Wat voor merk Body Armor....

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

surfstad
Re:Wat voor merk Body Armor....

Bericht door surfstad » za okt 25, 2003 9:45 pm

Wel cool altijd zo´n pakkie!
Ben je ineens breed :P

HoPe

Bericht door HoPe » za okt 25, 2003 10:31 pm

Zane! schreef:
hoe bedoel je dat ledematen verhaal?

zane

Ik denk dat zoiets een "kidney belt" noemt. In Bad Wildbad was er iemand die zwaar gevallen was en die had toen nog een dainese. Nu is hij veranderd denk ik naar zo"n UFO (goed, wel warm) omdat die meer bescherming biedt aan de ledematen en de sleutelbenen. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen met een gescheurde nier en andere pijnlijke.. situaties. Dainese is goed - dat vindt hij ook - maar koop er toch maar een kidney belt bij.

Ziet er zo uit:

Afbeelding

(in motowinkels zijn ze sjieker ;) ) Nog iets: niet alle series van Dainese hebben een plastieken borstplaat; ook niet onbelangrijk.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo okt 26, 2003 8:28 pm

Ik weet niet hoor, maar volgens mij werkt dat niet onder een Dainese met rugplaat. En dan nog iets, niergordels zijn in eerste instantie bedoeld om het verschijnsel van "zwevende nieren" bij motorcrossers te voorkomen.

Zane!

Bericht door Zane! » zo okt 26, 2003 8:37 pm

copy that SC

t ging mij er gwoon om dat ik niet begreep wat Hope met ledematen bedoelt... Volgens mij zijn ledematen je armen/benen etc en niet je organen/specifieke botten fzo etc

Zane

surfstad

Bericht door surfstad » ma okt 27, 2003 7:18 am

Ledematen hangen aan je lichaam toch... dus armen, benen, hoofd en natuurlijk den penis!

Plaats reactie