Re:Bike2build S*cks
Moderator:Beheerders
**w h**r!
De t*r*ngl***rs hebben gewoon nog nooit iets goed kunnen bezorgen..
Dit keer had ik mazocchi vork olie en een rear hayes 6" adapter besteld, krijg ik fnish line olie en een front hayes 6" adapter.
Vorige negatieve ervaringen:
Fizik zadel die na 10 dagen ineens niet meer leverbaar was.
Ander zadel gekocht, krijg ik nog de verkeerde,
Tijdschrift Dirt besteld, krijg ik de Fiets.
Bike2Build, sorry gasten, maar nu zijn jullie toch echt een klant kwijt.
De t*r*ngl***rs hebben gewoon nog nooit iets goed kunnen bezorgen..
Dit keer had ik mazocchi vork olie en een rear hayes 6" adapter besteld, krijg ik fnish line olie en een front hayes 6" adapter.
Vorige negatieve ervaringen:
Fizik zadel die na 10 dagen ineens niet meer leverbaar was.
Ander zadel gekocht, krijg ik nog de verkeerde,
Tijdschrift Dirt besteld, krijg ik de Fiets.
-
- Contacteer:
Re:Bike2build Sucks
Ja dat kan ik me op die mannier voorstellen. Misschien ist pech, bij mij ging het tot nu toe altijd goed.
Maarja balen is het voor jouw zeker

-
Bike2 Build rulezzz
Neej heb zelf ook problemen gehad.. waren wat vergeten nadat de levering n week was uitgesteld.. kon ik weer n week wachten... maar wel goed geregeld de andere keren
Greetzzzz Koenie

