Old skool crossbaan onveilig maken
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
ik weet dat het voor een aantal mensen een beetje een kloteplek is om te komen maar in zevenhuizen (prov. Groningen) ligt een fietscrossbaan. Ben er een aantal weken geleden geweest toen mijn singlespeed net klaar was. Was weinig saai daar dus lijkt me op zich wel wat om daar eens een keer te ouwehoeren met een grote groep. Wie belangstelling heeft die roept maar. Aangezien het weer nu nog mooi is.....................
Re:Old skool crossbaan onveilig maken
Je wou een hele dag daar op die crossbaan rondhangen? Of is daar in de buurt nog meer te doen?
- Arnetteman
op zich is er nog wel meer ruimte over om een urban te doen in leek en roden.
Daarnaast weet ik nog een piepklein boske in Roden waar je minijumpjes hebt die je misschien wel maxi kunt nemen en waar al zoveel geragd is dat er inmiddels kombochten zijn ontstaan dus dat je er als de gesmeerde bliksem doorheen kan.
Maar het idee was eigenlijk dat als er genoeg belangstelling voor is een paar keer een wedstrijdje te houden daar.
Ik weet dat het weinig legaal is als je daar naartoe gaat maar je kunt er gewoon opkomen. Ben er laatst nog met Joske en DP master himself geweest en die baan roeleerd wel vet.
Maar daarna een urban in Leek en/of Roden is ook een optie. Bij de bieb in Roden kun je wel drops maken, daarnaast is er bij De Vrijbuiter (jawel) ook ruimte voor drops en zijn er nog genoeg andere leuke plekken die wel onveilig kunnen maken. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet echt een held ben in stunts en shit maar aldoende leert men.....toch?!
Daarnaast weet ik nog een piepklein boske in Roden waar je minijumpjes hebt die je misschien wel maxi kunt nemen en waar al zoveel geragd is dat er inmiddels kombochten zijn ontstaan dus dat je er als de gesmeerde bliksem doorheen kan.
Maar het idee was eigenlijk dat als er genoeg belangstelling voor is een paar keer een wedstrijdje te houden daar.
Ik weet dat het weinig legaal is als je daar naartoe gaat maar je kunt er gewoon opkomen. Ben er laatst nog met Joske en DP master himself geweest en die baan roeleerd wel vet.
Maar daarna een urban in Leek en/of Roden is ook een optie. Bij de bieb in Roden kun je wel drops maken, daarnaast is er bij De Vrijbuiter (jawel) ook ruimte voor drops en zijn er nog genoeg andere leuke plekken die wel onveilig kunnen maken. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet echt een held ben in stunts en shit maar aldoende leert men.....toch?!
Ik ben daar toch zeker 10 jaar niet meer geweest maar heb op zich wel zin om weer eens heen te gaan, alleen om nou 25 km te gaan pedellen op die Kona.... kweenognie
- Arnetteman
kun je geen auto charteren?
moet eerst wel genoeg belangstelling voor zijn, minimaal een man of 6 anders is wedstrijd ook niet leuk....toch?
maar tof dat je interesse toont.
Misschien wat makkelijker communiceren via msn?
florisschurer@msn.com
moet eerst wel genoeg belangstelling voor zijn, minimaal een man of 6 anders is wedstrijd ook niet leuk....toch?
maar tof dat je interesse toont.
Misschien wat makkelijker communiceren via msn?
florisschurer@msn.com
Voor Roden en Leek ben ik ook wel in, is om de hoek
Rinse is er vast ook wel voor in, zijn we al met 6 man

