ff klagen.

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Sven
ff klagen.

Bericht door Sven » zo okt 19, 2003 3:43 pm

Nou. Ik heb lekker gefietst. Maar ik mot toch ff klagen:
  • Teveel wandelaars
  • Teveel honden
  • Teveel paarden
  • Een vuurtje stoken in Daniken (bos) is ook normaal, lijkt het zo.
  • Wandelaars zeiken teveel (alom bekend verhaal)

Kortom... het bekende verhaal: het wordt weer herfst, mensen gaan met de hele familie + aanverwanten wandelen.
Als je dus belt gaan ze niet aan de kant. Als je afremt tot 5 km per uur, poeslief vraagt: "ZOu ik alstublieft heel even langs mogen?" krijg je dan ook nog een heel scheldkannonade over je heen..

Tjeezus... waar moet dat heen met de vrije natuurgenieters?

Maja... ik heb wel lekker gefietst...

Xircuit
Contacteer:

Re:ff klagen.

Bericht door Xircuit » zo okt 19, 2003 5:34 pm

Jeps, ook in Montferland was het vanmorgen weer poepie-druk, veel mensen, zo mogelijk nog meer loslopende honden/kinderen en veel gezeur.

Ach, shit happends, gewoon terug schieten/steken/gooien.

Crash

Bericht door Crash » zo okt 19, 2003 5:42 pm

tsssss helemaal met je eens al die rot mensen op de route >:(
met de rest
en dan vooral die paarden >:( word ik helemaal schijtziek van rrrrrrr
daarvoor bouwde ik mn eigen trails om daar geen last van te hebben lukte perfect en was super tof om op te rijden maar wat doen die bosnerds ze halen t WEG >:( >:(

Enduro

Bericht door Enduro » ma okt 20, 2003 11:04 am

Teveel poep, ook vaak last van...

Steppie

Bericht door Steppie » ma okt 20, 2003 12:28 pm

Het was gisteren inderdaad weer eens super druk in de bossen. Oouders met teveel kinderen :) Zie ze nooit als het slechter weer is trouwens. Maar sommige zijn inderdaad niet zo netjes. Rijd je over een fiets route, haal je netjes langzaam iemand in en dan nog zo"n oude heks"heee, jij mag hier helemaal niet fietsen" doooh
maar ja, we moeten het bos nu eenmaal delen en daarom groet ik iedereen altijd netjes. Jammer dat niet iedereen even netjes terug is, maar de meesten gelukkig wel.......

Erikje

Bericht door Erikje » ma okt 20, 2003 12:51 pm

Ik heb gisteren heerlijk gewandeld met het gezinnetje in het bos. Mooi weer, hondje los en lekker struinen achter konijntjes aan, dochtertje lekker heen en weer lopen over de bospaden. Vrouw achter de baby in de wagen, one happy family. En opeens reden ze achter ons, die bikers..... stofwolken.... vaart minderen...en ik riep gelijk mijn hond, die ook direct kwam en naast mij kwam zitten, mijn vrouw ontfermde zich over de 2,5 jarige schoonheid terwijl de kinderwagen naast het pad geparkeerd was en toen gebeurde het, die bikers begonnen te roepen, Hey, bedankt he, prettige middag, dus mijn reactie was direct ook zo, en ik zei, hoi, ja jullie ook.......

Zeikerds, zo kan het ook.

Erikje

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » ma okt 20, 2003 3:00 pm

Xircuit schreef:
Jeps, ook in Montferland was het vanmorgen weer poepie-druk, veel mensen, zo mogelijk nog meer loslopende honden/kinderen en veel gezeur.

Ach, shit happends, gewoon terug schieten/steken/gooien.

he je vergeet schoppen en elleboogjes geven

Crash

Bericht door Crash » ma okt 20, 2003 3:44 pm

;D

ramon73

Bericht door ramon73 » ma okt 20, 2003 9:47 pm

Gelukkig wordt het kouder, blijven de wandelaars binnen ;D
Laatst nog een koppel tegengekomen, rustig erachter gebleven en netjes gevraagd om erlangs te mogen. Is beleefder dan een ram op je bel.
Roept die vent : "VROEGER HADDEN WE EEN BEL OP DE FIETS!!!" Wanneer doe je het dan wel goed ???

Wel weer veel takken in het bos op het pad in het takkebos, maakt het alleen maar leuker. Omweggetje door echte bod ipv. pad volgen, wordt het pad extra breed van....

Pimiento

Bericht door Pimiento » di okt 21, 2003 2:44 pm

ramon73 schreef:
"VROEGER HADDEN WE EEN BEL OP DE FIETS!!!"

Gelukkig veranderen tijden... Gewoon lx of xt velgremmetjes kopen. Werkt veel beter als een bel. Ik zie ze al weer duiken ;D ;D 8)!

mudlark

Bericht door mudlark » di okt 21, 2003 6:50 pm

nee, zondag heb ik een leuke meegemaakt:

Op die langste klim in de loonse en drunense, die ene die zo"n bocht naar rechts maakt, zat een stel met hun kinderwagen vast :o
hoe verzinnen ze het ???
ik dus niet mijn klim af kunnen maken, en zij weer schelden >:(
Het is dat er een klein kindje bij was >:(

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » di okt 21, 2003 8:01 pm

Druk man in het bos...allemaal mountainbikers op het pad! ;D
Maar schoppen is ook niet altijd goed, erg lastig om de stukjes huid en mensenvlees onder de cleats vandaan te peuteren...ik doe altijd de stierentruuk met mijn bar-ends...doen ze rennuh joh :P

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » di okt 21, 2003 8:17 pm

Dirty-Hands schreef:
Maar schoppen is ook niet altijd goed, erg lastig om de stukjes huid en mensenvlees onder de cleats vandaan te peuteren...ik doe altijd de stierentruuk met mijn bar-ends...doen ze rennuh joh :P

waar in de buurt van amsterdam hebben ze bos dan?? ::) ;D

Sven

Bericht door Sven » di okt 21, 2003 8:41 pm

Naja zeg... het was hier eigelijk de bedoeling om mijn ongenoegen te uiten, wordt hier een half bloedbad door iedereen geuit.

