pijn in ribben :(
Moderator:Beheerders
-
ik ben enkele weken geleden op mijn ribben gevallen, en dan deed het enorm pijn telkens ik inamdemde/ hoeste/ niesde/ lachte/ mij bukte...
na ong. 2 weken was het over, maar nu opeens, zonder terug te vallen ofzo is het weeral, en terug heel erg, (ik kan me amper bukken, (maar wel biken)
weet iemadn wat dit kan zijn?
het is nml niet leuk :-[
na ong. 2 weken was het over, maar nu opeens, zonder terug te vallen ofzo is het weeral, en terug heel erg, (ik kan me amper bukken, (maar wel biken)
Re:pijn in ribben :(
Hennige-haarie schreef:
ik ben enkele weken geleden op mijn ribben gevallen, en dan deed het enorm pijn telkens ik inamdemde/ hoeste/ niesde/ lachte/ mij bukte...
Klaplong lijkt me vrij overdreven hoewel het wel dezelfde symptonen, misschien een beetje gekneusd ofzo. Dokter kan je waarschijnlijk meer vertellen.
Succes anyway
iets met de spieren etc kan ook t geval zijn geloof ik
zane
zane
-
dokter stuurt me straks om foto"s, gekneusd of gebroken...
weldra komt er duidelijkheid in de zaak
weldra komt er duidelijkheid in de zaak
-
gekneust zet ik mn geld op in aangezien het sneller over was want als het gebroken was kon je je niet eens draaien o.i.d. maar i.i.g. sterkte met herstel ik heb het ook wel eens gehad gekneusde ribben geef het de tijd want het is snel weer zo ver.
sterkte met het herstel van de gebroken rib
-
mijn 10 de rib is gebroken.....
mijn eerste bike f(r)actuur
mijn eerste bike f(r)actuur

Hennige-haarie schreef: mijn 10 de rib is gebroken.....
mijn eerste bike f(r)actuur![]()

Ps, voorkennis??;
[
marzokki schreef: sterkte met het herstel van de gebroken rib
Hennige-haarie schreef:
mijn 10 de rib is gebroken.....
mijn eerste bike f(r)actuur![]()
Damned... iedere fiets gratis?

Veel beterschap he
WOEHOE GEFELICITEERD!!
...........
zoals jullie je nog wel kunnen herinneren heb ik enige tijd geleden 5 ribben gebroken. Hersteld vrij snel als je jong en gezond bent. (na 2 maanden weer wat gereden). Bedenk wel dat t heeeeeeeeel lang duurt voor je er echt vanaf bent!
Laatste weer begonnen met squashen en na n uur voel je t wel.
Dus doe rustig aan en van vooral niet op de betreffende zijde!
...........
zoals jullie je nog wel kunnen herinneren heb ik enige tijd geleden 5 ribben gebroken. Hersteld vrij snel als je jong en gezond bent. (na 2 maanden weer wat gereden). Bedenk wel dat t heeeeeeeeel lang duurt voor je er echt vanaf bent!
Laatste weer begonnen met squashen en na n uur voel je t wel.
Dus doe rustig aan en van vooral niet op de betreffende zijde!
Ach ja kun je niks aan doen maken we allemaal wel eens mee.
Heb afgelopen weekend bijna al mijn ribben gekneust op de DH strecke van de grote T.
En dat nog wel op de zelfde plek waar onze vriend Donnie aijn ribben heeft gebroken.
Het duur een weekje of 6 voordat ik uberhaupt weer mog biken van de dokter(alleen zo lang zonder biken
)
Maar veel suc6 met herstellen.
Gr Spike
Heb afgelopen weekend bijna al mijn ribben gekneust op de DH strecke van de grote T.
En dat nog wel op de zelfde plek waar onze vriend Donnie aijn ribben heeft gebroken.
Het duur een weekje of 6 voordat ik uberhaupt weer mog biken van de dokter(alleen zo lang zonder biken

Gr Spike
- Sin Nombre
- Contacteer:
Spike schreef:
Ach ja kun je niks aan doen maken we allemaal wel eens mee.
Het duur een weekje of 6 voordat ik uberhaupt weer mog biken van de dokter(alleen zo lang zonder biken![]()
)
Gr Spike
Mag je met gekneusde ribben dan niet biken?? ik ben een week geleden ook op m"n ribben gevallen (1 kant) , heb alleen last als ik diep moet ademen, en "s nachts om in te slapen...
Wel gewoon blijven ademen en niet te oppervlakkig, anders krijg je als je ribben weer genezen zijn last van vastzittende gewrichten die je ribben met het borstbeen en de wervelkolom verbinden. Met als gevolg dat je weer naar de fysio-of manueel therapeut moet en duurt het nog een aantal weken extra.
succes!!
groeten Koen
succes!!
groeten Koen
Ben in Todtnau ook gevalen, heb 3 week met pijn in mijn zij gelopen(niet continu pijn alleen bij rare bewegingen), maar is gelukkig over, stond op het punt ff langs de dokter te gaan, gelukkig niet nodig geweest.
Beterschap met je 10de rib
Beterschap met je 10de rib

-
Ik hoorde gisteren ook iets met ribben op het nieuws.. iets in een ver land.. ::)
V.
(geintjuh)
V.
(geintjuh)