Racing Ralph
Moderator:Beheerders
-
Kan iemand mij vertellen of de Racing Ralph UST van Schwalbe al verkrijgbaar is? Rij momenteel nog met de FF. Deze hebben me prima de zomer doorgholpen, maar de tests van de RR beloven veel goeds!
Weet anders wellicht iemand wie de importeur van Schwalbe in Nederland is, kan ik daar eens informeren.
Weet anders wellicht iemand wie de importeur van Schwalbe in Nederland is, kan ik daar eens informeren.
Re:Racing Ralph
schwalbe staat in de onder links op de homepagina van deze site.
Nee.
Het zal minimaal tot maart gaan duren voordat de racing ralph"s verkrijgbaar zijn.
Dit komt door de enorme vraag aan Fast Fred"s die er op dit moment bestaat, en die vraag zal eerst moeten worden afgehandeld, voordat de productielijn wordt aangepast aan de RR.
Een beetje achterstand dus voor Schwalbe!
Het zal minimaal tot maart gaan duren voordat de racing ralph"s verkrijgbaar zijn.
Dit komt door de enorme vraag aan Fast Fred"s die er op dit moment bestaat, en die vraag zal eerst moeten worden afgehandeld, voordat de productielijn wordt aangepast aan de RR.
Een beetje achterstand dus voor Schwalbe!
-
F*ck, da"s te lang.
Dan zal het waarschijnlijk de Black Jack of de Comp S Light worden. Was erg gecharmeerd van de lage rolweerstand van de FF, heb geen ervaring met Michelin.
Zoek dus een UST die licht loopt en een redelijke grip heeft. Zeg het maar....
Dan zal het waarschijnlijk de Black Jack of de Comp S Light worden. Was erg gecharmeerd van de lage rolweerstand van de FF, heb geen ervaring met Michelin.
Zoek dus een UST die licht loopt en een redelijke grip heeft. Zeg het maar....
Comp S Light. Mooi bandje voor jou eisen, lijkt mij zo. Niet al te veel rolweerstand, en lekker veel grip in de bochten...
Kijk anders ook eens bij Bike2Build voor een mooi overzicht buitenbandjes (Tubeless natuurlijk
)
Kijk anders ook eens bij Bike2Build voor een mooi overzicht buitenbandjes (Tubeless natuurlijk

Wil niet veel zeggen maar in Duitsland zijn wel al Rasing Ralphs te koop ::)
Weet niet of ze daar ook de UST versie hebben.
Ik d8 trouwens dat de Racing Ralph gewoon naast de Fast Fred kwam te staan, als opvulling van het gast tussen de FF"s en de Jimmy lijn.
Ik zit er ook aan te denken deze banden te kopen, ze komen idd erg goed uit de eerste tests, volgens mij worden ze op zowat elke Duitse fiets gemonteerd komend jaar, als ik de foto"s mag geloven die ik van 2004 fietsen gezien heb. Beloof wat goeds te worden
mzzl"s FranK
Ik d8 trouwens dat de Racing Ralph gewoon naast de Fast Fred kwam te staan, als opvulling van het gast tussen de FF"s en de Jimmy lijn.
Ik zit er ook aan te denken deze banden te kopen, ze komen idd erg goed uit de eerste tests, volgens mij worden ze op zowat elke Duitse fiets gemonteerd komend jaar, als ik de foto"s mag geloven die ik van 2004 fietsen gezien heb. Beloof wat goeds te worden
mzzl"s FranK
WAAAAAAR zijn ze te koop?
Ik móet die banden hebben! Ze roelen, en hard, zelfs op lage druk :P
FranQ schreef:
Wil niet veel zeggen maar in Duitsland zijn wel al Rasing Ralphs te koop ::)
mzzl"s FranK
[
Brum schreef:
WAAAAAAR zijn ze te koop?
Inderdaad!!! ik mot ze ook hebben...
Waar heb je die info vandaan?
Adressen zouden ook handig zijn

Rustig mensen rustig, niet dringen ;D
Hier komt het:
Uit BIKE gehaald bij Putz zweiradtreff Schwalbe Racing Ralph voor 32 euro.
Kijk das een goeie deal.
Een paar weken geleden stond op de website nog niks over die banden maar dan moet je maar een mailtje naar die lui sturen.
http://www.puetzbike.de
kontakt@puetzbike.de
Versending valt ook nog wel mee, 4,5 euro per kilo. en je kan nog per credit card betalen ook.
Ik zou zeggen veel suc6
groeten FranK
Hier komt het:
Uit BIKE gehaald bij Putz zweiradtreff Schwalbe Racing Ralph voor 32 euro.
Kijk das een goeie deal.
Een paar weken geleden stond op de website nog niks over die banden maar dan moet je maar een mailtje naar die lui sturen.
http://www.puetzbike.de
kontakt@puetzbike.de
Versending valt ook nog wel mee, 4,5 euro per kilo. en je kan nog per credit card betalen ook.
Ik zou zeggen veel suc6
groeten FranK
-
Deze mededeling kreeg ik van de importeur:
De Schwalbe Racing Ralph is een band uit het 2004 programma.
Deze band wordt op de Bike Motion beurs te Utrecht over enkele weken aan de Nederlandse consument geïntroduceerd.
Wij verwachten dat deze band vanaf januari 2004 te leveren is.
Met vriendelijke groet,
Anglo-Dutch BV
Hans Kentrop"
??? Wie nu nog weet mag het zeggen :-[
De Schwalbe Racing Ralph is een band uit het 2004 programma.
Deze band wordt op de Bike Motion beurs te Utrecht over enkele weken aan de Nederlandse consument geïntroduceerd.
Wij verwachten dat deze band vanaf januari 2004 te leveren is.
Met vriendelijke groet,
Anglo-Dutch BV
Hans Kentrop"
??? Wie nu nog weet mag het zeggen :-[
Een Cube limited4 bij Bike2build kopen.........eeft een maatje van mij gedaan, en die rijdt nu dus al op Racing Ralph"s!
Wat heeft ie dan met de fiets gedaan?
Is nogal een omzichtige manier, niet?

Is nogal een omzichtige manier, niet?
hij was gewoon op zoek naar een nieuwe bike.....
het werdt de cube limited4 en daar zitten toevallig al 2004 onderdelen op, vandaar.
het werdt de cube limited4 en daar zitten toevallig al 2004 onderdelen op, vandaar.
Pfffft.... ik boedoel: je gaat geen nieuwe fiets kopen om op ralphs te rijden....
Zo omzichtig zei ik dat toch niet, of wel? ???
Zo omzichtig zei ik dat toch niet, of wel? ???
bikefun heeft in de aanbieding tubeless michelin
Ik was niet erg gecharmeerd van de Comp S light, rij nu met hutchinson python en die zijn wel heel goed! Al naar Tioga Red Phoenix gekeken? Weegt niks en schijnt goed te rijden, ik ga "t zeker nog eens proberen!