RS Deluxe 190mm. inbouw
Moderator:Beheerders
Incl. 2 veren: 500x2.0" (lineair dus) en 650-800x58mm. (progressief dus).
Nauwelijks gebruikt.
Nauwelijks gebruikt.
Re:RS Deluxe 190mm. inbouw
richtprijs?? fotootje??
Greetzz
Greetzz
Foto heb ik niet, maar ziet er zo uit:
maar dan volledig zilverkleurige body. Is 1 jaar oud, heeft misschien 2 runs gezien. 500x2.0" veer is rood en de 650-800x58mm. veer is zwart.
Richtprijs? Dunno ... 200,00E voor alles, excl. transport? Bied maar wat, als het maar wel een beetje normaal is, geen onnozelaars die met 5,00E afkomen dus.

maar dan volledig zilverkleurige body. Is 1 jaar oud, heeft misschien 2 runs gezien. 500x2.0" veer is rood en de 650-800x58mm. veer is zwart.
Richtprijs? Dunno ... 200,00E voor alles, excl. transport? Bied maar wat, als het maar wel een beetje normaal is, geen onnozelaars die met 5,00E afkomen dus.
zoek toch net wat anders..
Gaat voor mij ff over...
Greetzz
Gaat voor mij ff over...
Greetzz
Vind je het teveel? Doe maar een bod ...
nee ik zoek een demper die je wat meer kan instellen.
Compression, Rebound etc..
In iedergeval bedankt..
Greetzz
Compression, Rebound etc..
In iedergeval bedankt..
Greetzz
-
Voor mij geen Roock Shocks achterdempers meer! Ik heb Altijd met Fox dempers gereden maar afgelopen vakantie de RS Deluxe met verstelbare compression+rebound uitgeprobeerd, die brak dus na 4 dagen DH dus mooi in 2en!!!!!! >:(
nou en, dan heb je pech.
val Luc daar niet mee lastig.
val Luc daar niet mee lastig.
geen rebound zie ik ???
Of toch wel
Of toch wel
Nope, enkel preload is extern te regelen. "t Is een zeer eenvoudig dempertje.
Nog steeds te koop ...
Er mag geboden worden ...
Misschien toch een beetje hoge vraagprijs? Ik kocht zo"n zelfde van Ruud voor E25, zoals je zegt: het is een zeer eenvoudig dempertje.
Hey, ik heb toch verschillende keren aangegeven dat er mag geboden worden, en ik doe er een extra progressieve veer bij ...
25E vind ik toch wel wat weinig voor een zo goed als nieuwe demper met een extra veer bij.
25E vind ik toch wel wat weinig voor een zo goed als nieuwe demper met een extra veer bij.
Hoe snel komt ie terug? i.v.m een lancering ::)
Demping is weliswaar niet instelbaar, maar is best wel ok. "t Is absoluut niet zo dat je na elke compression een schop in je kont krijgt.
150,00€ iemand?