt vol rare mensen, maar daarvoor moeten ze niet verkleed zijn natuurlijk...
asphaltdude on ice schreef:
Halloween? Totaal irrelevant. En mochten er kiddo"s aan de deur komen om snoep dan zeg ik dat ze op 11 november terug mogen komen. Weg met de veramerikanisering (nou ja, mijn GT en Trek zijn wel oke natuurlijk) leve de oerhollandse tradities (zolang ik maar geen Gazelle hoef te kopen ;D) ----> Sinte Maarten rulezzzzzzzzz
![]()
![]()
Halloween is keltisch, dus is dat mooi netjes west europees
- @sph@ltdude
- Contacteer:
GT dudette schreef:
Halloween is keltisch, dus is dat mooi netjes west europees
Oh..... nou ja vroegâh liepen wij alleen Sinte Maarten. In deze tijden waar obesitas en type 2 diabetes op de loer liggen is al dat gesnoep bovendien toch niet goed. Er is niemand aan de deur geweest trouwens.
hey waar ik woon in belgie is het ook sinte maartenasphaltdude on ice schreef:
Halloween? Totaal irrelevant. En mochten er kiddo"s aan de deur komen om snoep dan zeg ik dat ze op 11 november terug mogen komen. Weg met de veramerikanisering (nou ja, mijn GT en Trek zijn wel oke natuurlijk) leve de oerhollandse tradities (zolang ik maar geen Gazelle hoef te kopen ;D) ----> Sinte Maarten rulezzzzzzzzz
![]()
![]()
Muziek maakt meer kapot dan je lief is ::)
Ohja en gisteren voorh et eerst met een skateboard van een trap gereden ::) lol
Groot gedeelte is gefilmd.
Diegene die willen weten wat wij op Halloween gedaan hebben, kunnen een filmpje bij me komen kijken.
Diegene die willen weten wat wij op Halloween gedaan hebben, kunnen een filmpje bij me komen kijken.
surfstad schreef:
Groot gedeelte is gefilmd.
Kan je het online zetten ?
Als je computers snapt waarschijnlijk wel.
Ik snap dat allemaal niet, dus ikke niet.
Ik snap dat allemaal niet, dus ikke niet.