Rinse is er vast ook wel voor in, zijn we al met 6 man

- dobbel our zero
enne wanneer?
- Arnetteman
ok dan.....
1. Arnettehead
2. Legion
3. Jojo
4. Rinse?
5. Ruben?
6. Invisible floating Torso?
Wanneer moeten we maar ff bekijken. Wanneer kan wie en het moet wel mooi weer zijn natuurlijk.
We kunnen het alvast gaan zetten op volgende week zondag, de 28e?
Misschien is dat wel een mooie richtdatum. Op een zaterdag vind ik op zich ook geen punt.
Ik weet in ieder geval wel dat de snackbar in 7-huizen zondags pas om 1500 uur open is.
Maar Roden en Leek hebben ook wel leuke spots en snackbars en anders kunnen we bij mij thuis nog wel ff wat drinken. Ik woon toch in Roden.
Nou mannen, ik hoor het wel, houd me op de hoogte......
1. Arnettehead
2. Legion
3. Jojo
4. Rinse?
5. Ruben?
6. Invisible floating Torso?
Wanneer moeten we maar ff bekijken. Wanneer kan wie en het moet wel mooi weer zijn natuurlijk.
We kunnen het alvast gaan zetten op volgende week zondag, de 28e?
Misschien is dat wel een mooie richtdatum. Op een zaterdag vind ik op zich ook geen punt.
Ik weet in ieder geval wel dat de snackbar in 7-huizen zondags pas om 1500 uur open is.
Maar Roden en Leek hebben ook wel leuke spots en snackbars en anders kunnen we bij mij thuis nog wel ff wat drinken. Ik woon toch in Roden.
Nou mannen, ik hoor het wel, houd me op de hoogte......
28ste gaat mij niet lukken, zit dan in Todtnau. Misschien in oktober ::)
27ste komt mij mooier uit dan zondag erop. Anders idd oktober, maar dan ga ik ook geregeld iets te doen hebben

- Arnetteman
Op een zaterdag vind ik ook prima.
Dus als JoJo ook kan en er een aantal andere mensen komen dan kunnen we dus a.s. zaterdag wel heen gaan.
Schijnt dat het een beetje gaat regenen deze week. Als het zaterdag dan droog is dan is het wel erg goed te doen op die baan.
ik hoor het wel
1. Arnettehead
2. Legion
3. JoJo(?)
4. Rinse(?)
5. Ruben(?)
Dus als JoJo ook kan en er een aantal andere mensen komen dan kunnen we dus a.s. zaterdag wel heen gaan.
Schijnt dat het een beetje gaat regenen deze week. Als het zaterdag dan droog is dan is het wel erg goed te doen op die baan.
ik hoor het wel
1. Arnettehead
2. Legion
3. JoJo(?)
4. Rinse(?)
5. Ruben(?)
1. Arnettehead
2. Legion
[s]3. JoJo[/s]
4. Rinse(?)
5. Ruben(?)
Zaterdag zit ik in Todtnau, en normaal moet ik ook werken op zaterdag. zondag"s komt mij beter uit
2. Legion
[s]3. JoJo[/s]
4. Rinse(?)
5. Ruben(?)
Zaterdag zit ik in Todtnau, en normaal moet ik ook werken op zaterdag. zondag"s komt mij beter uit

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik kan wel een keertje. Maar niet komende weekend of weekend daarop. Daarna heb ik wel weer ruimte!
Rinse
Rinse
- Arnetteman
hmmm, schiet nog niet echt op zo.
jammer Rinse, misschien een andere keer?
Ruben kon ook niet had ik begrepen.
Nou ja, we zien wel.
Wat denk jij ervan Legion?
jammer Rinse, misschien een andere keer?
Ruben kon ook niet had ik begrepen.
Nou ja, we zien wel.
Wat denk jij ervan Legion?
Laat maar fijn zitten dan, kga zelf wel ergens aanklooien ofzo....
Arnettehead schreef:
ik weet dat het voor een aantal mensen een beetje een kloteplek is om te komen maar in zevenhuizen (prov. Groningen) ligt een fietscrossbaan. Ben er een aantal weken geleden geweest toen mijn singlespeed net klaar was. Was weinig saai daar dus lijkt me op zich wel wat om daar eens een keer te ouwehoeren met een grote groep. Wie belangstelling heeft die roept maar. Aangezien het weer nu nog mooi is.....................
Ouwehoeren doe je in het bordeel.
Fietsen doe je op een crossbaan!