Dat was dus niet mijn bedoeling.

En oja, Erik, mijn uitspraak over natuurgenieters was fout... was overhaaste generalisering. Sorry.

The Flying V

Bericht door The Flying V » di okt 21, 2003 9:07 pm

Let wel, ik ben een fanatieke wandelaar. Komt de lijst
  • Teveel mountainbikers / fietsers
  • Teveel honden
  • Teveel paarden
  • Een vuurtje stoken in Daniken (bos) is ook normaal, lijkt het zo.
  • Mountainbikers / fietsers zijn nooit vriendelijk en rijden te lomp (alom bekend verhaal)

V.

Steppie

Bericht door Steppie » di okt 21, 2003 9:19 pm

;D we moeten ook altijd wat te klagen hebben he. Eigenlijk geeft dat aan dat we het te goed hebben (in vergelijk met 3dewereld landen)..............
Oops ik begin weer de verkeerde kant op te gaan. Kom op, met zijn allen genieten van het bos............. :-*

lion

Bericht door lion » di okt 21, 2003 10:20 pm

Abuse that Sl*t schreef:
[
Dirty-Hands schreef:

waar in de buurt van amsterdam hebben ze bos dan?? ::) ;D

omdat ik ook in amsterdam woon moet ik even verdedigen.
iets in amsterdam/amstelveen noemen meerdere mensen het Amsterdamse bos, hier is ook een fietsroute van iets van 30 km, jammer dat het op een verhard pad is ::), toch zijn er ook leuke dingetjes te doen, er is 1 heuvel en nog eens mijn parkie :-* (als hij niet alweer is weggesloopt door de bosverkrachters/boswachters)

surfstad

Bericht door surfstad » wo okt 22, 2003 11:10 am

Sta ik me daar lekker af te rukken in het bosch omdat er een klein kindje voor bij liep... heb ik ineens een XC voorwiel in mijn bilspleet zitten.... ::)

lion

Bericht door lion » wo okt 22, 2003 1:22 pm

surfstad schreef:
Sta ik me daar lekker af te rukken in het bosch omdat er een klein kindje voor bij liep... heb ik ineens een XC voorwiel in mijn bilspleet zitten.... ::)

zo klein ben ik niet! >:( ::)

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » zo okt 26, 2003 6:31 pm

Vandaag op montferland, ravottende honden op het pad, in de afdaling. Kmoest flink remmen omdat ze uit het niets het bos uitkwamen. Zegt mevrouw het baasje vergezelt met een paar eventueel nog dommere personen. Ja das schrikken he, ik zeg daarop vriendelijk: "eigenlijk moet je ze wel aanlijnen" Zegt de teef tegen mij: Nee hoor moet je de bordjes maar lezen, ze mogen loslopen, jij loopt toch ook los!? Ik zeg: goed rijdt k de volgende keer over uw hondje heen. Werd ze pissig, begon ze voor me te klappen. Dus ik dat applaus in ontvangst genomen om het op de "pindakaas jongentje mannier" te vieren ;D Goed hieruit blijkt wel weer, wij mountainbikers hebben het altijd gedaan, doe je vriendelijk krijg je een grote bek, doe je onvriendelijk krijg je een grote bek. K weet t niet meer hoor. :?

Frapp

Bericht door Frapp » ma nov 10, 2003 11:22 am

Ze waren inderdaad een tijdje terug in Daniken, Puth, Sweikhuizen, Stammenerbos..hoe je het ook wil noemen vuurtjes aan het maken.....
elke keer als er van die wandelaars langskwamen..:kregen wij dat gezeven over ons heen, waar we well niett mee bezig waren, terwijl wij ook alleen maar de scheit van die rook endergelijke kregen!

Frp

surfstad

Bericht door surfstad » ma nov 10, 2003 8:44 pm

guote van Ollie;"Ben ik nondenju aan het dirten op de A4 komt er zo´n XC-er langs die denkt dat de dirts van hem zijn."
Rare is... op de dirts en op de baan nooit last van wandelaars, honden, paarden of vuur.
Misschien is crosscountry door het bos wel heel asociaal.
Ik liep vroeger verrrr voor de mountainbike al door het bos.

The Flying V

Bericht door The Flying V » ma nov 10, 2003 10:10 pm

Ik krijg een beetje rare indruk van de mensen die hier telkens lopen te klagen. Ga gewoon lekker bike en erger je er niet aan, ook als het er veel zijn. Positief denken mensen!

V.

Mooie benaming: Stelletje oude wijven!

Loeky

Bericht door Loeky » za jun 12, 2004 1:08 pm

ik was een paar weekjes geleden 1 La Roche (Ardennen) hebben we daar een mooie route gevolgd.....tot er wandelaars op et pad liepen >:(
Zitten we net in een vette "downhill", ranzend met 55 km/uur naar benee, loopt en een f*cking grote groep wamdelaars op et pad. We mosten vol in de remmen en we waren nog bijna over de rotsen gekletterd :-[ .
Evene later een groep van ca 30 amateur mtb-ers (zo"n scouting groep met gehuurde hardtails enzo) ook erg fijn.... PFFFFF

snake

Bericht door snake » za jun 12, 2004 1:17 pm

de routes|paden rond la roche zijn niet uitsluitend voor mtb.

Plaats reactie