http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=122464
Hij is in goede staat. Matt zwarte voorkant met witte stickers. En, matt grijs achteraan met witte easton stickers. (Team-race kleuren van dat jaar dus) is size M en heeft een enorm leuke geometrie! bunnyhoppen enzo gaat vanzelf. Het achterwiel steekt diep onder t frame en is dus zeer kort! Daarmee dat hij zo"n scheve zadelbuis heeft. K denk dat k m in 2000 gekocht heb. Kun je zien aan de achterbrug. Voor de rest is er eigenlijk niets verandert aan de frames van 2004. Het is ook mogelijk om later ev. de nieuwe achterbrug te steken. Als de kleuren je niet aanstaan, dan weet k goei adres! Momenteel heb k even de demper van mijn lambda erin gestoken, dan heb k meeeer veerweg. Dit is allemaal mogelijk. Moest er ooit iets schelen aan t frame, moet je mij maar contacteren, en bezorg je via nicolai een herstelling ofzoiets.
Heb je nog meer vragen? Stuur ze maar...
1000 euro
De reden van verkoop = heb al een lambda en bmxtb (3 is nogal veel)
NICOLAI - UFO - Verkocht!!! - Slotje plz...
Moderator:Beheerders
Re:NICOLAI - UFO
Nieuwe (recentere) pic bovenaan!!!
Daim mensen. Doe anders een bod?

-
Hoe rijdt zo"n ufo nu eigenlijk ???
Wat kun je ermee? puur ds of ook geschikt voor streeten, freeride, dirt?? tell me
Ik vindt het een geile bak, maar zie een beetje op tegen het gewicht
Ik vind 4,5 kg best veel voor een ds-fully.
Wat kun je ermee? puur ds of ook geschikt voor streeten, freeride, dirt?? tell me
Ik vindt het een geile bak, maar zie een beetje op tegen het gewicht
Ik vind 4,5 kg best veel voor een ds-fully.
rijd echt wel speels! Ik merk echt niks van het gewicht! K heb een lange tijd dirts gepakt met dat ding en reed nog regelmatig street ermee. Heb er zelfs DH mee gereden.
Tis de beste alround bike die k heb...
Is ook de kortste full die k al ooit gezien heb... Bunnyhops gaan praktisch evengoed als op mijn hardtail. Dan zwijgen we nog over de wheelies...
K doe em niet graag weg,..., maar heb ni genoeg geld om 3 bikes te onderhouden.
SLu
Tis de beste alround bike die k heb...
Is ook de kortste full die k al ooit gezien heb... Bunnyhops gaan praktisch evengoed als op mijn hardtail. Dan zwijgen we nog over de wheelies...
K doe em niet graag weg,..., maar heb ni genoeg geld om 3 bikes te onderhouden.
SLu
???
Re:NICOLAI - UFO - SOLD
Hij is verkocht!!!