komend weekend 27/28 bwb
Moderator:Beheerders
WIE O WIE?
:-*
:-*
-
Re:komend weekend 27/28 bwb
ik! zei de gek, jans ook en zus gaat proberen vrij te krijgen.....
go zus go zus go zus!
zane
zane
het weer is echter twijfelachtig...
http://www.weeronline.nl/Duitsland/Pforzheim.htm
geloof dat pforzheim een beetje het dichtstbijzijnde grote plaatsje is waar www.weeronline.com op reageerde...
door op de link te klikken kom je op het huidige plus 2 dagen weer. door daarna op trend te klikken zie je het weekend, en dan valt er wel wat regen. (minder dan ze eerst aangaven wel)
http://www.weeronline.nl/Duitsland/Pforzheim.htm
geloof dat pforzheim een beetje het dichtstbijzijnde grote plaatsje is waar www.weeronline.com op reageerde...
door op de link te klikken kom je op het huidige plus 2 dagen weer. door daarna op trend te klikken zie je het weekend, en dan valt er wel wat regen. (minder dan ze eerst aangaven wel)
Ik gebruik altijd:
http://wetter.rtl.de/index_ok.html
En tik dan bij PLZ oder Ort de plaatsnaam in.
Bij ons (Todtnau) is het in ieder geval droog. knipoogsmiley
http://wetter.rtl.de/index_ok.html
En tik dan bij PLZ oder Ort de plaatsnaam in.
Bij ons (Todtnau) is het in ieder geval droog. knipoogsmiley
volgens dat ding is het zaterdag wat natig en zondag droog. ik ben er alleen zondag, maar omdat ik maar 1 dag ga wil ik wel zeker weten dat het droog is. het is simpelweg net iets te ver rijden om het risico te lopen dat het daar de hele dag regend.
in todtnau is het wel mooi? of net als in bwb alleen droog zeg maar. (grijswolkje)
wanneer ga je wel naar bwb rodger? dan kun je daar ook eens over meepraten... knipoogsmiley, tonguitsteeksmiley
in todtnau is het wel mooi? of net als in bwb alleen droog zeg maar. (grijswolkje)
wanneer ga je wel naar bwb rodger? dan kun je daar ook eens over meepraten... knipoogsmiley, tonguitsteeksmiley
SHIFT 00 schreef:
HA!
Als jij Kim meeneemt. kusjesmiley
BWB is tot wanneer geopend?
King of the bikepark ga ik niet redden,
verjaardag van die kleine wordt dan gevierd.
Zondag in Todtnau ziet er redelijk goed uit,
mooi wil ik het niet noemen maar tis zeker
niet slecht.
bad wildbad is ideaal voor kimmen en andere beginnende fiets heldinnen. zo kunnen de vriendinnen leuk fietsen en de vrienden ook. wat wilt gij nog meer? je wist toch al dat kim en janske met de opening hadden meegedaan aan de dual wedstrijd?
zo zie je maar. zelfs kim is eral geweest. en jij nog niet. ga je schamen! maar dan wel 10 keer naar todtnau gaan... ohoh.. vergroot je horizon zoon! go out and discover da world my friend.
blaat, blaat, bladiebla, AMEN!
saintsmiley.
zo zie je maar. zelfs kim is eral geweest. en jij nog niet. ga je schamen! maar dan wel 10 keer naar todtnau gaan... ohoh.. vergroot je horizon zoon! go out and discover da world my friend.
blaat, blaat, bladiebla, AMEN!
saintsmiley.
Ik kan "t niet vaak genoeg zeggen: bwb roelt harder dan T (alleen de lift niet).
Kim aan de dual!? lookincoolsmiley
Laat mij haar huwen!
Where is she-devil when you need her...
BWB is open tot 2 november zie ik net op de site,
HEEL misschien.....HEEL misschien.
Anders moet ik bijna een jaar wachten om
erover mee te kunnen praten. tonguitsteeksmiley
We keep in touch.
P.S. aanstaand weekend is pas de 4de keer Todtnau.
Laat mij haar huwen!
Where is she-devil when you need her...
BWB is open tot 2 november zie ik net op de site,
HEEL misschien.....HEEL misschien.
Anders moet ik bijna een jaar wachten om
erover mee te kunnen praten. tonguitsteeksmiley
We keep in touch.
P.S. aanstaand weekend is pas de 4de keer Todtnau.
eigenlijk moeten we dan dit jaar nog maar een keer met een groep gaan... met ruud ook! en met rodger en companen.
wanneer heeft men tijd?
wanneer heeft men tijd?
Tis een feit :
BWB biedt meer dan Todtnau kwa fietsplezier.
Helaas is de sfeer in BWB minus zero terwijl todtnau in de sneeuw nog altijd tropische sfeer is !
