kona dawg of coiler
Moderators:JJ, Beheerders
Ben no steeds aan het kijken wat voor fiets ik moet nemen. Weet nu al wel tussen welke twee ik wil kiezen. Of de Dawg dee lux of de coiler dee lux. Allebei model 2004. Heeft er hier iemand ervaring met een van de twee? Weet wel dat de dawg iets meer richting xc gaat en wat lichter is. De coiler is daarentegen weer wat leuker om mee te freeriden in Duitsland (Willingen en Wintersberg). Weet iemand er wat meer van te vertellen?
Re:kona dawg of coiler
dawg is XC/marathon
coiler is zo wat goed in alles
coiler is zo wat goed in alles
Quido schreef:
Weet wel dat de dawg iets meer richting xc gaat en wat lichter is. De coiler is daarentegen weer wat leuker om mee te freeriden in Duitsland (Willingen en Wintersberg).
Als je dit toch weet en je weet wat je zelf wil, is het toch niet zo moeilijk meer?
dat ben ik met je eens. Alleen coiler dee lux is stukje duurder. en ik vroeg me af of je met de dawg ook nog wat gekke dingen kunt uithalen. Niet van die echt extreme dingen, maar gewoon wat meer en sneller naar beneden
tegaan. heb nl nog nooit fully gehad
tegaan. heb nl nog nooit fully gehad
Coiler... no doubt, beste van beide werelden...

Ik zou een coiler dlx nemen. Die weegt net zoveel als een gewone dawg. En heeft 1" meer veerweg. Dezefde buizenset als de STINKY en een prima afmontage voor dat geld.
Wat mij betreft dus het beste van twee werelden gecombineerd.
Maar ga gewoon ff naar een dealer die ze heeft staan een maak eens een proefrit. Na 2 meter weet je gewoon al dat de coiler wil spelen en de dawg een tochtje wil rijden................
Wat mij betreft dus het beste van twee werelden gecombineerd.
Maar ga gewoon ff naar een dealer die ze heeft staan een maak eens een proefrit. Na 2 meter weet je gewoon al dat de coiler wil spelen en de dawg een tochtje wil rijden................
Ik zou ECHT wel die COILER nemen, no doubt. Heb hem bij Bikemotion gezien en op gezeten maar vette fiets. :P
Hier kun je ook een XC ritje mee maken, maar ook een DHtje pakken.
Ga maar voor die COILER
Sucses
Hier kun je ook een XC ritje mee maken, maar ook een DHtje pakken.
Ga maar voor die COILER
Sucses

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Ja ik ga met me vader mee....
deze fiets is echt mooi! en niet te vergelijken met de dawg... ::)
kep zelf een stab dee-lux ... dies ook super!!
maja.. kona ownt nu eenmaal :P:P
\o/
greetz en suc6 met je keuze TGR
ps. http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=11738
deze fiets is echt mooi! en niet te vergelijken met de dawg... ::)
kep zelf een stab dee-lux ... dies ook super!!
maja.. kona ownt nu eenmaal :P:P
\o/
greetz en suc6 met je keuze TGR
ps. http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=11738