ua amsterdam again!
Moderator:Beheerders
laatste keer in amsterdam was ik er niet vanwege een hersens schudding :"( daarom: deze keer wil ik er wel bij zijn! ik dacht eraan misschien dit weekend even te fietsen in amsterdam, ua etc. hoewel ik hier woon ken ik maar weinig plekken om t leuk te doen. eerst moet ik even mijn fiets laten maken etc etc. als t leuk is en iedereen in omgeving woont misschien wat vaker doen? zelfde mensen? zou leuk zijn. anyways iemand in voor een ua dagje dit weekend? groeten lion
Re:ua amsterdam again!
niemand? wat zijn dit nou voor fratsen ??? ik wil fietsen!
bikel, velgje, sjon, michel, michel, etc, etc? jullie? niemand? was t zo niet-leuk vorige keer? :-[ ik wil bike! schiet op en reply dat je komt!

-
misschien ik dan maar......

lion
pervert
...
...
...
...
on top!
als er niet meer zijn dan 4 kunnen we het beter maar volgend weekend doen ofzo? dan iemand tijd?
als er niet meer zijn dan 4 kunnen we het beter maar volgend weekend doen ofzo? dan iemand tijd?
Oke er gaat weer een keer gebiked worden. Camera gaat mee.
Spreken af bij het Amstel station. Exacte tijd volgt.
Lion
Pervert
Michel
Michel
Antal
Marco
Sjohn
Bikel
Lion
Pervert
Michel
Michel
Antal
Marco
Sjohn
Bikel
Bikel schreef:
Oke er gaat weer een keer gebiked worden. Camera gaat mee.
Lion
Pervert
Michel
Michel
Antal
Marco
Sjohn
Bikel
dat bedoel ik nou bikel dankje! amstel station... zaterdag? 11 uur? de morgenstond heeft goud in de mond.. ofzo :P dit weekend dan? ik hoor t nog!
Ik ga zaterdag in Utreg biken. 12 uur centraal a/d kant van de jaarbeurs. En zondag wordt er gebiked in Amsterdam maar niet om 11 uur is een beetje van de vroege voor de oudere mannen. ;D
Zal wel een uurtje 12 a 1 worden. Laat ik nog wel ff weten.
Latexxx
Zal wel een uurtje 12 a 1 worden. Laat ik nog wel ff weten.
Latexxx
-
zorry utrecht is mijn thuiz ztad, dus ben ik daarzo
........pervert schreef:
zorry utrecht is mijn thuiz ztad, dus ben ik daarzo
zaterdag = utrecht, zondag = amsterdam... kom je nou ???
en zullen we er maar van maken: half 1 tot 1 uur verzamelen? bikel?
-
Mocht ik niet te moe zijn van het streeten (Utrecht) en het feesten van zaterdagavond. Dan zal ik er ook wel zijn....
24 Martijn schreef:
Mocht ik niet te moe zijn van het streeten (Utrecht) en het feesten van zaterdagavond. Dan zal ik er ook wel zijn....
graag! maar meld dat dan wel even van tevoren ivm met te laat zijn (wachten we niet op je ::))
No zweet maak je niet sappel. 12 uur Amstel station. Daarna rijden we door naar de Rembrandt Toren. En daar kan je toch wel ff lekker spelen. Zijn nog een paar Deamons die gecleared moeten worden. Duss mocht iemand later komen, je weet ons te vinden.
Latexxx
Latexxx
-
lion schreef:
[24 Martijn schreef:
graag! maar meld dat dan wel even van tevoren ivm met te laat zijn (wachten we niet op je ::))
Als ik morgen voor half 11 niks gepost heb, dan kom ik niet..
goed idee... see everybody zondag 12 uur amstel station!
sinds wanneer gaat .....pervert op de ua toer?
beetje ledges rijden... dan doe je ook de meeste north shores makkelijker!
zaterdag= werken...

zaterdag= werken...
SHIFT 00 schreef:
zaterdag= werken...
eeh... we gaan zondag...
Zondag ben ik er ook waarschijnlijk wat later maar ik vind jullie wel.
Goeie vinding die mobieltjes.
Goeie vinding die mobieltjes.
24 martijn kom je? ;D
Eej mannen! Ik heb jullie een aantal keer voorbij zien komen... Helaas kende ik geen van jullie persoonlijk en heb ik maar niemand aangesproken.
Vond wel dat jullie maar voorzichtig met jullie dikke-sletten omgingen.. ::) (voor zover ik gezien heb; bij "t waterlooplein daar)
Vond wel dat jullie maar voorzichtig met jullie dikke-sletten omgingen.. ::) (voor zover ik gezien heb; bij "t waterlooplein daar)
ik ging rustig om met mijn slankeslet... (btw ik was de kleinste met dat fully en single crown voorvork ding van decathlon >:() en zelf vond ik dat er toch een paar leuke drops voor bij zijn gekomen... maar daar was je niet omdat je ons niet aansprak :-X
dat hoort ook bij a"dam... meer gezelligheid dan fietsen, en dan tussendoor stiekum zo af en toe een brute drop ertussen.
maar dat decathlon hok van je heeft al bijna 2m. drops overeefd en als ie stuk gaat valt het toch onder de garantie. (op je wielen na dan...)
enne ben jij zo"n held dan junkE? ik kan je niet echt herinneren ofzo?
maar dat decathlon hok van je heeft al bijna 2m. drops overeefd en als ie stuk gaat valt het toch onder de garantie. (op je wielen na dan...)
enne ben jij zo"n held dan junkE? ik kan je niet echt herinneren ofzo?
Wat er bij het Waterlooplein te droppen valt, wordt gedropt.
Om mee te gaan ben je altijd welkom en als je ons wat kan
leren ::) ben je super maar we zijn al blij als je ons verstelt
kunt doen staan
See you next time ;D
Om mee te gaan ben je altijd welkom en als je ons wat kan
leren ::) ben je super maar we zijn al blij als je ons verstelt
kunt doen staan

See you next time ;D