Neej heb zelf ook problemen gehad.. waren wat vergeten nadat de levering n week was uitgesteld.. kon ik weer n week wachten... maar wel goed geregeld de andere keren
Greetzzzz Koenie
-
Ik heb een paar keer contact gehad met B2B, in meerdere gevallen moest het besteld worden. Ik leg de telefoon neer, bel daarna Akkermans en ben de volgende dag weer helemaal blij!
V.
V.
- dobbel our zero
ik had een balhoofd bij die gasten besteld
na 3 week nog niet binnen gekregen
toen maar ff gebeld, bleek dat ze dat balhoofd niet eens meer hadden
maar ik kreeg toen 2 week later een beter balhoofd voor de zelfde prijs ;D
na 3 week nog niet binnen gekregen
toen maar ff gebeld, bleek dat ze dat balhoofd niet eens meer hadden
maar ik kreeg toen 2 week later een beter balhoofd voor de zelfde prijs ;D
Ik heb ook gemengde gevoelens over B2B...
Bestel je online onderdelen, krijg je een bevestiging per email binnen. Opzich heel normaal bij online shops, maar ze geven niet aan hoe lang het gaat duren voor je dat onderdeel binnen kan verwachten, als het niet op voorraad is. Zo heb ik eens 3 weken moeten wachten op een onderdeel, en mij werd niet per email of telefonisch kennis gegeven dat het langer als 10 dagen zou duren. Na zelf een telefoontje gepleegd te hebben konden ze nog niet aangeven hoe lang het ging duren, heb ik die bestelling zelf maar geannuleerd.
Ook eens meegemaakt dat de bestellingen niet compleet zijn ontvangen, terwijl ik er wel voor betaald had. Bleek dat de inpakker niet opgelet had... Komt wel slordig over...
Bestel je online onderdelen, krijg je een bevestiging per email binnen. Opzich heel normaal bij online shops, maar ze geven niet aan hoe lang het gaat duren voor je dat onderdeel binnen kan verwachten, als het niet op voorraad is. Zo heb ik eens 3 weken moeten wachten op een onderdeel, en mij werd niet per email of telefonisch kennis gegeven dat het langer als 10 dagen zou duren. Na zelf een telefoontje gepleegd te hebben konden ze nog niet aangeven hoe lang het ging duren, heb ik die bestelling zelf maar geannuleerd.
Ook eens meegemaakt dat de bestellingen niet compleet zijn ontvangen, terwijl ik er wel voor betaald had. Bleek dat de inpakker niet opgelet had... Komt wel slordig over...
...kep eens 6 weken op pedalen moeten wachten...
had geïnformeerd bij B2B, bleken ze niet leverbaar te zijn...
...bedankt dus voor de info.......
daarentegen had ik de rest van de bestelling binnen 2 dagen binnen.
had geïnformeerd bij B2B, bleken ze niet leverbaar te zijn...
...bedankt dus voor de info.......
daarentegen had ik de rest van de bestelling binnen 2 dagen binnen.
-
Ik heb (nog) geen negatieve ervaringen met de service bij B2B.
Wel een voordeel bij B2B is dat ze tenminste weten waar ik over praat (en waar ze zelf over praten). Bij de meeste zaken is dit anders, zeker als de onderdelen wat specifieker zijn.
Wel een voordeel bij B2B is dat ze tenminste weten waar ik over praat (en waar ze zelf over praten). Bij de meeste zaken is dit anders, zeker als de onderdelen wat specifieker zijn.
Heb nu een keer of 4 bij ze besteld.. alleen maar goede ervaringen. Prima op tijd, een mailtje als het wat langer gaat duren met uitleg waarom...geen klachten hier.
-
Idem bij mij. Eigenlijk geen klachten, ik heb nu een keer of twee wat besteld, beide keren had ik het de volgende dag in huis. Verder haal ik het meestal op.
Het kan voorkomen dat iets niet leverbaar is op het moment van bestellen. B2B moet dat onderdeel dan ook bestellen, ze zijn dus afhankelijk van de leverancier.. Zo kan het natuurlijk voorkomen dat zij je niet met zekerheid kunnen vertellen wanneer iets binnenkomt. Is jammer, maar ja, daar kunnen ze weinig aan doen lijkt mij.
Verder is de service/garantie etc super, ze zullen niet moeilijk doen.
Het kan voorkomen dat iets niet leverbaar is op het moment van bestellen. B2B moet dat onderdeel dan ook bestellen, ze zijn dus afhankelijk van de leverancier.. Zo kan het natuurlijk voorkomen dat zij je niet met zekerheid kunnen vertellen wanneer iets binnenkomt. Is jammer, maar ja, daar kunnen ze weinig aan doen lijkt mij.
Verder is de service/garantie etc super, ze zullen niet moeilijk doen.
JunkE schreef:
zet dan alleen dat neer dat schelden mag je laten zitten hoor, hun hebben het ook superdruk en ja dan gaat nou eenmaal niet altijd alles goed.
WTR schreef:
zet dan alleen dat neer dat schelden mag je laten zitten hoor, hun hebben het ook superdruk en ja dan gaat nou eenmaal niet altijd alles goed.
Daar ben ik niet mee eens... Als je net begonnen bent met een onderneming, kan ik het wel begrijpen dat alles niet 100% verloopt in het begin, maar als je al langere tijd zaken doet, mag je wel aannemen dat je die flaws verholpen hebt, om zo je klantenkring ( tevreden ) te houden. Kom wel slordig over als je regelmatig incomplete pakketjes verzend, niet? Of dat er klanten 3 of meer weken op bericht moeten wachten...
En 1 ding blijft zeker: Klant is koning...
:-*rcisoke schreef: [Daar ben ik niet mee eens... Als je net begonnen bent met een onderneming, kan ik het wel begrijpen dat alles niet 100% verloopt in het begin, maar als je al langere tijd zaken doet, mag je wel aannemen dat je die flaws verholpen hebt, om zo je klantenkring ( tevreden ) te houden. Kom wel slordig over als je regelmatig incomplete pakketjes verzend, niet? Of dat er klanten 3 of meer weken op bericht moeten wachten...WTR schreef:
Re:Bike2build Sucks (soms)
7 Weken geleden een Maxxis Highroller besteld, 2.70, 50a compound, 26", was niet direct leverbaar dus of ik daarop wilde wachten, was mij best had m pas afgelopen weekend nodig. Krijg 2 dagen later in de bus; Highroller 2.35, 60a compound, 26"
Mailtje gestuurd en ik zou met mn volgende bestelling een verzend pakketje meekrijgen om de band terug te sturen zodat ze een andere konden sturen. Inmiddels al een volgende bestelling geplaatst(nu 5 weken geleden), Fox Racing Pants, E13 Chainguide, Planet X platforms en fox Jersey. Fox jersey en platforms heb ik inmiddels binnen, Highroller, chainguide en broek zit ik nog steeds op te wachten. Ondertussen wel goed geholpen door b2b, voldoende mailtjes gehad over de status van de bestelling,. Wel een beetje jammer van die lange levertijden want ik had de spullen afgelopen weekend hard nodig maar b2b is ook afhankelijk van hun leveranciers. Verder in het verleden goede ervaringen met b2b meestal spullen binnen een week in huis.
Hoop dat ik de spullen wel snel binnen heb want anders kijk ik volgende keer misschien toch ff of ik ergens anders ook aan de spullen kan komen.

