Re:hayes remblokken
Moderator:Beheerders
waar haal ik goeie remblokken voor hayes?
EBC schijnt kut te zijn en andere kan ik niet vinden, waar zijn de orginele ergens te koop?
ik moet ze wel snel hebben.
EBC schijnt kut te zijn en andere kan ik niet vinden, waar zijn de orginele ergens te koop?
ik moet ze wel snel hebben.
Originele Hayes bij Akkermans
EBC kan wel, maar dan Hayes veertjes (van versleten remblokjes) oversteken...
EBC kan wel, maar dan Hayes veertjes (van versleten remblokjes) oversteken...
dat overzetten vertrouw ik toch niet helemaal, hoe groor is de kans dat ze dr dan nog uitvallen?
0,0%, ze trillen ook niet meer in de caliper. Wel voor zorgen dat je het uiteinde van het veertje (u-vormig) in het gaatje van het remblokje doet...
-
- Contacteer:
Hayes originele remblokjes zijn er vanaf dit jaar trouwens in 2 verschillende kwaliteiten!
DE EBC blokken zijn veel groffer met grote stukken koper erin die je schijf meer op z"n donder geven (negatief)
Patman schreef:
Hayes originele remblokjes zijn er vanaf dit jaar trouwens in 2 verschillende kwaliteiten!
Waar ga ik die kenne vinden??
-
Zijn EBC remblokken voor alle soorten remmen kut? Vertel..
V.
V.
-
- Contacteer:
Waar ga ik die kenne vinden??
Wij hebben ze gewoon op voorraad, maar waar je ze in jouw omgeving vinden kan, weet ik spijtig genoeg niet
De 2 soorten zijn
* de versie zoals ze er altijd al was, wat de hardere zijn
* de nieuwe (cheapere), iets zachtere, versie
Moest je er echt belang bij hebben, maar ze niet kunnen vinden, typ het hier dan gerust ff neer, dan neem ik per mail kontakt met je op
Wij hebben ze gewoon op voorraad, maar waar je ze in jouw omgeving vinden kan, weet ik spijtig genoeg niet

De 2 soorten zijn
* de versie zoals ze er altijd al was, wat de hardere zijn
* de nieuwe (cheapere), iets zachtere, versie
Moest je er echt belang bij hebben, maar ze niet kunnen vinden, typ het hier dan gerust ff neer, dan neem ik per mail kontakt met je op

In REO hebben ze alleen die immitatie sh*t en EBC"s, maar ik wil die originele. Wat kosten die originele en hoe lang is een chinees??
-

deze chinees is 11566bytes
De orginele kosten 25 of 27 euro te verkrijgen bij Trom in Amsterdam
ik zou wel ff bellen voor de zekerheid maar Mamoet zal ze toch ook wel hebben, voor jouw dichterbij, anders gewoon bestellen, lijkt mij geen probleem.
ik zou wel ff bellen voor de zekerheid maar Mamoet zal ze toch ook wel hebben, voor jouw dichterbij, anders gewoon bestellen, lijkt mij geen probleem.
Hennige-haarie schreef:
![]()
deze chinees is 11566bytes
11566bytes lang??
fiets schreef:
De orginele kosten 25 of 27 euro te verkrijgen bij Trom in Amsterdam
Thanx!! Morgen ff die knakkers bellen...
-
De leverancier voor Hayes remsystemen in Nederland is AGU B.V. (die van die regenpakken ....) De gemiddelde fietshandelaar kan daar gewoon alles van Hayes bestellen.
Martijn
Martijn
Dat is mij ook verteld, maar ook dat die knakkers geen verstand hebben van Hayes remmen, laat staan remblokken ( heb nl al hier en daar al rondgevraagd ).
-
- Contacteer:
Iemand ervaring met de blokjes van Barradine (kosten net geen 10€ per stel)?!
Plzzz let me know
!
Plzzz let me know

off topic:
Patman, kun je me effe mailen
Heb evt. interesse in die Hayes HFX 8" schijfremmen die je zou binnenkrijgen
tinman@home.nl
Patman, kun je me effe mailen
Heb evt. interesse in die Hayes HFX 8" schijfremmen die je zou binnenkrijgen
tinman@home.nl
Ik heb nog barrdine blokjes in mijn magura louise gehad en ik moet zeggen dat deze zeer goed waren(goede remkracht en slijtvast)
Grtz
Grtz
-
- Contacteer:
Ik heb nog barrdine blokjes in mijn magura louise gehad en ik moet zeggen dat deze zeer goed waren(goede remkracht en slijtvast)
Aha, als dat "n indicatie mag zijn voor de werking bij Hayes, klinkt het alvast goed, thx
!
Aha, als dat "n indicatie mag zijn voor de werking bij Hayes, klinkt het alvast goed, thx