kranked 5
Moderator:Beheerders
-
kheb net kranked 5 gedownload op kazaa maar die wil nie afspelen :"( het heeft iets te maken mee een codec ofzoiets wie kan mij zeggen hoe ik die kan afspelen????
Re:kranked 5
codec"s kun je downloaden, heb ik ook een keer moeten doen. vraag me niet waar ik ze gedownload hebt, geen idee meer ??? sry.
Heb kranked 5 ook in mijn kazaa lijst staan, maar blijf al een paar week op 2879 KB staan
hoe kan dat??? iemand een oplossing??
jojo
Heb kranked 5 ook in mijn kazaa lijst staan, maar blijf al een paar week op 2879 KB staan

jojo
Kijk dan in kazaa welke codec hij gebruikt....Div3 Div4 DIVX XVID mp43 (AC-3 (geluid))
Etc...Etc....
JD
Etc...Etc....
JD
- Hydraulic_Pimp
Gewoon de laatste nieuwe codecs afhalen van http://www.divx.com en dan zal ie wel gaan.
@jojo, geduld hebben, van mij heeft het ook lang geduurt, en veel op search for more sources klikke
@jojo, geduld hebben, van mij heeft het ook lang geduurt, en veel op search for more sources klikke

of gewoon bestellen bij bijvoorbeeld pinkbike of nsmb
de DVD bedoel ik dan natuurlijk
de DVD bedoel ik dan natuurlijk
wat voor formaat is het avi, mpg?
als het mpg is en het een redelijk groot bestand is dat heb je kans dat het een svcd is
kijk op www.vcdhelp.com
als het mpg is en het een redelijk groot bestand is dat heb je kans dat het een svcd is
kijk op www.vcdhelp.com
pZyteX schreef:
wat voor formaat is het avi, mpg?
kijk op www.vcdhelp.com
is een mpg ja, zal ff de link checken, thx
ps. geduld raak een keer op :P
http://www.fasttrackmovies.com
Ga op het forum eens zien, staat ergens een codec guide op met een hoop links naar programs die je zeggen welke codecs je nodig hebt (audio - video), avicodec bvb. Het kan dan eigenlijk niet simpeler, veel plezier!
Ga op het forum eens zien, staat ergens een codec guide op met een hoop links naar programs die je zeggen welke codecs je nodig hebt (audio - video), avicodec bvb. Het kan dan eigenlijk niet simpeler, veel plezier!
Hoeveel minuten duurt Kranked 5 eigenlijk? Ik heb nu een stuk van 39 minuten, hoeveel mis ik nog?
Totaal 806500 KB
zit momenteel net op de helft
schiet niet op :"(
zit momenteel net op de helft

-
jojo schreef:
codec"s kun je downloaden, heb ik ook een keer moeten doen. vraag me niet waar ik ze gedownload hebt, geen idee meer ??? sry.
Heb kranked 5 ook in mijn kazaa lijst staan, maar blijf al een paar week op 2879 KB staanhoe kan dat??? iemand een oplossing??
jojo
Ik heb Kranked 5 twee week geleden gedownloaded van KaZaa, maar dat was binnen een middag geregeld. Zoek naar een andere bron zou ik zeggen.
Aloha
Afterburner schreef:
[jojo schreef:
Heb kranked 5 ook in mijn kazaa lijst staan, maar blijf al een paar week op 2879 KB staanhoe kan dat??? iemand een oplossing??
jojo
Ik heb Kranked 5 twee week geleden gedownloaded van KaZaa, maar dat was binnen een middag geregeld. Zoek naar een andere bron zou ik zeggen.
Aloha
Kan die niet vinden, en meer courses schiet ook niet op :"(
Heb hem eindelijk helemaal gedownload (40min.) maar zit nu met zelfde probleem, moet ff de codec vinden
en dan eindlijk genieten van kranked 5 ;D

en dan eindlijk genieten van kranked 5 ;D
Van alles al geprobeerd maar kan de codec niet vinden / downloaden en dus ook niet kranked 5 afspelen :"(
@jack flash: heb jij hem al af kunnen spelen??? en hoe??
jojo
@jack flash: heb jij hem al af kunnen spelen??? en hoe??
jojo
-
de truc
waarschijnlijk heb je een estand ongeveer 815 mb gedownload. Dit is een supervideocd ofwel svcd. Brand hem ls zodanig met Nero en dan kan je hem afspelen in je huiskamerdvd (als deze svcd kan lezen) of in je computer met STHDVDJe kunt een demo downloaden via: http://www.twobest.com/download/product ... ecoder.zip
Kan hem eindelijk bekijken ;D
ff iets gedownload van http://www.k-lite.tk/ namelijk: K-lite codec pack
Kranked 5 is super
ff iets gedownload van http://www.k-lite.tk/ namelijk: K-lite codec pack
Kranked 5 is super

Hee gasten.
Ik ben er net achter gekomen dat er twee soorten Kranked op kazaa rondwanen. >:(
Nl Kranked 5 [glow=red,2,300]LIVE[/glow]in concert
en Kranked 5 in concert.
En die laatste moet je dus hebben. ;D
De eerste is echt niet aan de praat te krijgen ???
Och het heeft me maar 39 uur( ofzo) gekost om hier achter te komen
Dus doe er je voordeel mee.
PEACE T H O R A X
Ik ben er net achter gekomen dat er twee soorten Kranked op kazaa rondwanen. >:(
Nl Kranked 5 [glow=red,2,300]LIVE[/glow]in concert
en Kranked 5 in concert.
En die laatste moet je dus hebben. ;D
De eerste is echt niet aan de praat te krijgen ???
Och het heeft me maar 39 uur( ofzo) gekost om hier achter te komen
Dus doe er je voordeel mee.

PEACE T H O R A X
Kranked 5 LIVE in concert heb ik ook gedownload, en doet het wel
Juiste gedoetje downloaden en klaar is kees (duurde wel een tijdje voor ik wist welke
)
jojo

jojo
Ja ok FIJN voor jou, maar die andere (dus niet LIVE)
Deed het bij mij gewoon zonder iets te downloaden.
Hee ik probeer ook alleen maar te helpen
P>O>
Deed het bij mij gewoon zonder iets te downloaden.
Hee ik probeer ook alleen maar te helpen
P>O>