Hoop dat ik de spullen wel snel binnen heb want anders kijk ik volgende keer misschien toch ff of ik ergens anders ook aan de spullen kan komen.
rcisoke schreef:
[WTR schreef:
Daar ben ik niet mee eens... Als je net begonnen bent met een onderneming, kan ik het wel begrijpen dat alles niet 100% verloopt in het begin, maar als je al langere tijd zaken doet, mag je wel aannemen dat je die flaws verholpen hebt, om zo je klantenkring ( tevreden ) te houden. Kom wel slordig over als je regelmatig incomplete pakketjes verzend, niet? Of dat er klanten 3 of meer weken op bericht moeten wachten...
is dat schelden nodig dan? denk je er iets mee op te schieten?
van die lange levertijden is natuurlijk wel vervelend maar, er zijn ook zoveel mensen met goede ervaringen
WTR schreef:
is dat schelden nodig dan? denk je er iets mee op te schieten?
van die lange levertijden is natuurlijk wel vervelend maar, er zijn ook zoveel mensen met goede ervaringen
Dit is en blijft een klaagbaak, en zolang de heren moderators en beheerders niet ingrijpen is alles toegestaan. En wat maakt jou dat nou uit of hij tekeer gaat tegen B2B?? Als hij zij er beter door gaat voelen, laat hem. Dat is zijn goed recht, net als alle anderen die positieve ervaringen willen melden over die knakkers in Vlaardingen.
En lange levertijden kan ik ook nog mee in, maar verkeerde bestellingen of klanten laten wachten zonder bericht vind ik persoonlijk niet kunnen. En dan mogen ze wel de goedkoopste zijn in Nederland, maar dat is nog geen reden om zo je klanten te behandelen. Dan betaal ik liever wat meer voor betere service, bij wijze van spreken.
Zeer goed gesproken rsisoke ;D Ik ben het er helemaal mee eens ....
Niet meteen van dat paniekerige als er een x iemand shit,tering of poep zegt............Zeker niet op een klaagbaak......
Niet meteen van dat paniekerige als er een x iemand shit,tering of poep zegt............Zeker niet op een klaagbaak......
Mij boeit het nix, maaruh:
Klaagbaak
Indien je problemen hebt met de service van je dealer of de garantie van een bepaald merk. (houdt het wel netjes aub)
Beheerders: Jurriaan, this is not BF, Zane!
Ik heb daar al zowat 25 bestellingen gedaan, ergste wat ooit gebeurd was, was verkeerde remhendels en bb cup ontvangen, binnen een week weer gefixt...
hey mensen
tja b2b is bij mij ook een beetje
ik zat eerst op een set wielen van sun double track te w88
elke keer als ik belde kwamen ze eind van de week wel binnen maar nie dus ik heb ze maar geanuleerd dat vond ik best kut dat het zo lang duurde >:(
maar ja ik kan allemaal wel gaan liggen zeiken maar daar schiet ik geen fuck mee op maare aan de telefoon zijn ze erg vriendelijk en ze zijn berijd om van alles uit te zoeken voor je dus dat zit goed b2b
als ik iets snel binnen wil hebben bestel ik het wel bij BIKE-FUN ;D

tja b2b is bij mij ook een beetje

ik zat eerst op een set wielen van sun double track te w88
elke keer als ik belde kwamen ze eind van de week wel binnen maar nie dus ik heb ze maar geanuleerd dat vond ik best kut dat het zo lang duurde >:(
maar ja ik kan allemaal wel gaan liggen zeiken maar daar schiet ik geen fuck mee op maare aan de telefoon zijn ze erg vriendelijk en ze zijn berijd om van alles uit te zoeken voor je dus dat zit goed b2b

als ik iets snel binnen wil hebben bestel ik het wel bij BIKE-FUN ;D
Wat mijn ervaring is dat zeker bij bepaalde merken het nogal lang kan duren, b.v. FOX.
En dat ze denk ik nog niet een goed systeem hebben om lang openstaande bestellingen goed bij te houden c.q. de klant te informeren.
Maar dat zullen ze zelf ook wel ervaren, wie weet gaat het in 2004 steeds beter
En dat ze denk ik nog niet een goed systeem hebben om lang openstaande bestellingen goed bij te houden c.q. de klant te informeren.
Maar dat zullen ze zelf ook wel ervaren, wie weet gaat het in 2004 steeds beter

Lissette van b2b roeleert!
-
alleen lisette vergeet wel es wat door te geven als ze op vakantie gaat ;D
Bike2build R*les!