Wie heeft afgelopen zondag onze tocht gereden en wie heeft daarop nog opbouwende kritiek. Wij willen graag weten wat we nog kunnen verbeteren.
Groeten
Nuenen het dak van Brabant
Moderator:Beheerders
Re:Nuenen het dak van Brabant
Ja, ik ben er geweest. Lekker in de polonaise fietsen, met name bergop. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen. Alleen maar prettig natuurlijk dat er zoveel mensen op af kwamen. Het weer zat natuurlijk ook mee. Eigenlijk geen kritiek, zelfs niet opbouwend. Route was goed uitgepijld (is dit goed Nederlands?), bevoorrading halverwege was prima en voldoende mensen op "gevaarlijke" punten (alleen kunnen sommige "klaar-overs" ook overdrijven, maar ja, ze bedoelen het goed). Kom al regelmatig op de route bij de Gulberg en het is daar leuk fietsen. Ik hoorde dat de route in de Stiphoutse bossen inmiddels ook volledig is uitgepijld (is ie weer)???
Weet iemand trouwens wat er gebeurt is met die 2 bikers die met de ambulance zijn afgevoerd?
Alles viel gelukkig mee. We hebben ze nog gebeld. Een beetje hoofdpijn en wat stramme spieren is het enige. Gelukkig maar.
wat (en waar) is er dan gebeurd? Ik heb wel een ambulance gehoord (en gezien) maar geen bikers die werden opgeladen.