Wederom een fraaie tocht vanuit Hoenderloo door één van de mooiste MTB-gebieden in dit land.
Zie www.bar-end.nl
Laten jullie lintjes voor me over om op te halen?
Hoenderloo Zondag 2 november
Moderator:Beheerders
Re:Hoenderloo Zondag 2 november
Hij was goed !!!!
lijkt verdacht veel op mijn stormvogelmonteur van weleer

- litespeed.ocoee.fs
Hij was inderdaad wel aardig, er werd een hoop goed gemaakt op de posbankroute, voor de rest waren het wel erg veel "jeep" paden beetje saai, maar op het laatste stuk van de 50km, was er wel weer een stukje met leuke singletracks en wat hoogteverschil. Wat me op viel was het hoge gehalte stukgereden rijders die zich blijkbaar toch vergalopeerd hadden op de 50 km. blijkbaar. uiteraard weer geen foto van mij op de site, jammer maar ben er volgend jaar zeer zeker weer bij.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Yep, hij was weer goed, en yep, hij was zwaar, maar o zo lekker. Goed dat Bar End voor een wat langere route kiest, 40 km is net te kort.
Toch fijn dat er nog een aantal boseigenaren toestemming geven voor de organisatie van een tocht over hun gebied, mogen we erg blij mee zijn.
Verder was de organisatie voor zover ik het heb kunnen zien perfect, goed zichtbare pijlen, en 1 richting verkeer bij het inschrijven, slim! Volgende keer weer.
Toch fijn dat er nog een aantal boseigenaren toestemming geven voor de organisatie van een tocht over hun gebied, mogen we erg blij mee zijn.
Verder was de organisatie voor zover ik het heb kunnen zien perfect, goed zichtbare pijlen, en 1 richting verkeer bij het inschrijven, slim! Volgende keer weer.