Bwb ZUIGT enorm kwa sfeer en Todtnau roeleert kwa sfeer (en kwa zuip, vreten en feesten)
Terwijl ik dit jaar meer in bwb ben geweest dan in Todtnau, dus geen vooroordelen.
BWB biedt meer dan Todtnau kwa fietsplezier.
Helaas is de sfeer in BWB minus zero terwijl todtnau in de sneeuw nog altijd tropische sfeer is !
Bwb ZUIGT enorm kwa sfeer en Todtnau roeleert kwa sfeer (en kwa zuip, vreten en feesten)
Terwijl ik dit jaar meer in bwb ben geweest dan in Todtnau, dus geen vooroordelen.
mwah, de sfeer in het bikepark bedoel je? of de sfeer van de bijna stervende oude mensen waar het van overloopt in bwb "city" ?
ik ben er meestal met pervert en die komt er wat langer en kent ook een aantal mensen daar. misschien dat ik daardoor die minus zero sfeer nog niet meegemaakt heb. zuip vreten en feesten gaat volgens mij overal wel goed als zane mee is. :-*
ik ben er meestal met pervert en die komt er wat langer en kent ook een aantal mensen daar. misschien dat ik daardoor die minus zero sfeer nog niet meegemaakt heb. zuip vreten en feesten gaat volgens mij overal wel goed als zane mee is. :-*
sfeer in het bikepark zelf, erger nog er is hier geen sprake van sfeer.
Ik ben er vorig weekeinde met Katze geweest en de lift van de boarder x is kapot.
Dus deze kun je al niet rijden. Je kunt wel gewoon de DH rijden. Je moet dan alleen een klein stukje teruglopen naar de start.
Ze zeiden dat de onderdelen uit Zwitserland moesten komen en dat het wel 2 weken kon duren.
Dus als je voor de boarder X gaat dan bel even van te voren!!!
Dus deze kun je al niet rijden. Je kunt wel gewoon de DH rijden. Je moet dan alleen een klein stukje teruglopen naar de start.
Ze zeiden dat de onderdelen uit Zwitserland moesten komen en dat het wel 2 weken kon duren.
Dus als je voor de boarder X gaat dan bel even van te voren!!!

mmh, tis wel zo dat er nog fucking veel moet gebeuren daar, peter en consorten zijn altijd druk, maar wel altijd met shit om t daar n waar paradijs te maken....
mschien gwoon ff zorgen dat ze geen tegenslagen (gewonden bijv) krijgen door domme acties zodat na n tijdje de sfeer er wel in zal komen?
zane
mschien gwoon ff zorgen dat ze geen tegenslagen (gewonden bijv) krijgen door domme acties zodat na n tijdje de sfeer er wel in zal komen?
zane
-
Sfeer in het Parc ontbreekt?........... Peter doet wel zijn best om er wat van te maken maar idd. er zijn daar wel eens knurften.......
als de sfeer in de groep maar goed is...
mocht de bx baan het niet doen dan moeten we ff herbereken wat nou slim is
als de sfeer in de groep maar goed is...
mocht de bx baan het niet doen dan moeten we ff herbereken wat nou slim is
met kans op regen en het ontbreken van een lift (ok, de dualbaan als alternatief...) wel een beetje jammer natuurlijk.
het weerbericht voor winterberg is wat positiever...
we zien wel toch?! bwb is wel 10x leuker.
het weerbericht voor winterberg is wat positiever...
we zien wel toch?! bwb is wel 10x leuker.
je kan iig nergens zo mooi stofhappen als in bwb..!!
weerberichten voor bwb/winterberg gaan redelijk gelijk op, kut en flink kut voor de zaterdag iig
zane
weerberichten voor bwb/winterberg gaan redelijk gelijk op, kut en flink kut voor de zaterdag iig
zane
-
Tja, weer doe je niets aan ......
we moeten eens flink aan de feest gaan daarzo...
en plonske wat stoortje nu daarzo? personeel? gebrek aan vrouwen?
we moeten eens flink aan de feest gaan daarzo...
en plonske wat stoortje nu daarzo? personeel? gebrek aan vrouwen?
-
schuif het gebeuren maar een week op. weer is klote, lift is niet 100% zus kan niet. kat is krols, vis is zwanger, behang komt van de muur, staan files op de volgende wegen..................... dus maar winterberg dit weekend
maar wel lekker nieuwe velgen besteld........
maar wel lekker nieuwe velgen besteld........
ik ga denk ik werken. dan is de kans op vrij met het king of the park gedoe groter en verdien ik fijn 200% enzow.
mochten ze al genoeg mensen hebben dan kom ik wel naar winterberg. :-*
mochten ze al genoeg mensen hebben dan kom ik wel naar winterberg. :-*